TS2: Vred nabo
Fra : Jens Jensen

Dato : 22-09-04 08:22

I aftes oplevede jeg et par gange, at en vred nabo kom over og skældte mine
simmere ud, og ligefrem skubbe til dem. Jeg tænkte, at det var da en
mærkelig opførelse, og hvorfor mon han er så sur. Han ringede ikke på eller
noget - gik direkte hen til en af simmerne og skældte ud.

Jeg læste på alt.games.the-sims, om en der havde oplevet det samme, fordi
simmen havde kigget på ham med stjernekikkerten, og mine simmere havde netop
brugt den kikkert Sikke nogle detaljer der er i det spil *LOL*

Fra : Gerner

Dato : 22-09-04 11:41

On Wed, 22 Sep 2004 09:22:26 +0200, "Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>mærkelig opførelse, og hvorfor mon han er så sur. Han ringede ikke på eller
>noget - gik direkte hen til en af simmerne og skældte ud.

Vel du kan også få en nabo over hvis du laver telefonfis, og naboen opfører sig
lige sådan, og man får vist nogle minuspoint, i forhold til naboen, for det.

>Jeg læste på alt.games.the-sims, om en der havde oplevet det samme, fordi
>simmen havde kigget på ham med stjernekikkerten, og mine simmere havde netop
>brugt den kikkert Sikke nogle detaljer der er i det spil *LOL*

En skam man ikke selv kan se naboerne når de ikke er på grunden. Jeg så også en
sim kikke stjerner, lodret (men det var nok fordi det blev dag inden han kom
rundt til teleskopet). Løsning på snigkikkeri på naboerne kan være at placere
teleskopet på en plads hvor simmerne ikke kan se naboerne. Eller lade dem se
stjerner om natten. Hvad med at lave et udsigtstårn, som kan være på 3 etager.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Jakob

Dato : 22-09-04 13:31

Jens Jensen wrote:
> [...]
> simmen havde kigget på ham med stjernekikkerten, og mine simmere havde netop
> brugt den kikkert Sikke nogle detaljer der er i det spil *LOL*

Min nabo har heller ingen manerer OVERHOVEDET! Serverede frokost for
hende og alt, og så skrider hun gudhjælpemig direkte ud og plukker mit
pengetræ for 3200$! Hrmpf...

--
Hilsen Jakob

Fra : Gerner

Dato : 22-09-04 15:50

On Wed, 22 Sep 2004 14:30:59 +0200, Jakob <killgore20@yahoo.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Min nabo har heller ingen manerer OVERHOVEDET! Serverede frokost for
>hende og alt, og så skrider hun gudhjælpemig direkte ud og plukker mit
>pengetræ for 3200$! Hrmpf...

Egentlig underligt at der ikke er aflåselige døre eller rum med passwordadgang.
Der burde også laves en mulighed for at skrue op og ned på deres selvstændighed.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-09-04 16:13

Gerner wrote:
> On Wed, 22 Sep 2004 14:30:59 +0200, Jakob <killgore20@yahoo.dk> wrote
> in dk.spil.computer:

/snip

> Egentlig underligt at der ikke er aflåselige døre eller rum med
> passwordadgang. Der burde også laves en mulighed for at skrue op og
> ned på deres selvstændighed.

lol

Det er de indstillinger der hedder 'Gerner-options' i andre spil.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Gerner

Dato : 22-09-04 17:50

On Wed, 22 Sep 2004 17:12:39 +0200, "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>/snip

>lol
>
>Det er de indstillinger der hedder 'Gerner-options' i andre spil.
>
>-Sune

Fis over i muddergruppen dit svin, lortehoved, satan.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Laziter [9440]

Dato : 22-09-04 18:32

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> On Wed, 22 Sep 2004 17:12:39 +0200, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk>

> Fis over i muddergruppen dit svin, lortehoved, satan.

*LOL*
Jamen Gerner dog, er du sur nu?
Der er sgutte meget humor gemt i dig *GG*

(Tror nok at Gerner kom til at skrue ned for
sprogbehændigheds-indstillingerne).

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-09-04 19:14

Gerner wrote:
> On Wed, 22 Sep 2004 17:12:39 +0200, "Sune Salminen"
> <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in dk.spil.computer:

/snip

> Fis over i muddergruppen dit svin, lortehoved, satan.

Hov hov, kan du ikke lige "skrue ned for din selvstændighed"?

Det var bare for sjov.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Gerner

Dato : 22-09-04 19:58

On Wed, 22 Sep 2004 20:13:57 +0200, SATAN wrote in dk.spil.computer:

>/snip

>Hov hov, kan du ikke lige "skrue ned for din selvstændighed"?
>
>Det var bare for sjov.
>
>-Satan

Et lortehoved som dig skal ikke lave sjov med mig. Satan.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-09-04 20:42

Gerner wrote:

> Et lortehoved som dig skal ikke lave sjov med mig. Satan.

Jeg skal prøve at nære mig for fremtiden.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-09-04 08:57

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal prøve at nære mig for fremtiden.

