rent praktisk med -& vdr. doner sæd ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-10-04 00:00

jeg tænkte på den sæd man afgiver på en klenik bliver den ikke frosset
ned , til den skal bruges ....?

sagen er at min xxx xxx kærste fra 91 somer lesbisk har fået den
udemærkede ide at hun vil have et barn inden hun bliver for gamel
og det er sådan ca ved at være inden alt for længe doneren bliver
enten mig eller hendes x mand og skal forgå ved insimination.
--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : Hansen

Dato : 31-10-04 19:27

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> jeg tænkte på den sæd man afgiver på en klenik bliver den ikke frosset
> ned , til den skal bruges ....?

Hvad tror du selv ? At en eller anden sygeplejerske fiser rundt med sæd i
munden til den skal bruges ? Men hvad, det er jo bare endnu et dumt
spørgsmål fra din side.

> [...]
> og det er sådan ca ved at være inden alt for længe doneren bliver
> enten mig eller hendes x mand og skal forgå ved insimination.

Gud forbyde at det bliver dig der leverer sæden !!

Hansen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-10-04 19:41

On Sun, 31 Oct 2004 19:26:35 +0100, "Hansen" <hans@ingen.org> wrote:

> [...]
>spørgsmål fra din side.

>Gud forbyde at det bliver dig der leverer sæden !!

klage sendt til udbyder !
http://www.ripe.net/whois?form_type=simple&full_query_string=&searchtext=193.3.95.240&do_search=Search

fut ; dk.admin.netikette

Fra : Hansen

Dato : 31-10-04 20:11

> klage sendt til udbyder !

http://www.ripe.net/whois?form_type=simple&full_query_string=&searchtext=193
..3.95.240&do_search=Search

> fut ; dk.admin.netikette

Så tuder du igen, hva din fækaliebefængte nar. Du kan ikke lukke andet end
lort ud. Det er så den 6. klage du sender over mig, og jeg er her sgu
stadigvæk. Det siger så lidt om HVOR seriøst du bliver taget, din imbicile
idiot.

Hansen

Fra : Klaus G.

Dato : 31-10-04 20:30

> [...]
> lort ud. Det er så den 6. klage du sender over mig, og jeg er her sgu
> stadigvæk. Det siger så lidt om HVOR seriøst du bliver taget, din imbicile

Hvad ligger der til grund for dit åbenlyse had til denne mand?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Hansen

Dato : 31-10-04 21:20

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Hvad ligger der til grund for dit åbenlyse had til denne mand?
>
> --
> Klaus G. / Seth-Enoch
>
> 2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Jeg hader ikke Bo. Jeg kan ikke hade en jeg ikke kender. Men derfra og så
til at holde af ham, eller synes om ham, der er sgu langt. Han er efter min
mening et tudefjæs af karat. Han kan ikke tåle at blive "modsagt", så
knalder han en klage afsted med det samme. Jeg har før været uenig med ham i
andre tilfælde, og nej, det har IKKE været af samme karakter som i denne
tråd, hvor han har smidt en klage afsted over ingenting. Han har som sagt
sendt 6-7 klager afsted over mig, men jeg er her, som skrevet, endnu,
hvilket vil sige, at de klager absolut ingen effekt har haft. Jeg har ikke
engang hørt fra udbyderen. Ellers er han generelle væremåde på usenet, i min
verden, som et pattebarns. Det der tændte mig totalt af, var hans tråd om at
bedøve en quinde med sovemedicin, og derefter voldtage hende. Så kan jeg kun
tænke på hvor tit han har gjort det. I det hele taget virker han ikke som om
der er noget på øverste etage som kan trykke ham plafodet.

Hansen

Fra : Jens...

Dato : 01-11-04 04:07

Hansen wrote:
> [...]
> jeg kun tænke på hvor tit han har gjort det. I det hele taget virker
> han ikke som om der er noget på øverste etage som kan trykke ham

og din øverste etage blev vist ryddet for flere år siden.

--
Jens.

Fra : Hansen

Dato : 01-11-04 20:13

"Jens..." <@postkasse_66@hotmail.com@...> wrote in message
> og din øverste etage blev vist ryddet for flere år siden.

Hvis du skulle skrive eller tale som du har forstand til, så skulle du helt
holde din kæft og holde dig langt væk fra usenet. Got that ?

Hansen

Fra : Jens....

Dato : 02-11-04 02:35

Hansen wrote:
> [...]
>

> Hvis du skulle skrive eller tale som du har forstand til, så skulle
> du helt holde din kæft og holde dig langt væk fra usenet. Got that ?

du behøver ikke rekvalme med at du er småt begavet.

--
Jens.

Fra : Johan

Dato : 01-11-04 21:37

"Hansen" <hans@ingen.org> wrote in message
> Hvad tror du selv ? At en eller anden sygeplejerske fiser rundt med sæd i
> munden til den skal bruges ? Men hvad, det er jo bare endnu et dumt
> spørgsmål fra din side.

Det kan godt være, at du i andre grupper møder folk du skriver med i
dk.mudderkastning, men spillereglerne er specielle i netop den gruppe, og vi
er vist nogle stykker, som sætter pris på, at man andre steder ikke skal
høre på den slags bræk. Det ville være rigtig fint om du evt. kunne prøve at
formulere dig lidt venligere, også selvom du skriver til en fyr, som du ikke
bryder dig om.
Bare en tanke.

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 01:41

> [...]
at
> formulere dig lidt venligere, også selvom du skriver til en fyr, som du

Samme tanke faldt mig ind, kunne endda selv finde på at sende en klage, man
behøver sgu ikke lige overfalde folk her inde, kun i dk.snak.mudderkastning

Cacba Out