Re. onani og det andet lort som Bo taler o~
Fra : Nana Sørensen

Dato : 01-11-04 03:52

Bo...

Hvorfor er dine indlæg altid så uforståelige og ligegyldige?

Er det igen det med at børn skal have lov til at rode i deres egen afføring
og lægge den over det hele, for at undgå bleens snærende kyskhed?

Jeg fatter dig minus....

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-04 06:42

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
afføring
> og lægge den over det hele, for at undgå bleens snærende kyskhed?

Er der en kompliment, der hedder "Jeg fatter dig plus"?

Jeg mener smitte fra afføring er sjældent et problem, men selvfølgelig bør
man undgå lugt og svineri i et hjem - vi er næppe meget uenige om børn. Det
er vedr gamle på plejehjem jeg har epokegørende forenklinger, som lægerne er
alt for længe om at følge op på.

Hvis noget er 1. uforståeligt eller 2. ligegyldigt
for dig
så mail mig og præciser, så jeg kan skrive bedre næste gang.

Min Bo M Mogensen, der fik mig med til sjov dss-fest, er imod min X-post, så
jeg vil i fremtiden begrænse sex til dk.politik, men nu jeg er her så dagens
tre indlæg med relevans for dss:

ddddddddddddddddddssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssss

Prostitution kræver ingen love

Næsten ingen havde vist glædespige-erhvervet tolerance, da den ellers så
seriøse filosof, Nietzsche , i 1979 tog det med i sin friheds-filosofi.
Freud var hurtig til at kopiere N.'s fornyelser.

Kvindesag er ondskabsfuld, når den opdigter særlige problemer for ludere og
vedr alfonser. Alle problemer er skabt at staten - analogt med narkoens
problemer, der udspringer af at forbuden frugt smager bedst.

"Det er bevis på kvindens visdom, at hun
altid har vidst at blive forsørget. Nietzsche

"Piger, der venter at vinde alt ved deres ungdommelige ynder,
og hvis beregning stimuleres af deres snedige mødre,
er helt som prostituerede - blot er disse piger mere kloge og mindre ærlige.
Nietzsche

" Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger sig i
ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens varighed.
Simone de Beauvoir

" Efter min mening er sex det smukkeste, mest naturlige og sundeste man
kan købe for penge. Steve Martin

" I det store hele foragtes kvinder mere af kvinder end af mænd.
Nietzsche

" Koketterne sætter en ære i at være skinsyge på deres elskere, for at
skjule,
at de er misundelige på andre kvinder.Rochefoucauld

" Kvinden opfylder, manden lover. I kvinden viser naturen, hvad den
indtil nu under sit arbejde med menneskebilledet er blevet færdig med, i
manden viser den hvad den derunder har haft at overvinde. , men også hvad
den endnu har for med mennesket.
Den i en given periode fuldkomne kvinde er skaberens lediggang på kulturens
syvende dag, kunstnerens hvile i sit værk. Nietzsche

" Prostitution is essentially a matter of lack of choice. Charles
Baudelaire

" Prostitution lader sig ikke afskaffe; der gives endda grunde til
at ønske, at man ikke afskaffer den. Følgelig må man FORÆDLE den - jeg
håber, man forstår dette "følgelig" - prostitution er i hele verden noget
uskyldigt og naivt. Nietzsche

" De prostituerede sælger deres moral, ikke deres legemer. Den gifte
kvinde gør det omvendte. Nicolaus Cybinski

" At lade mænd få sex mod engangsbetaling er et foragteligt
skruebrækkeri og forrædderi imod matriakat og samfundsorden. Anonym Kvinde

" De kvinder, der ikke er til salg, koster mest.
Guy de Maupassant1850-1893

" Jeg tror på skrønen om, at kvinde er kvinde værst.
Ellen Widding

Orgasme kræver ingen forskning

De tidligste stenalder-byer tænkte på at "byens lys" skulle lokke muskulær
og smuk arbejdskraft fra land til by, så man byggede "frugtbarhedstempler"
hvis drømmeindustrielle billedkunst blev starten på pornografien.

Romantikkens digtere forstod også at sexede skønheders sukke sælger, og
lægerne sprang på vognen og overdrev betydningen af den kvindelige orgasme.

" Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party
eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

" Denne lille latterlige krampetrækning.
Elsa Gress(om orgasmen for kvinder)

" Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi.
Demokritus

" Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske,
subjektorienterede individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne
for "dionysiske zen, buddhistiske lyst-oplevelser"
Maria Damsholt.

