[sims2] Kvikmælk
Fra : Jens Jensen

Dato : 27-09-04 20:04

Det er ved at drive mig vanvittig. Jeg kan ikke få det til at virke. Hver
gang én af forældrene lave en kvivkmælk, så sætter de den ind i køleskabet,
og når jeg så beder dem om at give ungen en flaske, så er det åbenbart en
almindelig flaske. Hver eneste gang, har stræbermåleren mindst været på
guld. Selv når både forældre og ungen var over guld, så skete der ikke
noget. De bliver ved med at lægge flasken i køleskabet. En gang blev flasken
lagt på gulvet, og da jeg bad dem om at give flasken til barnet, så blev den
lagt i køleskabet!?!?! Jeg bliver sgu så tosset hver gang! Èn gang lykkedes
det mig at lave en flaske, hvor faderen bagefter gik direkte hen til ungen.
Ungen drak af den og blev nærmest selvlysende, og jeg tænkte sådan - nu skal
der læres noget. Det var selvfølgelig på et tidspunkt, hvor ungen var ved at
besvime af søvn, så det blev der ikke noget ud af.

Hvornår skal man lave den kvikmælk? Jeg bliver vanvittig!

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-09-04 20:26

Jens Jensen (invalid@nowhere.xw) skrev følgende:
> [...]
> ikke noget ud af.
>
> Hvornår skal man lave den kvikmælk? Jeg bliver vanvittig!

LOL - Nu skal jeg fanme ud og købe det spil! :)

- Martin

Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 27-09-04 20:40

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> LOL - Nu skal jeg fanme ud og købe det spil! :)
>
> - Martin

Ja, jeg må indrømme at jeg aldrig har oplevet noget spil der har fået så
meget omtale. Og så de ting der bliver spurgt om med brændende køkkener og
hunde der skal luftes osv. Det lyder altså specielt. Men hvad er målet i
spillet? Har aldrig spillet det, og kan ikke helt se hvad målet er. Hvornår
vinder man?

--
MVH
Hans K. Pedersen

Fra : Leif Neland

Dato : 27-09-04 20:58

> [...]
> køkkener og hunde der skal luftes osv. Det lyder altså specielt. Men
> hvad er målet i spillet? Har aldrig spillet det, og kan ikke helt se

Det er en livssimulator. (Hvis man ikke har et liv selv? Undskyld....)
Hvad er målet med livet, og hvordan vinder man, og hvornår?

Leif

Fra : Larsen

Dato : 27-09-04 22:27

> Det er en livssimulator. (Hvis man ikke har et liv selv? Undskyld....)
> Hvad er målet med livet, og hvordan vinder man, og hvornår?

Øhh....I min verden er det når man scorer :)

Fra : Erik

Dato : 28-09-04 11:20

"Larsen" skrev:

> Øhh....I min verden er det når man scorer :)

Mener du i Sims2? - Det tæller altså ikke mester

--
Erik

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-09-04 17:44

"Erik" <egern-dd@skoven.wx> skrev i en meddelelse

> Mener du i Sims2? - Det tæller altså ikke mester

Det er jeg nu ikke enig i. Simmer skal da også score i Sims 2.

Med venlig hilsen
Børge
som lige har købt spillet

Fra : Mads

Dato : 27-09-04 21:09

On Mon, 27 Sep 2004 21:40:27 +0200, "Hans K. Pedersen"
<hansvejbo@hotmail.com> wrote:
>Men hvad er målet i spillet? Har aldrig spillet det, og kan ikke helt se hvad målet er.

Målet er det samme i Sims som i livet, nemlig at komme
levende igennem det. Det spil har nu kørt i 5 milliarder år
og vi venter stadig på en vinder.

mvh Mads

Fra : Jens Jensen

Dato : 27-09-04 22:33

"Jens Jensen" <invalid@nowhere.xw> wrote in message
> Hvornår skal man lave den kvikmælk? Jeg bliver vanvittig!

Arghh.... Jeg eksploderer snart! Jeg har brugt 10 flasker nu til ingenting.
Både forældrene og barnet har platin i stræbermåleren, men ungen skal
åbenbart være døden nær af sult, for at de skal give ham flasken og ikke
bare lægge den i køleskabet (det gætter jeg på, for jeg har forsøgt alt
muligt andet). Men når ungen er sulten, så er han også træt, og så kan han
ikke lære noget.

Nu vil jeg skide de flasker et stykke, sætte 'aging off' og lære møgungen op
den langsommelige vej. Damn, jeg har brugt tid på det.

Fra : Casper Bang

Dato : 28-09-04 08:10

> Nu vil jeg skide de flasker et stykke, sætte 'aging off' og lære møgungen
> op den langsommelige vej. Damn, jeg har brugt tid på det.

Jeg har da lært min unge det hele, uden at snyde på nogen måde... og dét med
to arbejdende forældre.

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-09-04 08:27

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41590e53$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jeg har da lært min unge det hele, uden at snyde på nogen måde... og dét
med
> to arbejdende forældre.

Nu har jeg flere unger, der skal tages hånd om. Strengt taget behøver jeg
ikke at lære dem at gå, for det kommer de automatisk til når de vokser op,
men jeg vil gerne have opfyldt så mange af deres ønsker som muligt.