Sexmesser, hvor, og hvornår?
Fra : Klaus G.

Dato : 28-10-04 20:38

Hej.

Måske lidt ot :)

Men hvor kan man se hvornår der er sexmesser. Der findes f.eks. noget der
hedder "Erotic World", som "køre" rundt i landet, kan man se deres
"turplan"? Eller for den sags skyld andre sexmessers?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Andreas

Dato : 28-10-04 21:25

> [...]
> hedder "Erotic World", som "køre" rundt i landet, kan man se deres
> "turplan"? Eller for den sags skyld andre sexmessers?

En turplan har jeg ikke lige kunnet finde, men de er i Campushalle i
Flensburg d. 5 november. Entre: 16,50 euro

Andreas

Fra : Klaus G.

Dato : 01-11-04 19:51

> En turplan har jeg ikke lige kunnet finde, men de er i Campushalle i
> Flensburg d. 5 november. Entre: 16,50 euro

Okay, det var dog noget af en køretur her fra midtjylland af. Det var
engang i Herning nemlig...

Fra : Fluffi

Dato : 30-10-04 07:52

> Men hvor kan man se hvornår der er sexmesser. Der findes f.eks. noget der
> hedder "Erotic World", som "køre" rundt i landet, kan man se deres
> "turplan"? Eller for den sags skyld andre sexmessers?

Tjaa, desværre blev der ikke nogen Kinky Copenhagen
http://www.kinkycopenhagen.dk/main.html i år. Det var ellers den bedste
sexmesse jeg nogensinde havde været til (og deltaget i).
De almindelige sexmesser som ellers har kørt rundt i landet, syntes jeg
ganske enkelt er for kedelige. Porno kan man jo se alle steder ;)

Fluffi
http://fluffi.diaper.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 20:38