Erotik er gulerod og opreklameret

Kvinder sidder på en guldgrube, lever længere, har fødemaskine- og
underholdnings-monopol, men mere vil have mere, så de gør mænd dumme ved at
lade mandlige skribenter overdrive erotikkens velsignelser. Den vare er så
god, at staten skal helt holde sig væk fra "kulturstøtte" til opreklamering.

" Sexlivet er i sig selv bedøvende ligegyldigt. Og selv om
orgasme kan være meget spændende, så er den hurtigt overstået. Det, mennsker
bør søge hos hinanden, er hensynsfuldhed, omsorg, poesi og ømhed - først og
sidst. Elsa Gress

"Kvinder er aldrig afvæbned af komplimenter -

- mænd er altid
Det er forskellen på kønnende Oscar Wilde

" Kvinder elsker os for vores fejl.hvis vi har nok af dem
de vil tilgive os alt selv vores intelligens
Oscar Wilde

"Hvis du vil elskes, vær elskelig. Ovid

" Through love, Women actually become what they appear to be
in the imagination of their lovers. Nietzsche

" Kysset er den mest oprigtige form for smiger. Anonym

" Kys er, hvad der er blevet tilbage af paradisets sprog.
Joseph Conrad

" May I Feel Said He?-may i feel said he-(i'll squeal said she-just
once said he-it's fun said she)--(may I touch said he-how much said she-a
lot said he)-why not said she--(let's go said he-not too far said she-what's
too far said he-where you are said she)--may i stay said he-(which way said
she -like this said he-if you kiss said she)--may i move said he-is it love
said she)-if you're willing said he-(but you're killing said she--but it's
life said he-but your wife said she-now said he-ow said she--(tiptop said
he-don't stop said she-oh no said he)-go slow said she--(cccome? said
he-ummm said she-you're divine! said he-(you are Mine said she) -EE Cummings

"Om ses: Jeg ved, det gør folk glade, men for mig er det som at
drikke en kop te Cynthia Payne

"Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller i længden,
er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

" She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for more?
Sir Charles Sedley

" We don't love a woman for what she says, we like what she says
because we love her. Andre Maurois

" Hos kvinden opstår lysten til at behage før trangen til at elske.
Ninon de Lenclos

"Women have intelligence; men have character and passion.
Nietzsche

" Forelskelse og kærlighed er to ting, men i erotikkens nat er alle
katte grå Christian Kjellerup

"I stæderne er det dårligt at bo - der findes for mange
brunstige.
Er det ikke bedre at falde i hænderne på en morder end at indfanges af en
brunstig kvindes drømme?
Og se dog på disse mænd: deres øjne fortæller det - de ved intet bedre på
jorden end at ligge hos en kvinde. ......Hvor artigt forstår ikke hunden
liderlighed at tigge om et stykke ånd, når der nægtes den et stykke kød"
Nietzsche (Om kyskheden)

" "For elskere i ordet virkelige og stærke mening, er
tilfredstillelsen af begæret ligegyldig. Det er bare
et symbol. Nietzsche

" At prædike kyskhed er en offentlig tilskyndelse til naturstridighed.
enhver foragt for kønslivet , enhver forurening af selvsamme ved hjælp af
begrebet "uren" er selve forbrydelsen mod livet - er den egentlige synd mod
livets hellige ånd.

" Danserinder har seksualiteten i benene, tenorer i struben. Derfor bliver
kvinderne skuffet over tenorerne og mændene over danserinderne. Karl
Kraus

" Det er alderens velsignelse, at man kan betragte kvinder
med behag,, men uden begær. Arthur Schopenhauer

Hs e enorme forventningene til kjønnskjærligheten og skammen over disse
forventningene, forvrenger på forhånd alle perspektiver for
kvinnene.Nietzsche

" Er sex noget griseri? Kun hvis man gør det rigtig. Woody
Allen

" Kristendommen gav Eros gift at drikke: - han døde ganske
vist ikke af det, men udartede, til en last. Nietzsche

" Kritiser ikke kvinden for at hun er troløs - hun leder blot
efter den rigtige partner. Goethe

" Kvindens forfængelighed er roden til al erotik. Sigurd Hoel

" Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er også årsagen
til, at bordeller med mænd ikke er slået igennem. Esther Vilar

" Man bør undgå sex med kvinder. Det fører til kysseri - og
inden man ved af det skal man også snakke med dem. Steve Martin

