Faldskærm i AA?
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 04-10-04 20:15

Hej NG

ARGH!!! Hvordan gennemfører man den første faldskærmstræning? Jeg kan ikke
finde ud af at lave et PLF. Hvordan er det nu lige man gør? Jeg beder på
mine grædende knæ om hjælp, da jeg nu er ret så frustreret!

Mvh.
Simon

PS: Jeg har lavet controls om, så skriv hvad man skal gøre, ikke hvad man
skal trykke på :)

Fra : Sune Storgaard

Dato : 04-10-04 20:57

Simon Skarum-Kristoffersen wrote:
> ARGH!!! Hvordan gennemfører man den første faldskærmstræning? Jeg kan
> ikke finde ud af at lave et PLF. Hvordan er det nu lige man gør? Jeg
> beder på mine grædende knæ om hjælp, da jeg nu er ret så frustreret!

Længe siden jeg har spillet det, men kom lige i tanke om du ikke er den
første som har leget mursten her i gruppen :)
http://tinyurl.com/5blwn

> PS: Jeg har lavet controls om, så skriv hvad man skal gøre, ikke hvad
> man skal trykke på :)

Så må du selv lige lave tilbage igen, A & D er ikke overraskende sidestep
til højre/venstre.

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 05-10-04 20:25

"Sune Storgaard" skrev i en meddelelse...

> Længe siden jeg har spillet det, men kom lige i tanke om du ikke er den
> første som har leget mursten her i gruppen :)
> http://tinyurl.com/5blwn

Takker det hjalp :)
Har lidt probs med live jump'et, men det skal nok gå. Af en eller anden
grund folder min faldskærm sig ikke ud. Selv om jeg trykker Enter som en
vild og gal. Skal man trykke en gang og holde knappen inde, eller er det nok
bare at trykke en gang kort?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-10-04 14:08

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@FjernMigskarum.net> skrev i en
meddelelse news:4162f513$0$265$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> grund folder min faldskærm sig ikke ud. Selv om jeg trykker Enter som en
> vild og gal. Skal man trykke en gang og holde knappen inde, eller er det

he he
Faldskærmen folder sig selv ud
Det er bremsen du skal aktivere , lige inden at du lander

Hygge
MJ

Fra : Jo

Dato : 07-10-04 19:47

W = Hurtige frem
S = Tilbage (langsomt frem)
A = Trækker skærmen tilvenstre
D = Trækker skærmen til højre
E = Trykkes ned umiddelbart før landing, for at få en blød landing.

- Men hvordan man kommer forbi vagterne senere i spillet, der ved jeg godt
nok ikke. Nogen gode råd?

Jo.

Fra : niels larsen

Dato : 08-10-04 00:11

"Jo" <jobookingSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> - Men hvordan man kommer forbi vagterne senere i spillet, der ved jeg godt
> nok ikke. Nogen gode råd?
>
> Jo.
>
> Du mener i sf træningen ??

Niels Alias {FFO}-Kaptajnen-{DK}

Fra : Jo

Dato : 08-10-04 14:48

> Niels Alias {FFO}-Kaptajnen-{DK}

Ja, trods adskillige forsøg og brug af mange timer har det ikke været muligt
for mig at snige mig forbi vagterne, og jeg er snart ved at være så træt af
det, at jeg er på nippet til at opgive spillet.
Hjæææælp...

Jo.

Fra : niels larsen

Dato : 08-10-04 15:39

> [...]
> Hjæææælp...
>
> Jo.
>
> He He. tja det eneste jeg kan sige er . Go low and slow !
For at strø lidt salt i såret, det kan gøres på under 30 min :-/
hvis det ikke lykkes for dig så smid en mail direkte til mig, så må jeg se
hvad jeg kan gøre

Niels Alias {FFO}-Kaptajnen-{DK}
http://www.sqlhost.dk/aao/

Fra : Janner

Dato : 19-10-04 11:13

Here we go:

From the beginning turn 90 degrees right and follow the left turn, there
after the next right turn. Now stay to the left, soon u will spot the guards
light from the bushes. After the second rock is a path going up . go that
way and shortly u will spot a bridge, now u have point A

Go left after the bridge, crawl in the small path along the bridge, by the
end of this path crawl up again. be careful about the guards lights. Crawl
along the road and along the path/road where u have 2 towers on your right
hand . stay in the middle of the road and have patience but its done, when u
have the next road crossing u have point B

Now seek right in the direction of the tower, don't be afraid of the light.
just careful, crawl between the rock to your left and the light edge. If u
take your way to close to your left u will get spotted. It happen all the
time. Now stick to the right at the bridge . further along to the right go
down in the path and by the rock to the left where it go up again. Behind
the rock is a guard, crawl again carefully in the right direction of the
truck .. Flash the light and u r qualified !

Have patience all the time, it takes at least 1 hour and a lot og coffee.