[sims2] Signe Liebhæver er bisexuel
Fra : Peter T.

Dato : 12-10-04 10:26

Dan Lobothomsen har scoret et par kvinder i starten, men stødte siden hen
på Signe Liebhæver ude på fortovet. Hun var lidt speciel, alternativ og en
flippertype, så Dan var interesseret i også at score hende. Det lykkedes
og faktisk flyttede hun ind hos ham.
Men nu har de boet sammen i vel nok 20-25 dage og de har ikke haft Juhuu
endnu, da Signe er en *anelse* besværlig med hvad det angår. Og da Dan
alligevel ville hyre en stuepige for at koncentrere sig om sin mekanik, så
kommer Signe hjem fra Arbejde i byrådet og scorer stuepigen (naturligvis
efter Dan er taget på aftenvagt).

Desværre var jeg for travlt optaget med at kigge på Signe, der snavede i
stuepigen, mens de var jacuzzien, så jeg fik desværre ikke optaget en
film... :( Og Juhuu var umiddelbart også umuligt... ;)

Kan det samme lade sig gøre med mænd?

/Peter - 32 år og lige har opdaget en ny facet i sims2...

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : Erik

Dato : 12-10-04 14:01

"Peter T." skrev:

> Desværre var jeg for travlt optaget med at kigge på Signe, der snavede i
> stuepigen, mens de var jacuzzien, så jeg fik desværre ikke optaget en
> film... :( Og Juhuu var umiddelbart også umuligt... ;)

Ok det her var sgu dråben...jeg MÅ have det spil

--
Erik

Fra : J.K.Arning

Dato : 12-10-04 15:30

Erik wrote:

> Ok det her var sgu dråben...jeg MÅ have det spil

Helt enig .. og jeg spiller ellers aldrig computerspil
har simpelthen ikke gejst til det men jeg overgiver
mig .. de 399,- er vist godt givet ud.

Regards

Fra : Gerner

Dato : 12-10-04 19:40

On Tue, 12 Oct 2004 16:29:50 +0200, "J.K.Arning"
<jesper.arning_remove_@gmail.com> wrote in dk.spil.computer:

>Helt enig .. og jeg spiller ellers aldrig computerspil
>har simpelthen ikke gejst til det men jeg overgiver
>mig .. de 399,- er vist godt givet ud.
>
>Regards

Og når i har købt spillet er der kommet en simmer editor, så man kan maksimere
alle interesser, arbejde, o.s.v. og lade simmerne leve forevigt unge. Eller
måske have en todler i mere end 3 dage. Obs, er kun alpha stadie.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 12-10-04 19:17

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Og når i har købt spillet er der kommet en simmer editor, så man kan
maksimere
> alle interesser, arbejde, o.s.v. og lade simmerne leve forevigt unge.

Der står faktisk i manualen, hvordan ældningen sættes ud af kraft.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Gerner

Dato : 12-10-04 21:34

On Tue, 12 Oct 2004 20:16:50 +0200, "Boerge Rahbech Jensen" <asdasasdf@xyz.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>maksimere
>
>Der står faktisk i manualen, hvordan ældningen sættes ud af kraft.

Med konsolbesværlig snydekoder, men det er tilfældigvis en del af simeditoren.
Men snyd er snyd og man vælger selv om de skal bruges.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kate

Dato : 17-10-04 21:14

"Erik" <egern-dd@skoven.wx> wrote in

> Ok det her var sgu dråben...jeg MÅ have det spil

Jeg begynder også at overveje om man ikke bare må hoste op med den
lille plov, det lyder da for morsomt

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jesper

Dato : 12-10-04 17:05

Peter T. wrote:
> Signe hjem fra Arbejde i byrådet og scorer stuepigen (naturligvis
> efter Dan er taget på aftenvagt).
>
> Kan det samme lade sig gøre med mænd?

Tja.. min første Simmer kom af vanvare til at give en anden mand et
knus, og de blev fluks stormende forelskede. At han så boede sammen med
en kvinde, var tilsyneladende ligemeget :)

/jesper

Fra : Peter T.

Dato : 12-10-04 17:25

Jesper leverede følgende historie fra de varme lande:

> Tja.. min første Simmer kom af vanvare til at give en anden mand et
> knus, og de blev fluks stormende forelskede. At han så boede sammen med
> en kvinde, var tilsyneladende ligemeget :)

Cool. :) I aften vil jeg forsøge at få Signe og stuepigen i kanen. Så jeg
melder tilbage, hvis det lykkedes. :)

Fra : Peter T.

Dato : 12-10-04 19:08

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> Cool. :) I aften vil jeg forsøge at få Signe og stuepigen i kanen.
> Så jeg melder tilbage, hvis det lykkedes. :)

Det lykkedes faktisk og jeg fik det optaget på film! ;)

Samme nat kom Dan hjem fra arbejde og så kunne jeg ikke længere udsætte
hans overgang til senior/pensionist og så kom også han omsider i kanen med
Signe - og endda 2 gange! Anden gang var for at avle unger. Siden har de
bare siddet i jacuzzien og de har ikke bevæget sig en pixel pga. en bug, og
desværre havde jeg gemt spillet inden da. :(

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-10-04 21:12

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> Det lykkedes faktisk og jeg fik det optaget på film! ;)

Ok den film må vi se..
Har du mulighed for at poste den i binaer eller hvad?

Mvh
Benjamin

Fra : Peter T.

Dato : 12-10-04 21:17

Laziter [9440] leverede følgende historie fra de varme lande:

> Ok den film må vi se..
> Har du mulighed for at poste den i binaer eller hvad?

Desværre. Jeg slettede AE games-kataloget inkl. film og startede forfra,
da spillet tidligere gik i ged.

Fra : devilman

Dato : 12-10-04 22:19

en kort video om det gode ved at ændre lidt på spillet.............

dk.binaer.....Emne: sims2 (devilman 12-10-2004 23:02 1342 kb)
958 kb divx af 2 piger med "brokenhelix v.2" look...........

[Broken-Helix]Fem.nudeskins.for.sims2.VOL2.rar
(kan findes på p2p)

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 14-10-04 00:07

"devilman" skrev i en meddelelse...

> dk.binaer.....Emne: sims2 (devilman 12-10-2004 23:02 1342 kb)

Kan ikke finde den. Gider du poste den igen?

Mvh. Simon