nhl 2005
Fra : Carsten

Dato : 25-09-04 06:03

Hej NG.
Jeg overvejer at købe NHL 2005, men inden jeg gør det vil jeg gerne
lige høre lidt om hvordan online delen fungerer. I de tidligere
versioner har EA haft et sted på webben hvor man kan logge sig på og
chatte/aftale spil "inde fraspillet". Denne online del har jeg
imidlertid ikke haft så gode erfaringer med, så derfor: hvordan
fungerer onlinedelen i NHL 2005?
Hvordan er spillet som helhed i forhold til NHL 2004?
På forhånd tak
Carsten

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-09-04 09:15

Carsten wrote:
> [...]
> fungerer onlinedelen i NHL 2005?
> Hvordan er spillet som helhed i forhold til NHL 2004?

Jeg har købt spillet og er meget skuffet. Der er en del mangler som jeg
synes tager lidt af fornøjelsen.

- Pointliga mangler. Er amerikanerne ikke vilde med statistiker? Hvorfor
har man så fjernet pointliga?
- Man kan ikke lave egen spiller. Synes det var noget af fornøjelsen i
bl.a. 2004.
- Der er visse taster (keyboard) man ikke kan ændre. De har lavet en
'modifier' knap som, når trykket på, kan bruges til at skifte kæde og
andre ting. Problemet er at det er 'P'. Total uhensigtmæssigt at skulle
trykke på 'P' og så en anden tast for at skifte kæde.
- De fleste mål modstanderen laver er tilfældige skud omkring blue line
eller så tæt på keeperen at de nærmest sidder på ryggen af ham. Der er
ikke meget variation i målene.

Jeg har ikke testet onlinedelen da jeg byttede spillet kort tid efter
jeg havde konstateret ovenstående.

Mikael

Fra : Kenneth Felber

Dato : 16-10-04 16:15

Hej,

Onlinedelen i NHL2005 svarer til det der var i nhl2004. Det er en
sammenbygning af alle de nye EASports 05 spil.

Men er ikke så skuffet som mikael, men vil give ham ret i at det er
åndsvagt at de har fjernet pointliga.

Men jeg kan godt lide spillet generelt, og det med create player kan man
jo gøre gode igen ved at downloade NHLview der klarer problemerne med
rosters.

kenneth