Panik på Christiansborg
Fra : Martin

Dato : 01-11-04 22:18

Fra http://danpedo.no-ip.info/dansk/blandede.php#flemming

”Heksejagten i middelalderen stoppede, da hysteriet
havde antaget sådanne proportioner, at det begyndte at
ramme højtstående personligheder. Bliver Oppfeldts
sag begyndelsen på enden for det antipædofile hysteri i
Danmark? Det får vi at se - foreløbig har vi skrevet
denne artikel.”

Panik på Christiansborg
- da Folketinget mistede sin uskyld!

Hvordan mon medierne vil dække den 3. verdenskrigs
udbrud? Det bliver i hvert fald svært at overgå den
dækning, der formentlig meget mod hans vilje blev MF
Flemming Oppfeldt til del, da han blev taget, ikke med
fingrene i klejnekassen, men med både det ene og andet
i bukserne på en 13-års dreng.

Alle de selvgode MF'ere, med statsministeren i spidsen,
kappedes om at tage afstand fra den "afskyelige
handling", som om de havde travlt med at understrege,
at det kunne de da i hvert fald ikke selv finde på - og på
det punkt har flertallet sikkert ret. Når de reagerer så
kraftigt, er det dog nok snarere fordi de for en gangs
skyld kom så tæt på den virkelighed, de som lovgivere
alt for ofte har så svært ved at forholde sig til: Nu har
de (også F.O.) gennem en årrække bevidstløst strammet
lovgivningen om "pædofili" uden at lytte til fagfolk,
endsige børnene og de pædofile selv. Som fagfolk for
flere år siden har påpeget, er man så ivrige efter at vise
handlekraft af hensyn til den formodede folkestemning,
at man totalt negligerer mulige effekter eller mangel på
samme af lovgivningen.

Nu er det pæne menneske, Flemming Oppfeldt,
imidlertid pludselig havnet i den kategori, som Lene
Espersen ville betegne som én "de fleste finder
usympatisk". Lene Espersen har hårdnakket nægtet at
tale med os fra Pædofilgruppen (se åbent brev til
justitsministeren nedenfor), selv om hun selv har
iværksat en undersøgelse af vores virksomhed, som om
hun ikke selv er i stand til at læse f.eks. vores
hjemmeside, der har været alment tilgængelig i snart 10
år. Hun kender med andre ord ikke en eneste pædofil -
eller måske kendte, for nu kender hun da i hvert fald
F.O., som de fleste allerede er begyndt at kalde for
"pædofil"? Og som altså må være usympatisk, ifølge
L.E. (ja, det er lige til at grine over, hvis det ikke var så
tragisk).

Alle går og bilder hinanden ind, at pædofili er
afskyeligt og forfærdeligt, men ingen åbenbart aner -
endsige kan gøre rede for - hvorfor? Det er en form for
masse- og selvsuggestion, og det er virkelig uhyggeligt.
Den traurige såkaldte ekspert med fast taletid ved TV-
aviserne, Kuno Sørensen fra Red Barnet A/S, står gang
på gang, også i tilfældet F.O., frem på skærmen og
messer fra teoribogen, at når børn lader sig "misbruge
seksuelt", skyldes det omsorgssvigt. Hvorfor kaster
K.S. & Co. sig så ikke over børnenes nære miljø, i
stedet for at tilsvine pædofile, som jo så åbenbart ifølge
deres egen logik i hvert fald er et bedre alternativ? Men
det viser jo noget om, hvem der ikke viser børnene
respekt. Pædofile er pr. definition onde, og så spiller det
ingen rolle at forældre og institutioner er ondere.

