Push-up til stor barm
Fra : Sørensen

Dato : 25-10-04 16:10

Hej.

Det er måske lidt ot. men prøver alligevel.

Alle De Push-up BHèr jeg kan finde er til små bryster, findes der nogle til
90 C,D eller deromkring som kan løfte dem op (som et par torpedoer) )

KH.
Tania S.

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 25-10-04 16:34

Ja, det tror jeg da at der gør, har du prøvet i butikker som sælger tøj for
store piger?

/Gitte

Fra : Sørensen

Dato : 25-10-04 18:22

"Gitte Nielsen" skrev

> Ja, det tror jeg da at der gør, har du prøvet i butikker som sælger tøj
> for store piger?
>
> /Gitte

Ja jeg har søgt i butikkerne på nettet.

VH.
Tania S.

Fra : Anita

Dato : 25-10-04 18:07

Sørensen wrote:
> Alle De Push-up BHèr jeg kan finde er til små bryster, findes der
> nogle til 90 C,D eller deromkring som kan løfte dem op (som et par
> torpedoer) )

Det tror jeg du får svært ved at finde. De fleste stopper ved 85. Måske du
vil have mere held på nettet end ude i butikkerne.

Venligst Anita

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-04 18:25

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det tror jeg du får svært ved at finde. De fleste stopper ved 85. Måske du
> vil have mere held på nettet end ude i butikkerne.

Jeg tror ikke så meget det handler om omkreds, snarere skålstørrelse.

Jeg har aldrig set push-up bh'er i 85 H, ligesom det heller ikke er muligt
at få vatterede bh'er eller andre "fancy" bh'er

mange hilsner

Fra : Merete

Dato : 25-10-04 20:34

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har aldrig set push-up bh'er i 85 H, ligesom det heller ikke er muligt
> at få vatterede bh'er eller andre "fancy" bh'er

Hey

Nu ved jeg ikke om vi snakker by, men jeg kommer fra Århus, og har haft held
med at finde push-up bh'ere i 80 C og D i Salling stormagasin - og i en
Lace-undertøjsforretning ? Men jeg ved ikke med 90.

Mvh Merete

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-04 21:32

"Merete" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> med at finde push-up bh'ere i 80 C og D i Salling stormagasin - og i en
> Lace-undertøjsforretning ? Men jeg ved ikke med 90.

Vi snakker København.

Som jeg skrev før, så tror jeg ikke det handler så meget om omkreds - men om
skålstørrelse.

C og D-skåle er "ingenting" til en virkelig stor barm (H-skål), så det kan
ikke bruges.

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-10-04 23:06

On Mon, 25 Oct 2004 22:32:27 +0200, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

HI Søs :)

> [...]
>skålstørrelse.
>
>C og D-skåle er "ingenting" til en virkelig stor barm (H-skål), så det kan

jeg tænkte på om man ikke kunne sy dem selv - eller få dem syet???
--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : Vic.

Dato : 25-10-04 23:50

Bo M Mogensen wrote:
> On Mon, 25 Oct 2004 22:32:27 +0200, "nusle nuslesen"
> <nuslepige@hotmail.com> wrote:
>
> HI Søs :)

> jeg tænkte på om man ikke kunne sy dem selv - eller få dem syet???

Syr du da selv dine BH'er?

Vic.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-10-04 01:43

On Tue, 26 Oct 2004 00:50:19 +0200, "Vic." <ingen@spam.dk> wrote:

>Syr du da selv dine BH'er?

det vil kræve et behov der ikke eksistere - men efter jeg er steget
fra 86 til 102 kg lægger jeg selv mine bukser ud !

Fra : Anita

Dato : 25-10-04 22:11

nusle nuslesen wrote:
> Jeg tror ikke så meget det handler om omkreds, snarere skålstørrelse.

Min erfaring er (fra en kortere periode i en ligeriafdeling i et
stormagasin) at de fleste gænsge mærker skiller ved 85 i omkreds. Her kan
der sagtens være tale om både C, D og E skåle. Men så snart vi kommer op
over 85, er der nemlig ikke så meget fancy at vælge imellem, som du også
selv er inde på.

> Jeg har aldrig set push-up bh'er i 85 H, ligesom det heller ikke er
> muligt at få vatterede bh'er eller andre "fancy" bh'er

Det har du helt ret i. Desværre.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 27-10-04 01:33

In article <417d6a70$0$22710$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...

> Det har du helt ret i. Desværre.

