Sims 2?
Fra : Brian Hansen

Dato : 03-10-04 16:33

Hey there.

Kan man på nogen måde reset ens nabolag, så det bliver som nyt?

(Vil gerne starte forfra, men kan ikke finde muligheden nogen steder,
selvfølgelig klart hvis den ikke er der, men kan en ny installation oven i
evt. gøre det?)

Mvh.

Brian Hansen

Fra : Michael Bülow Jensen

Dato : 03-10-04 18:46

Hejsa

"Brian Hansen" <brian.hansen@fakewebspeed.dk> wrote in message
> Kan man på nogen måde reset ens nabolag, så det bliver som nyt?

Du kan finde mappen "The Sims 2" i "My Documents\EA Games\" og slette den.
Så opretter spillet selv mappen igen, næste gang du starter det op, og så
vil alting være nulstillet.

Med venlig hilsen
Michael Bülow Jensen

Fra : Gerner

Dato : 03-10-04 19:10

On Sun, 3 Oct 2004 17:33:29 +0200, "Brian Hansen" <brian.hansen@fakewebspeed.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Hey there.
>
>Kan man på nogen måde reset ens nabolag, så det bliver som nyt?

Hvorfor ikke slette det gamle nabolag og starte på et nyt ?
Ellers skal du flytte alle huse incl. familier og alle tomme huse.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-10-04 19:53

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> wrote in message news:5rf0m0hnie4ku57ol5tge67oc991ivsbti@4ax.com...

> Hvorfor ikke slette det gamle nabolag og starte på et nyt ?
> Ellers skal du flytte alle huse incl. familier og alle tomme huse.

Øhh, det skal jeg vel så alligevel hvis jeg "bare" starter et nyt nabolag op,
for det er vel også uden huse og familier, eller?

Hvis jeg så sletter mappen som Michael er inde på, er der vel heller ingen
huse og familier?

Planen var jo ligesom at starte på en frisk, som nabolagene var første gang,
men det kan måske ikke lade sig gøre?

Mvh.

Brian Hansen

Fra : Gerner

Dato : 03-10-04 21:28

On Sun, 3 Oct 2004 20:52:30 +0200, "Brian Hansen" <brian.hansen@fakewebspeed.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Øhh, det skal jeg vel så alligevel hvis jeg "bare" starter et nyt nabolag op,
>for det er vel også uden huse og familier, eller?

Ja, alle nye nabolag du selv laver er tomme

> [...]
>huse og familier?
>
>Planen var jo ligesom at starte på en frisk, som nabolagene var første gang,

Mener du de indbyggede nabolag, f.eks. særby og veronaville ?
Vil du føre dem tilbage til nul, så ingen tid er gået i husene o.lign ?
Det er lidt svært at regne ud hvad du vil.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Brian Hansen

Dato : 04-10-04 12:48

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> wrote in message news:jrn0m0pioej7uuedmh8lt7tc7i658cln70@4ax.com...

> Ja, alle nye nabolag du selv laver er tomme

Det fandt jeg ud af, men det er altså alligevel lidt noget vrøvl de skriver når man starter med
at oprette et nyt nabolag: "Dette vil oprette et brugerdefineret nabolag med masser af grunde
og simmere. Fortsæt?"
Der er jo ingen huse med simmere i for de er ligesom brugt i de andre nabolag, hvis denne
funktion skal være tilgængelig er man nødsaget til at flytte huse incl. simmer fra f.eks. Nydeligrup
over i "Grunde og huse-spanden" før man har mulighed for at tilføje huse incl. simmere i det nye
nabolag man er ved at oprette...
Hvor smart er dét? Kan ikke lige se hvad det har med "masser af simmere" at gøre.

> Mener du de indbyggede nabolag, f.eks. særby og veronaville ?
> Vil du føre dem tilbage til nul, så ingen tid er gået i husene o.lign ?
> Det er lidt svært at regne ud hvad du vil.

Jep, tilbage til nul.
Som det var da man første gang startede spillet op.
Men der er måske kun den mulighed at slette og så installere igen?

Mvh.

Brian Hansen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 04-10-04 20:28

> Jep, tilbage til nul.
> Som det var da man første gang startede spillet op.
> Men der er måske kun den mulighed at slette og så installere igen?

Du kan installere spillet under et andet navn/bibliotek. Derfra kan du så
finde de 3 nabolag, og flytte dem over i den først installerede The Sims 2.

Mvh

Emil

Fra : Brian Hansen

Dato : 04-10-04 23:33

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in message news:4161a439$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du kan installere spillet under et andet navn/bibliotek. Derfra kan du så
> finde de 3 nabolag, og flytte dem over i den først installerede The Sims 2.

Hmm, så kan jeg jo ligeså godt bare slette og derefter installere igen,
istedet for at har spillet liggende to gange, for ikke at nævne at det fylder to gange...
(Hvad ikke er så lidt enda

Mvh.

Brian Hansen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 05-10-04 15:06

> Hmm, så kan jeg jo ligeså godt bare slette og derefter installere igen,
> istedet for at har spillet liggende to gange, for ikke at nævne at det
fylder to gange...
> (Hvad ikke er så lidt enda

Okay, jeg tænkte bare at du måske havde et nabolag du ville beholde, mens de
andre skulle 'resettes'.

Mvh

Emil

Fra : Brian Hansen

Dato : 05-10-04 13:56

> [...]
> finde de 3 nabolag, og flytte dem over i den først installerede The Sims 2.

Det er heller ikke muligt at installere det hvis det allerede er installeret.
Hvis man starter Setup.exe starter spillet bare op og via Tilføj og fjern
programmer er der kun muligheden at slette, så...

Mvh.

Brian Hansen