Som lektor, dr. phil., Hans Hauge, for nylig udtrykte det
i Jyllands-Posten: "...det afslappede syn på bøsser er
noget nyt. Årsagen er, at den pædofile har indtaget
bøssens plads som den onde. Vi siger nu nøjagtigt det
samme om pædofile, som man engang sagde om bøsser.
Den dag, da pædofili igen bliver accepteret, vil der
opstå en ny gruppe, som vi finder afskyelige. Måske
folk med unaturlig omgang med får? Hvem ved". Det er
meget præcist iagttaget og sætter politikernes hykleri i
relief. Se blot på den forestilling, der for tiden udspiller
sig i EU: Kommissærkandidaten, Buttiglione, kan ikke
lide bøsser. Han er ærlig nok til at sige det offentligt, og
straks rejser der sig et ramaskrig af politisk korrekthed.
For blot 40 år siden ville han have fået en blåstempling
for sit "sunde og naturlige livssyn". Også
Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske hykler: Deres
formand tog i forbindelse med F.O.-sagen skarpt
afstand fra pædofili. Ja, når man har sit på det tørre, kan
man sagtens kaste de andre for løverne. Men hvordan
vil bøsseformanden og andre forklare det logiske i, at
en handling, der 5 min. i midnat før en dreng fylder 15
år, takseres til 8 års fængsel, 5 min. efter midnat er
fuldstændig harmløs, uskyldig eller måske ligefrem en
rettighed? Har han i øvrigt glemt, at netop hans
forening i en lang række år var ildeset og i konstant
konflikt med myndighederne? At vi i Pædofilgruppen
har mere respekt for 13-årige bøsser end LBL, er ikke
ligefrem konsekvent endsige moralsk ophøjende for en
forening, der kalder sig "for bøsser". (Angående LBL's
forhold til pædofili igennem årene, se i øvrigt
Pædofilgruppens historie og bliv overrasket!).

Nu vil Folketinget i sin godhed forære alle borgere et
eksemplar af grundloven, den dag de fylder 18. Den
skal nok blive flittigt læst! Hvad med, at Folketinget
selv satte sig bedre ind i samme grundlov, så man
undlod a priori at dele befolkningen op i "onde og gode,
lige og mindre lige, sympatiske og usympatiske"?! For
det er sådan man forvalter den i dag, når det gælder
pædofile. Og når man nu er i gavehumør, kunne man
passende sende et kommenteret eksemplar af
straffeloven ud til alle pædofile, helst ajourført hver
måned, ellers har man som pædofil borger ikke en
chance for at kunne følge med i, hvad man må og
specielt ikke må - nu end ikke folketingsmedlemmer
kan!

DPA - Gruppe 04
(oktober 2004)

--
Martin

Fra : Thor

Dato : 01-11-04 22:56

.... og bagefter skal vi lære at acceptere pyromaner, voldægtsforbrydere og
mordere, -
de har alle krav på at dyrke deres lyster, - ikke?

mvh Thomas Riedel

Fra : Anita

Dato : 02-11-04 16:10

Thor wrote:
> ... og bagefter skal vi lære at acceptere pyromaner,

Ja da. Du vil vel ikke spære alle pyromaner inde? Men forhåbentlig kun de
som har gjort noget kriminelt. Ind til videre er det (heldigvis) ikke
kriminelt at være sær eller have sære lyster.

> voldægtsforbrydere og mordere, -

De har begge begået en kriminel handling. Men det er ikke strafbart at tænde
på mord eller voldtægt. Kun en udført handling kan være strafbar.

> de har alle krav på at dyrke deres lyster, - ikke?

De har ikke krav på at dyrke dem ved at voldtage eller myrde, men de har
krav på at ha' lov at føle hvad de føler i fred - så længe loven ikke
overtrædes og ingen beskadiges.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-04 21:48

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message

> Kun en udført handling kan være
> strafbar.

Vrøvl. Jeg håber ikke, du beskæftiger dig med retsplejeloven professionelt.

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 04-11-04 23:02

Jens Bruun wrote:

> Vrøvl. Jeg håber ikke, du beskæftiger dig med retsplejeloven
> professionelt.

Det gør jeg heldigvis ikke. Men jeg er ret overbevist om, at man ikke kan
straffes udelukkende for en tanke eller lyst, uanset hvor kriminel den end
måtte være. Har du viden, der måtte vise det modsatte, vil jeg da meget
gerne høre om det.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-04 23:07

> Har du viden, der måtte vise det
> modsatte, vil jeg da meget gerne høre om det.

Flere er blevet dømt for at have planlagt bankrøveri, uden at have
gennemført det, for bare at nævne ét eksempel.