Mon ikke de har dem i USA? Her er chancen for at starte et import firma
;)

Fra : Eva

Dato : 26-10-04 14:02

> Jeg har aldrig set push-up bh'er i 85 H, ligesom det heller ikke er muligt
> at få vatterede bh'er eller andre "fancy" bh'er

I Kvickly havde de for godt en måned siden vatterede BH´er i store
størrelser...

Eva

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-10-04 15:44

"Eva" <eva__pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> I Kvickly havde de for godt en måned siden vatterede BH´er i store
> størrelser...

Hvis det var dem jeg så på, så gik de til og med en skålstørrelse der hedder
E, derfra er der stadig et stykke vej.

For en kvinde, som f.eks. bruger en C-skål, syner en E-skål sikkert af
meget - og de ser også store ud, når man står med dem i hånden. Men jeg
synes f.eks. at en E-skål er "lille".

Skål-størrelserne skal ses i sammenhæng med omkredsen. Desto større omkreds,
desto større skål - men man kan ikke gå i en bh der er 100 i omkreds, hvis
man "kun" skal bruge 80/85.

Jeg ved godt, hvor jeg kan købe bh'er i en rigtige størrelse - men som sagt,
så har jeg endnu aldrig set hverken vatterede bh'er, push-up bh'er eller
andet i den retning i den størrelse.

Man kan så mene, at både push-up og vattering kan handle om at barmen skal
"syne" af mere, hvorfor en virkelig barmfager kvinde ikke har behov herfor.
Men med indførelsen af de vatterede bh'er er det efterhånden blevet lidt
sjældnere at man ser en kvindes brystvorter gennem tøjet - og selvom man er
glad ved sine attributter er det ikke altid så berigende med den
opmærksomhed de tiltrækker

Så nogle gange kunne det da være rart, om man havde de samme muligheder som
kvinder med mindre barm - f.eks. er det åbenbart engang i designernes og
producenternes bevidsthed blevet vedtaget, at virkelig storbarmede kvinder
ikke dyrker motion, så en sports-bh er det heller ikke til at få fat i.

Udviklingen går heldigvis i den rigtige retning, for det at så mange kvinder
får brystimplantater (staveplade?) - påvirker udvalget. Men der er desværre
stadig ikke "ligestilling" på bh-området endnu.

mange hilsner

Fra : Corax

Dato : 26-10-04 17:18

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> wrote in message

[...]

> [...]
> desværre
> stadig ikke "ligestilling" på bh-området endnu.

Det er jo den gamle sang om udbud og efterspørgsel. Så skulle du prøve at
bruge størrelse 35 i sko :/

- Corax

Fra : Anita

Dato : 26-10-04 17:50

Corax wrote:

> Det er jo den gamle sang om udbud og efterspørgsel. Så skulle du
> prøve at bruge størrelse 35 i sko :/

Jeg tror du ville blive overrasket over, hvor mange der faktisk bruger en
ret stor bh-størrelse. Desværre bruger mange en forkert størrelse for at
holde sig inden for "normal-størrelserne". Fx ved at bruge større omkreds
end nødvendigt, for at få den rette skål-størrelse. (Resultat: Låsen sidder
oppe i nakken og ikke midt på ryggen).

Især slanke piger skal ofte have en større skål end de tror. 70C er ca.
samme str. skål som 80A. Det snyder mange, som bare tænker: C = stort bryst,
A = lille bryst.

Venligst Anita

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-10-04 18:08

Anita skrev:

> Jeg tror du ville blive overrasket over, hvor mange der faktisk bruger en
> ret stor bh-størrelse.

Der er maaange.

> Desværre bruger mange en forkert størrelse for
> at holde sig inden for "normal-størrelserne".

Ja.

Min kone gik fra en C skål til en E på 5 min. Hun blev målt
proffesionelt.

Jeg havde længe sagt til hende at de altså ikke sad ordentlig de BH'er
men hvad ved mænd om det var svaret typisk.

Nu kan hun dog tydeligt se hvad det var jeg snakkede om. De koster det
ekstra men sidder så meget bedre.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Anita

Dato : 26-10-04 19:05

Martin Johansen [6000] wrote:

> Min kone gik fra en C skål til en E på 5 min. Hun blev målt
> proffesionelt.

En klassiker

Venligst Anita

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-10-04 19:03

Anita skrev:

> En klassiker

Jep

Fra : PerX ...

Dato : 27-10-04 01:40

In article <pan.2004.10.26.17.07.37.36775@website.tuxx.dk>,
visit_my@website.tuxx.dk says...

