the sims 2 spørgsmål
Fra : Li Lo

Dato : 06-10-04 22:04

Hejsa lige et spørgsmål til alle jer kloge hoveder.

Da min pcer er brud sammen og er til rep spiller jeg på en pcer jeg har
lånt. men nu har jeg jo sidet og brugt en masse tid op at bygge familier på
og det ville da være trælst at skulle miste når jeg skal til at bruge mig
egen igen.
er der en måde at flytte en familie fra den ene pcer over på den anden ??

VH Li Lo

P.s. før fik jeg kun drenge børn, nu har jeg en familie der kun får piger
.... underligt

Fra : Mercenary

Dato : 06-10-04 23:45

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> er der en måde at flytte en familie fra den ene pcer over på den anden ??

Uden at være 100% sikker....så mener jeg at spillet gemmer den slags data i
en undermappe i din dokumentmappe.
Tror nok mappen hedder EA games, og indholdet fylder vist omkring 400 MB,
alt efter hvor mange huse, familier og nabolag du har lavet.

/Merc

--
What is the difference between a wife and a job ?
After 10 years, the job still sucks.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 07-10-04 08:38

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> er der en måde at flytte en familie fra den ene pcer over på den anden ??

I følge manualen side 45 er det muligt at lave en fil med en grund og dermed
dele grunde med sine venner. En familie kan pakkes sammen med den grund, de
lever på.

Med venlig hilsen
Børge