Det må du vist også hellere..
Gerner har ikke fået installeret SenseOfHumour_Patch_V6.66.exe *GG*

Mvh
Benjamin

Fra : Gerner

Dato : 23-09-04 10:18

On Thu, 23 Sep 2004 09:56:51 +0200, "Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>
>Det må du vist også hellere..
>Gerner har ikke fået installeret SenseOfHumour_Patch_V6.66.exe *GG*

Mere lort, fra lortehovedet.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-09-04 14:37

> Mere lort, fra lortehovedet.
> Gerner

Lidt redigeren og så teksten mere sammenhængende ud *LOL*

Kan man lade være med at elske den mand?? Han har sin helt egen charme den
Gerner, han er bare ikke selv klar over det.
Han står for underholdningen i diverse grupper og jeg kan bare ikke lade
være med at grine når han går i aktion *GG*

Mvh
Benjamin

Fra : Gerner

Dato : 23-09-04 14:57

On Thu, 23 Sep 2004 15:36:43 +0200, "LortehovedetLaziter [9440]"
<laziterlortehovedNO@THANKSgmail.com> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Han står for underholdningen i diverse grupper og jeg kan bare ikke lade
>være med at grine når han går i aktion *GG*

Benjamin Lortehoved.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-09-04 15:17

> Benjamin Lortehoved.

*LOL*
Du lærer hurtigt *GG*

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 16:17

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Benjamin Lortehoved.

Opfør dig ordentligt, eller din udbyder kan få, endnu en, klage over din
optræden!

> --
> Gerner

Lars B

fut: dk.admin.netikette

Fra : Gerner

Dato : 23-09-04 17:44

On Thu, 23 Sep 2004 17:16:49 +0200, "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo
[punktum] dk> wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>Opfør dig ordentligt, eller din udbyder kan få, endnu en, klage over din
>optræden!

Hej minihjerne, den dag jeg starter på mudderkast kan du for min skyld skrive og
klage over mig hver dag resten af dit sølle liv.
bøvs.

>Lars B
>
>fut: dk.admin.netikette
Og bliv der.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 19:55

> Hej minihjerne, den dag jeg starter på mudderkast kan du for min skyld
skrive og
> klage over mig hver dag resten af dit sølle liv.
> bøvs.

Klage fremsendt til abuse@tdc.dk - jeg har fået nok! Du skal ikke overfalde
mig på den måde... færdigt!

> --
> Gerner

Lars B.

Fra : Heinrich

Dato : 23-09-04 21:02

x-no-archive: yes

Lars Jensen wrote:

> "Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> skrive og

> Klage fremsendt til abuse@tdc.dk - jeg har fået nok! Du skal ikke overfalde
> mig på den måde... færdigt!

Ej, det mener du vel ikke seriøst?

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 21:44

"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> x-no-archive: yes
>
> Ej, det mener du vel ikke seriøst?

Det gør jeg faktisk - jeg kan ikke se hvorfor Gerner pludselig skal opføre
sig sådan - hvis han ikke er gammel nok til at fatte at det kan få
konsekvenser, så skal han holde sig fra det!

Jeg kan ikke se at jeg gør noget forkert i mit indlæg til ham, hvor jeg
beder til at han moderere sit sprogbrug, i stedet skal jeg svines til, og
det gider jeg ikke. Jeg er et voksent menneske, og som et sådan skal han
fandemig ikke svine mig til - længere er den ikke!

Det kan godt være at det virker smålig, men det var bare lige dråben...

Lars B

Fra : Gerner

Dato : 24-09-04 11:52

On Thu, 23 Sep 2004 22:43:42 +0200, "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo
> [...]

>sig sådan - hvis han ikke er gammel nok til at fatte at det kan få
>konsekvenser, så skal han holde sig fra det!

Du skrev "Opfør dig ordentligt", og hvordan kan du tillade dig det ?
Du er ikke min formynder, så husk lige at medsende din egen abuse mod mig.

>Jeg kan ikke se at jeg gør noget forkert i mit indlæg til ham, hvor jeg
>beder til at han moderere sit sprogbrug, i stedet skal jeg svines til, og

Du har absolut ingen ret til at henvende dig til mig på den formynderiske måde.
Det er fornærmende og abuse af værste slags.

>det gider jeg ikke. Jeg er et voksent menneske, og som et sådan skal han
>fandemig ikke svine mig til - længere er den ikke!

Du sviner mig til og får samme behandlig, så er den ikke længere.

>Det kan godt være at det virker smålig, men det var bare lige dråben...

Ja ja hans hellighed, lars tyndskid, pudser sin glorie.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-09-04 21:21

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev i en meddelelse

> Klage fremsendt til abuse@tdc.dk - jeg har fået nok! Du skal ikke
overfalde
> mig på den måde... færdigt!

Ej for pokker da..
Du må ikke klage over Gerner, usenet.dk bliver aldrig det samme uden ham
*GG*

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 21:45

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev i en meddelelse

> overfalde
>
> Ej for pokker da..

Jo, faktisk....

> Du må ikke klage over Gerner, usenet.dk bliver aldrig det samme uden ham
> *GG*

Muligt, så kan I hygge jer med ham i dk.admin.netikette, hvor jeg endnu
engang futter til!