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-11-04 00:44

> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message

> Flere er blevet dømt for at have planlagt bankrøveri, uden at have
> gennemført det, for bare at nævne ét eksempel.

Men ingen er blevet dømt for at have lyst til at røve en bank - så ville det
også knibe med pladsen i fængslerne.

Per v.

Fra : PerX ...

Dato : 10-11-04 16:00

In article <418aa559$0$23094$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...

> [...]
> måtte være. Har du viden, der måtte vise det modsatte, vil jeg da meget

De arbejder vist på det i USA.

Fra : PerX ...

Dato : 02-11-04 18:11

In article <cm6b3t$hio$1@news.cybercity.dk>, thor@thor.thor says...
> ... og bagefter skal vi lære at acceptere pyromaner, voldægtsforbrydere og
> mordere, -
> de har alle krav på at dyrke deres lyster, - ikke?

Du er det de færreste der betaler for at brændt, voldtaget eller slået
ihjel (well, måske voldtaget)

Fra : Ulvir

Dato : 01-11-04 23:16

Martin wrote:
> [...]
> ramme højtstående personligheder. Bliver Oppfeldts
> sag begyndelsen på enden for det antipædofile hysteri i

Pædofili vil blive ved med at være et hemsko (for den pædofil selv), så
længe det ikke er tilladt at dyrke sex med mindreårige børn.
En ged er ikke beskyttet på samme måde- så længe man ikke skader dyret, må
man gerne kneppe en ged i samtlige kropshuller.
Politisk hykleri? Hvem fanden er der vælger dem ind? Ikke dig, vel? Ikke
mig, vel? Ikke os, vel? Mao. Hvem er det der hykelihyler mest?
Politikeren- eller borgeren? Helt ærlig..

Fra : Johan

Dato : 01-11-04 23:17

"Martin" <homofaber@nym.alias.net> wrote in message
> Fra http://danpedo.no-ip.info/dansk/blandede.php#flemming
*snip*
> Alle går og bilder hinanden ind, at pædofili er
> afskyeligt og forfærdeligt, men ingen åbenbart aner -
> endsige kan gøre rede for - hvorfor?

Forsøger du at sige, at børn ikke tager skade af pædofile forhold, fordi det
ikke er klargjort præcist hvilke mekanismer det er, som skader børnene for
livet? Så frikender du vel også rygning totalt for at være årsag til
lungekræft. Det hævdes nemlig også stadig af en lille gruppe fanatikere, at
det aldrig er bevist, at rygning øger risikoen for kræft.

>Det er en form for
> masse- og selvsuggestion, og det er virkelig uhyggeligt.

Nej det er ikke. Hvis du en dag er så heldig, som mig, at få en ansat ved et
psykiatrisk hospital i tale, så forhør dig om det ikke forholder sig sådan,
at rigtig mange af de kronisk og alvorligt syge patienter har været udsat
for pædofili. Jeg kender selv 5 personer, som har været i psykiatrisk
behandling; 4 af dem havde været udsat for pædofili som børn.

> [...]
> stedet for at tilsvine pædofile, som jo så åbenbart ifølge
> deres egen logik i hvert fald er et bedre alternativ?

Det kan også være en naturlig reaktion at begynde at skære i sig selv, hvis
man ikke kan forholde sig til sin indre smerte. Men det betyder ikke at det
er godt.

> Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske hykler: Deres
> formand tog i forbindelse med F.O.-sagen skarpt
> afstand fra pædofili. Ja, når man har sit på det tørre, kan
> man sagtens kaste de andre for løverne.

Ja, man har sit på det tørre når ens seksualitet ikke er afhængig af at man
benytter sig af børns uvidenhed og ringe mulighed for at sige fra. Når ens
partner har begreb om hvad det er man bevæger sig ud i, og er psykisk,
fysisk og erfaringsmæssigt i stand til at sige fra. Når der ikke er risiko
for at knuse partnerens fremtid.

