Sexlegetøjshomeparty - nogen foreslag?
Fra : Johan

Dato : 30-10-04 14:10

Hej Gruppe.
En af mine veninder leger med tanken om at holde et sexlegetøjshomeparty for
nogle venner og veninder. De har kigget på lidt forskellige udbydere, men
der er ikke nogen, som lige virker som de rigtige.
Nogle vil have et større beløb som minimum, hvis der ikke bliver købt nok.
Andre vil kun hvis det kun er for et bestemt køn.
Er der nogen der har erfaringer med hvem man bør kontakte, og hvem man evt.
ikke bør spilde tid på?

Mvh Johan

Fra : Nuser

Dato : 30-10-04 21:01

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse
KLIP
> Er der nogen der har erfaringer med hvem man bør kontakte, og hvem man
> evt. ikke bør spilde tid på?
>
> Mvh Johan

Hej Johan

Har holdt et party med Bon Ami og kan anbefale dem. Dog give de ikke
værtindegave eller procenter af salget. Men alt i alt en god, sjov og
hyggelig aften og bestem skal gentages

Hilsen

Nuser

Fra : Johan

Dato : 01-11-04 21:46

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> wrote in message

> Har holdt et party med Bon Ami og kan anbefale dem. Dog give de ikke
> værtindegave eller procenter af salget. Men alt i alt en god, sjov og
> [...]

Hej Nuser.
Tak for svaret. Det er hermed givet videre til min veninde. Hvis det er værd
at skrive om skal jeg nok skrive en lille anmeldelse til den tid.

Mvh Johan