" Mænd hader at tabe. Jeg vandt engang over min mand i
golf, og da jeg så hans ansigt, spurgte jeg, om vi nogensinde ville få et
sexliv efter dette. - Sikkert, svarede han, men ikke med hinanden.
Rita Rudner

" Når manden ikke begærer kvinden, er hun uinteressant for ham" Camus

" On bisexuality: It immediately doubles your chances for a date on
Saturday night. Woody Allen

" Sexappeal er 50 procent hvad du har og 50 procent hvad folk
tror du har. Sophie Loren

" Sexappeal er kunsten at gøre mændene nysgerige efter ,de allerede
kender. Zsa Zsa Gabor

" The most vigorous part of my sex life is - negotiating
the price" David
Letterman

" Uden begæret keder kvinder mig ubeskriveligt. Camus

" Drukken kone er en engel i sengen, men en djevel i huset.
Danske Ordsprog

Livet er et sygehus, hvor hver patient er besat af længslen
efter at bytte seng. Charles Baudelaire

" The more potent a man becomes in the bedroom, the more potent he is in
business. Dr. David Reuben
" For lovers in the real and strong meaning of the term, the satisfaction of
sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche

" If it is not erotic, it is not interesting.
Fernando Arrabal

" Is sex dirty? Only if it's done right. Woody
Allen

" Man kræver ikke sanddruhed af kvinder, så længe man opdrager dem i
den tro, at d ere s fornemste livsopgave er at behage.
Marie von Ebner-Eschenbach

OPREKLAMERINGEN AF SEX FINDES BÅDE I

MINI-UDGAVER

" Sex - the poor man's polo. Clifford Odets

" Kærlighed er svaret, men mens man venter på det, rejser sex
nogle temmelig gode spørgsmål. Woody Allen.

OG I MAXIUDGAVER

" I elskoven er naturen som natur
ved tusinde illusioner adlet til ånd.
George Brandes 1842-1927

" Liv bliv til! I denne nat er det dig der er Gud!
Ja, det er en anden tanke end "erotik som tidsfordriv". Palle Lauring

Fra : preben nielsen

Dato : 01-11-04 17:09

> [...]
> seriøse filosof, Nietzsche , i 1979 tog det med i sin
> friheds-filosofi.
> Freud var hurtig til at kopiere N.'s fornyelser.

Hold da op, jeg troede at både Nietzsche og Freud var døde længe
før 1979...

.......... og så læste jeg ikke videre

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-04 19:25

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hold da op, jeg troede at både Nietzsche og Freud var døde længe
> før 1979...

Jeg skulle lige se om mine trofaste læsere var vågne.... FLOT.... der skulle
selvfølgelig have stået 1879.

Fra : preben nielsen

Dato : 01-11-04 22:08

> Jeg skulle lige se om mine trofaste læsere var vågne....
> FLOT....

Det ved jeg ikke om de er - men _jeg_ var.

EOT

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ulvir

Dato : 01-11-04 23:03

preben nielsen wrote:

> Det ved jeg ikke om de er - men _jeg_ var.
>
> EOT

EOT: Everybody Onanize Twice!

Fra : Landsbytossen

Dato : 01-11-04 08:04

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in

> Hvorfor er dine indlæg altid så uforståelige og ligegyldige?

Det er vi en del, der har spurgt os selv om i tidens løb. Et tydeligt svar
er svært at få fra the Bo-meister himself, men se fx her:

http://www.holocaust-info.dk/old/oss_bw.htm

> Jeg fatter dig minus....

Velkommen i klubben.....

Mvh.
LT

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-04 08:10

"Landsbytossen" <Rod@Hoved.dk> skrev i en meddelelse
> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in

> Det er vi en del, der har spurgt os selv om i tidens løb.

Men du har aldrig spurgt rette vedkommende - mumlen i skægget dur ikke.

Som man råber i skoven får man svar. Når præcise spørgsmål stilles, gives
altid så præcise svar som muligt.

Hvis noget opleves mangelfuldt, er det konstruktivt at præcisere hvad - det
gør Nana og du aldrig.

Ordet "ligegyldigt" kunne nazier finde på at bruge om jøders religiøse
ritualer.

Tolerante debatører ved, at hvad de selv anser for ligegyldigt, er måske
interessant for andre.

Fra : Henrik B.

Dato : 01-11-04 12:50

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Bo...
>
> Jeg fatter dig minus....

Og hvis du så sætter ham på din ignore-liste og undlader at svare på hans
indlæg, så er vi andre også fri for st se dem.

--
M.v.h.