Gammelt simpelt freeware spil
Fra : Mathias

Dato : 11-10-04 15:49

Hej alle.

For lang tids siden spillede jeg et spil, der gik ud på at man var en
(til at starte med) lille fisk, som senere blev større og større. Man
kunne kun spise fisk der var mindre end én selv, men efterhånden som man
voksede af at spise fisk kunne man selv spise flere forskellige fisk.
Man skulle passe på de fisk der var større end en selv, da de kunne
spise en.
Spillet foregik på en rund 2d-flade, og jeg downloadede det fra en
engelsk side der også havde en masse andre små spil.
Kender I spillet, og ved I hvor man kan downloade det?

--
Pfh. tak & Mvh. Mathias | @: mathias *der* *bor* *på* mrside *i* dk 1
http://www.vitoo.dk/ - alle tiders community site 2

Fra : Brian Hansen

Dato : 11-10-04 22:29

"Mathias" <nntp@mrside.dk> wrote in message news:c3xad.57192$Vf.2711484@news000.worldonline.dk...

> [...]
> Kender I spillet, og ved I hvor man kan downloade det?

Jeg har det liggende, men kan ikke huske hvor det kommer fra,
men det hedder Moeboid, så kan du da prøve at søge efter det.
Kan evt. sende det via mail, fylder ikke mere end 894 kb?

Mvh

Brian Hansen

Fra : Kim2000

Dato : 12-10-04 08:58

> Jeg har det liggende, men kan ikke huske hvor det kommer fra,
> men det hedder Moeboid, så kan du da prøve at søge efter det.
> Kan evt. sende det via mail, fylder ikke mere end 894 kb?

Det er en del af zapspot universet, så www.zapspot.com , der er mange gode
og gratis spil

mvh
Kim

--
Anmeldelser af spil, software og hardware til pc og Amiga m.v. finder du
under DaMat Computer.

Fra : Mathias

Dato : 12-10-04 17:41

Tuesday 12 October 2004 09:58 sagde Kim2000 noget à la dette i
dk.spil.computer:
> Det er en del af zapspot universet,

Det var EXACTLY det jeg ledte efter! Mange mange tak!

--
Mvh. Mathias | @: mathias der bor på mrside *i* dk

Fra : Mathias

Dato : 12-10-04 17:41

Monday 11 October 2004 23:28 sagde Brian Hansen noget à la dette i
dk.spil.computer:

Nu har Kim jo lige givet linket
Ellers mange tak for det!

--