> [...]
> år, takseres til 8 års fængsel, 5 min. efter midnat er
> fuldstændig harmløs, uskyldig eller måske ligefrem en

Jah, og hvor er det synd, at man bliver straffet for at køre 130km.t. når
det kun er sølle 10km.t. for hurtigt. Jeg kan godt gå med til at diskutere
hvor aldersgrænsen egenlig skal ligge, men jeg går under ingen
omstændigheder med til, at den til en hver tid gældende grænse overtrædes
ustraffet. Det kan godt være du ikke ønsker at være enig, men vores love
bunder i fornuftige overvejelser. Og indtil det lykkes for nogen at ændre
lovene med fornuftige argumenter, så støtter jeg op om lovene. I modsat fald
er du en forbrydder uanset at du mener loven burde ændres.
8 års fængsel er ikke nogen urimelig straf for at forvolde den slags skader,
som jeg har set hos misbrugte børn.

Fra : Lasse Madsen

Dato : 02-11-04 13:14

Du er da en sørgelig skikkelse ...

Jeg håber politiet bringer jer for retten i jeres vandrygt.

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-11-04 14:53

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in message
> Du er da en sørgelig skikkelse ...
>
> Jeg håber politiet bringer jer for retten i jeres vandrygt.

Hvad betyder vandrygt?

Per V.

Fra : Ulvir

Dato : 02-11-04 16:55

Per Vadmand wrote:
> "Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in message

> Hvad betyder vandrygt?

Thybomål for 'måske kommer der regn i dag..'

Fra : Lasse Madsen

Dato : 03-11-04 13:05

Nordjysk for "utro vandskabning eller forulempelse på groveste og bestialsk
vis" eller noget i samme dur...

/madsen

Fra : Jim

Dato : 02-11-04 23:32

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> Du er da en sørgelig skikkelse ...
>
> Jeg håber politiet bringer jer for retten i jeres vandrygt.

Løber der rygter om vand da?

Staveplade kan købes hos nærmeste marskandiser.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 02-11-04 15:02

> [...]
> handlekraft af hensyn til den formodede folkestemning,
> at man totalt negligerer mulige effekter eller mangel på

Hvis det har noget at gøre med at liderlige mænd jagter børn under den
fastsatte aldersgrænse, så kan jeg ikke se at der er nogen grund til at tro
andet end at politikerne, ligesom undertegnede, synes det er noget svineri.
At du så citerer forskellige unavngivne fagfolk for at forsvare et andet
synspunkt gør mig bare endnu mere glad for vores lovgivning. At du og andre
fatsvage personer så tror at de har fundet de vises sten, og som de eneste
kan se helt klart, ja det får så stå alene .. jeg kan i hvert fald ikke
finde en forklaring som du vil fatte !

> [...]
> "pædofil"? Og som altså må være usympatisk, ifølge
> L.E. (ja, det er lige til at grine over, hvis det ikke var så

Jeg har heller ikke læst Jeres hjemmeside .. hvorfor skulle jeg det ???? Jeg
synes pædofili er noget svineri, og det kan ingen tekst på en latterlig
hjemmeside lave om på. Hvorfor skulle man bruge tid på Jer, bortset fra den
tid der kan gå med at lukke celledøren bag Jer og smide nøglen væk !

> [...]
> respekt. Pædofile er pr. definition onde, og så spiller det
> ingen rolle at forældre og institutioner er ondere.

Som jeg ser det, er du fortaler for at når bare de pædofile udnytter barnets
tilstand, som er påført barnet af andre, så er det helt i orden at de gør
det. Bare de ikke selv starter ! Sikke da noget ævl !

> [...]
> Den dag, da pædofili igen bliver accepteret, vil der
> opstå en ny gruppe, som vi finder afskyelige.

Så længe vi taler om to personer som er voksne, så kan de begge vælge hvem
de vil have sex med. Om de er bøsser eller ledbiske eller hetero eller
biseksuelle er mig aldeles ligemeget, så længe begge parter er voksne og
dermed fuld og helt i stand til at vælge hvem de vil have sex med. Den evne
tiltror jeg ikke mindreårige børn at have. Hvis du mener de passer godt nok
til dit niveau, så er det måske dit niveau som er for lavt, og ikke omvendt
!
Jeg regner ikke med at pædofile nogensinde bliver ligestillet med bøsser ..
så er al sund fornuft da gået fløjten.

