S & H - problem m. hjælp t. handicappede! ~
Fra : HKN

Dato : 29-09-04 09:01

Hej,

Når jeg spiller Starsky & Hutch, bliver jeg ved med at få en lille boks op
som spørger om jeg vil blive ved med at bruge træge taster, tilsyneladende
fordi jeg bruger shift- control- og alt-keys i dette spil?
Tidligere kunne man fjerne "hjælp til handicappede", men det synes jeg ikke
at jeg kan her?

Nogen tips derude?

-HKN

Fra : HKN