Sims2: flere penge??
Fra : Eg Egemarke

Dato : 14-10-04 13:27

Jeg vil høre om der er nogen der ved om man kan få flere penge at købe hus
for når man selv skaber sin familie, der er 20.000 at købe for, men det
rækker jo kun til et "lille" hus og så er der kun ca. 5.000 at købe møbler
for.
Jeg synes det ville være sjovt hvis man kunne vælge et federe hus og bedere
møbler fra starten af

Mvh Bonnie (Eg's bedere halvdel)

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Gerner

Dato : 14-10-04 16:02

On Thu, 14 Oct 2004 14:26:38 +0200, "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>for.
>Jeg synes det ville være sjovt hvis man kunne vælge et federe hus og bedere

Der er snydekoder i en fil som ea har gemt på din disk.
Du skal dog først ind i et hus for at kunne bruge det, men så flytter du dem
blot ud igen, for de beholder pengene.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Heidi

Dato : 14-10-04 15:07

Gerner wrote:

Tjek lige dit ur - du er en time foran...

--
Heidi

Fra : Eg Egemarke

Dato : 14-10-04 16:52

Takker det prøver jeg

Mvh Bonnie

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Heidi

Dato : 14-10-04 15:06

Eg Egemarke wrote:
> [...]
> 5.000 at købe møbler for.
> Jeg synes det ville være sjovt hvis man kunne vælge et federe hus og

Nemli' ja, det' ingen problem.

Tryk Ctrl+Shift+C inde i spillet (det er genvejen til snydekoder).
I det vindue der kommer frem oppe til venstre, indtaster du Kaching
(giver såhut jeg visker 1000$) eller Motherlode (tror nok det staves
sådan) giver 50.000$ på én gang.

Hvis du nu i forvejen har bygget et dyrt hus, så kan du lade din
nyskabte familie flytte ind på en tom grund, bruge koden til at få
penge, flytte dem ud derfra, og endelig flytte dem ind i det dyre hus.

Håber det kunne bruges!
--
Heidi