> Mvh
> Benjamin

Lars B

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-09-04 17:27

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> Han står for underholdningen i diverse grupper og jeg kan bare ikke
> lade være med at grine når han går i aktion *GG*

Jeg har det ligesom dig, jeg kan på en eller anden måde godt lide
Gerner.
Men spørg mig ikke hvorfor.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : JH

Dato : 23-09-04 10:08

Gerner wrote:

> Et lortehoved som dig skal ikke lave sjov med mig. Satan.

Sig mig Gerner - er du fuld eller hvad?
Det var dog en voldsom og ubehagelig reaktion.
Især i betragtning af, hvordan du normalt korrekser
mange andre postere i de forskellige grupper.
Så lad os lige få en mere sober tone for fremtiden.

Pft JH

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-09-04 11:30

> [...]
> mange andre postere i de forskellige grupper.
> Så lad os lige få en mere sober tone for fremtiden.

Lige til orientering: Det er nytteløs at snakke netop Gerner til fornuft.
Dusinvis har forsøgt, uden held. Så smid ham i jeres kill-filter, så er
problemet løst!

Mvh

Emil

Fra : JH

Dato : 24-09-04 08:29

Emil Jensen [2100] wrote:

> Lige til orientering: Det er nytteløs at snakke netop Gerner til fornuft.
> Dusinvis har forsøgt, uden held. Så smid ham i jeres kill-filter, så er
> problemet løst!

Kun delvist, man ser jo stadig svarene på Gerner's udtalelser

JH

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 27-09-04 20:34

> Kun delvist, man ser jo stadig svarene på Gerner's udtalelser

Derfor retter jeg henvendelse til jer som "kæmper" mod Gerner. Lad være med
at puste til ilden, ignorerer den!

Mvh

Emil

Fra : Mads

Dato : 27-09-04 21:11

On Mon, 27 Sep 2004 21:33:30 +0200, "Emil Jensen [2100]"
<lime@jensen73.dk> wrote:

>Derfor retter jeg henvendelse til jer som "kæmper" mod Gerner. Lad være med
>at puste til ilden, ignorerer den!

Det gør sgu ingen forskel.
Gverner er selvantændende.

Fra : Gerner

Dato : 23-09-04 12:45

On Thu, 23 Sep 2004 11:07:39 +0200, "JH" <spammers@goto.hell> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>mange andre postere i de forskellige grupper.
>Så lad os lige få en mere sober tone for fremtiden.

Du mener altså det er sobert at gøre grin med andre, sådan bare for at være
morsom ?

Og det er sobert at spørge om en person er fuld ?

Jeg synes du skulle anlægge en sober tone inden du forlanger det af andre.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : JH

Dato : 24-09-04 08:34

Gerner wrote:

> Du mener altså det er sobert at gøre grin med andre, sådan bare for at være
> morsom ?

Når andre=Gerner - ja.
Du kan ikke forvente andet med den måde,
du har behandlet andre på i diverse ng's.

> Og det er sobert at spørge om en person er fuld ?

Når man selv er ædru - ja.

> Jeg synes du skulle anlægge en sober tone inden du forlanger det af andre.

Min tone er absolut sober, så jeg kan roligt forlange
af andre, at de skriver i en pæn og ordentlig tone.

Fra : Gerner

Dato : 24-09-04 12:04

On Fri, 24 Sep 2004 09:34:25 +0200, "JH" <spammers@goto.hell> wrote in
dk.spil.computer:

>Når andre=Gerner - ja.
>Du kan ikke forvente andet med den måde,
>du har behandlet andre på i diverse ng's.

jeg behandler alle på samme måde som de behandler mig, og jeg smider ikke det
første mudder, altså opfører jeg mig bedre end dem der smider mudder på mig.

>Når man selv er ædru - ja.
Gu' gør man ikke, du har ikke en større ret til at fornærme andre end andre har
til at fornærme dig. Jeg har ikke fornærmet dig før du fornærmede mig.

>Min tone er absolut sober, så jeg kan roligt forlange
>af andre, at de skriver i en pæn og ordentlig tone.

Dit syn på soberthed er dit syn på soberthed, og ikke andres syn på din
soberthed. Og du kan ikke forlange noget som helst af andre du ikke har
formynderskab over.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 22-09-04 21:02

"Gerner" skrev i en meddelelse ...

> Fis over i muddergruppen dit svin, lortehoved, satan.

Så kunne han jo passende tage dig med... Det lyder jo om du er glad for
mudderkastning :) Og lad nu være med at tale grimt til mig. Det er jo bare
gas :D

Mvh Simon

Fra : Gerner

Dato : 23-09-04 10:19

On Wed, 22 Sep 2004 22:01:49 +0200, "Simon Skarum-Kristoffersen"
<simon@FjernMigskarum.net> wrote in dk.spil.computer:

>Så kunne han jo passende tage dig med... Det lyder jo om du er glad for
>mudderkastning :) Og lad nu være med at tale grimt til mig. Det er jo bare
>gas :D

Gas dig selv.

--
Gerner