arbejde i the sims 2
Fra : Li Lo

Dato : 11-10-04 00:54

Hejsa jeg har problemer med en af mine sims jeg kan ikke få ham til at blive
forfremmet ?? han er blevet filmklipper og har alle de ting som der skal til
óg hans arbejds indsats er helt i top ??? hvad pokker er der galt ?

Men hensyn til børn prøvet jeg at save inden barnet blev født og første gang
blev det en dreng og anden gang en pige, så det lader til det er
tilfældigt.... håber på det snart bliver tvillinger *G*

VH Li Lo

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 11-10-04 09:27

> [...]
til
> óg hans arbejds indsats er helt i top ??? hvad pokker er der galt ?

Er hans behov nogenlunde godt fyldt op, så han går glad på arbejde?
Har han det antal venner som kræves for at blive forfremmet?

> [...]
> blev det en dreng og anden gang en pige, så det lader til det er
> tilfældigt.... håber på det snart bliver tvillinger *G*

Første gang fik jeg en pige. Pigen blev voksen, og har nu fået tvillinger.

Jeg ved ikke hvor stor chancen for at få tvillingerne er i The Sims 2, men
den er højere end i den virkelige verden.

Mvh

Emil