Spørgsmål til Transport Giant.
Fra : H.P

Dato : 23-09-04 14:45

Syntes egentlig spillet er meget pænt skruet sammen. !
Har dog lidt døj med at komme i gang med spillet.
Har som udgangspunkt forsøgt at transportet mennesker via. bus mellem 2
byer.
Bygger en rutebilstation ved begge byer som udgangspunkt + anlægger en vej
mellem de 2.
Køber også 2 rutebiler osv.

Nu er det så jeg kommer i store vanskeligheder.
Der er ikke et egentlig depot som i det gamle Transport tycoon som man
placere et sted omkring midten på en rute , men kommer nu fint i kontakt
med de to biler som jeg har købt aligevæld.

Hvordan får jeg egentlig bilerne til at forlade banegården. !
I vinduet ( depotet ) skal jeg ikke på en eller anden måde give dem en rute
før der sker noget. !
Det ( V ) symbol er konstant blændet af - kan ikke benyttes , så jeg kommer
aldrig i gang med spillet.

Er der en fejl ved spillet , eller gør jeg noget forkert et sted. !!