Sexlegetøj og rengøring af disse...
Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 26-10-04 14:28

Så var det igen tid til en lille månedsdag som vi denne gang har valgt at
fejre ved at købe noget nyt sexlegetøj...
Det er så lige kommet med posten idag, selvom vi først skal bruge det
lørdag..

Jeg har så lige pakket det ud og har et par spørgsmål...
Den ene ting er et 100% polyurethan (Polyester, vel?) , der står at det kan
vaskes. Men hvordan? I Hånden? Eller kan det tåle vaskemaskine? Og i så fald
hvor mange grader?

Det andet var en "gaveæske" med en masse ting, bla. lystæg, anal-kæde osv.
Men heri er der altså også nolge penislyst ringe, samt en "dildo" som man
kan sætte et "betræk" over. Der er så forskellige betræk alt efter hvad man
er i humør til. Fx. en g-punkt stimulator. Men disse ting, penisringe og
"betræk" til dildoen er af en underlig form for gummi. Jeg kan ikke
forstille mig at det kan tåle og blive kogt (som man ellers gør for at gøre
det sterilt)... Er der nogle herinde som har erfaringer eller viden herom?

--
Mvh Stefanie

Fra : Corax

Dato : 26-10-04 16:00

> Jeg kan ikke
> forstille mig at det kan tåle og blive kogt (som man ellers gør for at
> gøre
> det sterilt)... Er der nogle herinde som har erfaringer eller viden herom?

Du når langt ved først at vaske det med f.eks. vand og opvaskemiddel (husk
at få det skyllet helt rent for sæbe), og så vaske efter med
husholdningssprit.

- Corax

Fra : Jim

Dato : 05-11-04 11:28

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en
meddelelse news:417e50b7$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> det kan
> vaskes. Men hvordan? I Hånden? Eller kan det tåle vaskemaskine? Og i

Har du prøvet med opvaskemaskinen? ;0)

Fra : Ulvir

Dato : 05-11-04 12:29

Stefanie Mathiesen wrote:
.. Jeg kan ikke forstille mig at det kan tåle og blive
> kogt (som man ellers gør for at gøre det sterilt)... Er der nogle
> herinde som har erfaringer eller viden herom?

Hvad med at bruge det som bliver brugt til at sterilesere sutter? Altså
flaske sutter til småbørn, ikke naboen der sidder på bænken hver dag..