> [...]
> forhold til pædofili igennem årene, se i øvrigt
> Pædofilgruppens historie og bliv overrasket!).

Grænsen skal jo være et sted, og nu er den altså ved 15 år. Vi må også kun
køre 110 eller 130 på motorvejen. Du må ikke køre 131 !! Om du så synes den
burde være 133, 34578 er i den sammenhæng ligegyldigt. Når du kører over 130
kører du for stærkt. Det er naturligvis træls at du måske kun kører nogle få
kilometer for stærkt, men sådan er det nu engang !
Hvis din respekt for en 13 årig bøsse udmønter sig i at du gerne vil have
sex med ham, så har du en sjov måde at vise din respekt på !

> [...]
> chance for at kunne følge med i, hvad man må og
> specielt ikke må - nu end ikke folketingsmedlemmer 20

Ja, det er forskel på pædofile og vi andre .. YES .. og det bliver der ved
med at være så længe jeg kan gøre noget til det. Jeg synes stadig at
pædofile mennesker er nogle svin .. og så er jeg ikke belastet af religiøse
eller politiske holdninger .. det er helt og holdent min egen holdning !
I behøver ikke have en ny version af grundloven med mellemrum. Læs bare en,
og prøv så at fatte hvad idéen er i den. At I så laver diverse krumspring
ind imellem for at få tingene vendt så meget på hovedet at en enkelt eller
to måske hopper på Jeres tåbelige argumenter er ingen undskyldning !

Per O.

Fra : Poul

Dato : 02-11-04 21:39

"Martin" <homofaber@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> sag begyndelsen på enden for det antipædofile hysteri i
> Danmark? Det får vi at se - foreløbig har vi skrevet

Så i går ind for sex med børn !. I sku skamme jer. Glistrups forslag om HIV
positive skal tatoveres med orderne "jeg har AIDS". På samme vis burde
pædofile tatoves orderne "jeg er pædofil" i panden på idioterne.

Fra : Martin

Dato : 02-11-04 23:36

Poul skrev:
> Så i går ind for sex med børn !. I sku skamme jer. Glistrups forslag om HIV
> positive skal tatoveres med orderne "jeg har AIDS". På samme vis burde
> pædofile tatoves orderne "jeg er pædofil" i panden på idioterne.

En kommentar fra "en gammel kending".
Kunne stofemblemer ikke gøre det - du ved, f.eks. i stil med dem, jøderne bar
i 30'ernes Tyskland. Når dig og dine taktfaste venner i DNSB alligevel ikke
har noget fornuftigt at give jer til, kunne I måske allerede nu begynde at arrangere
fælles sy-aftener.

--
Martin

Fra : Ulvir

Dato : 03-11-04 00:03

Martin wrote:

> [...]
> alligevel ikke
> har noget fornuftigt at give jer til, kunne I måske allerede nu

Det lyder sørenmig hyggeligt! Med flødekage og kakao med flødeskum og det
hele..

Fra : Henrik B.

Dato : 03-11-04 01:05

"Martin" <homofaber@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
> Fra http://danpedo.no-ip.info/dansk/blandede.php#flemming

*PLOINK*

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-04 21:50

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> *PLOINK*

Flot. Dygtig dreng. Og så med store bogstaver. Sad du på toilettet, da du
skrev det?

--
-Jens B.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 03-11-04 11:39

Hej,

Jeg har ikke nogen tilknytning til pædofil-gruppen, men jeg synes debatten
om pædofili er usaglig.

Det mest problematiske er, at ordet 'pædofil' bliver brugt i to forskellige
betydninger: Dels som et udtryk for en seksuel orientering (ligesom
homoseksuel, nekrofil, osv.), og dels som selve handlingen, at have seksuel
omgang med et mindreårig.

Når disse to begreber blandes sammen, så kører diskussionen helt af sporet.

Jeg tager skarpt afstand fra seksuel omgang med mindreårige, men er til
gengæld bedøvende ligeglad med andre menneskers seksuelle orientering,
selvom jeg synes at homoseksuelalitet, pædofili, nekrofili, osv alle er
pervese, og slet ikke noget for mig.

-Michael.