Push-up til stor barm
Fra : Andropov

Dato : 27-10-04 07:22

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message news:<417eea91$0

$44966$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Det er da ellers frækt med Spansk, og lade ladningen komme
> ud over ansigtet på damen *G*

Men derfor behøves hun vel ikke en push up bh :)
Mon ikke mænd kan få øje på babs alligevel. Mænd får jo alligevel
sandheden om brysterne at se til sidst. Om det er kunstige eller
kunstigt skubbet op.

Fra : christina

Dato : 09-11-04 14:36

hej jeg ved man kan købe en push up bher til piger med stor barm i evt
tøj butikker til store piger. men efter min mening vil det nok ikke
hjælpe dem ret meget... men hvorfor ikke accepter dem som de endnu
engang er det er vel ikke dem der skal træffe de vigtige afgørelser i
livet. jeg er selv en lille pige med en skål eller to for meget men
lader mig ikke påvirke af dem. håber du finder din efter spurte push
up bh.

Fra : Tina

Dato : 04-01-05 13:00

føtex fører dem i D skål har selv hamstret derude*G*