Warhammer 40k: Dawn of War
Fra : Saint

Dato : 24-09-04 12:23

Jeg vil bare lige høre om der er andre der har tænkt sig at spille
Warhammer's nye spil der udkommer d. 1/10. Jeg tror på at det bliver det
fedeste spil i multiplayer, hvorfor jeg gerne vil vide om der er andre der
skal spille det.

Mvh
Teis

PS: Introen er hele spillet værd.... hent demoen og se den.

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 24-09-04 14:33

Har du et link ?
<

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 24-09-04 17:56

"Saint" <tbae03@kom.auc.dk.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
> Teis
>
> PS: Introen er hele spillet værd.... hent demoen og se den.

Jeg har prøvet fuldversionen, og det er virkelig et spil der er fedt!

Jeg har aldrig brudt mig om Warhammer før, men det her spil har virkelig
ændret min mening radikalt! Det kombinerer Starcraft og Warcraft III med en
rigtig fed grafik og systemet med "squads" er ideelt til et actionfyldt
multiplayer spil.

Klar at anbefale til alle rts fans!!!

Mvh. Martin