> Min kone gik fra en C skål til en E på 5 min. Hun blev målt
> proffesionelt.

Hvor henne? (Og sig nu ikke brysterne ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-10-04 16:33

PerX skrev:

> Hvor henne? (Og sig nu ikke brysterne ;)

LOL

Det var i Århus men jeg var ikke med så jeg aner det faktisk ikke. Det
var noget med en mor/datter-tur så jeg takkede pænt nej.

Fra : Andropov

Dato : 26-10-04 17:38

Corax skrev:

> [...]
> stadig ikke "ligestilling" på bh-området endnu.

>Det er jo den gamle sang om udbud og efterspørgsel. Så skulle du

Hvis flere kvinder går med push-up bh ender det med at endnu flere
mænd kører i grøften.

Fra : Andropov

Dato : 26-10-04 23:01

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> wrote in message news:<417d36ef$0$219

> Jeg tror ikke så meget det handler om omkreds, snarere skålstørrelse.
>
> Jeg har aldrig set push-up bh'er i 85 H, ligesom det heller ikke er muligt
> at få vatterede bh'er eller andre "fancy" bh'er

Kvinder vil jo ikke have at mændene kigger ned på babs i stedet for at
kigge dem i øjnene. Så virker det vel ulogisk at købe push up bh og
trække mænds blik nedad :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-10-04 01:04

On 26 Oct 2004 15:01:24 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Kvinder vil jo ikke have at mændene kigger ned på babs i stedet for at
>kigge dem i øjnene. Så virker det vel ulogisk at købe push up bh og
>trække mænds blik nedad :)

Så sandt så sandt og dog så er det well skeden man i sidtse ende altid
håber mest på at frekventere ?

Fra : Henning

Dato : 27-10-04 01:24

Bo M Mogensen wrote:

> Så sandt så sandt og dog så er det well skeden man i sidtse ende altid
> håber mest på at frekventere ?

Det er da ellers frækt med Spansk, og lade ladningen komme
ud over ansigtet på damen *G*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-10-04 04:05

On Wed, 27 Oct 2004 02:23:47 +0200, "Henning" <h2m@fjern
dette.madsen.mail.dk> wrote:

>Det er da ellers frækt med Spansk, og lade ladningen komme
>ud over ansigtet på damen *G*

Det kan der være noget om ;)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-10-04 12:05

> Det er da ellers frækt med Spansk, og lade ladningen komme
> ud over ansigtet på damen *G*

Så sandt, så sandt ...

Mark

Fra : Andropov

Dato : 27-10-04 07:26

Bo skrev:

>Det er da ellers frækt med Spansk, og lade ladningen komme
>ud over ansigtet på damen *G*

>Det kan der være noget om ;)

Det er måske den slags balsam kvinder bedst kan lide :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-10-04 21:43

On 26 Oct 2004 23:25:50 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Det er måske den slags balsam kvinder bedst kan lide :)

det er afgjort noget man tør håbe på de kvindlige skribenter vil
reagere på ;)

Fra : Gitte

Dato : 04-11-04 14:17

Hejsa

>Det er måske den slags balsam kvinder bedst kan lide :)

Det skader da aldrig Men det er lidt træls at være mørkhåret, for
når det så tørrer, ligner det nærmest skæl... Det ses garanteret ikke
så tydligt i lyst hår...

MVH
Gitte

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-04 17:17

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> Så sandt så sandt og dog så er det well skeden man i sidtse ende altid
> håber mest på at frekventere ?

Så kan det vist ikke siges mere prosaisk og u-frækt.

--
-Jens B.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-04 17:21

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Kvinder vil jo ikke have at mændene kigger ned på babs

Selvfølgelig vil de ikke det. De tænker slet ikke i de baner, og når de får
påmonteret plastikpatter, er det alene for deres egen skyld. Og så er månen
forresten lavet af grøn ost.

> Så virker det vel ulogisk at købe push up bh og
> trække mænds blik nedad :)

Tja, men kender du nogen kvinder, der er specielt stærke i lige netop logik?

--
-Jens B.

Fra : kvaerulant

Dato : 26-10-04 12:49

Sørensen wrote:

> [...]
>
>Alle De Push-up BHèr jeg kan finde er til små bryster, findes der nogle til
>90 C,D eller deromkring som kan løfte dem op (som et par torpedoer) )

Måske kan du lave en selv efter dette patent:
*http://haabet.dk/patent/1167741/index.html*

Fra : PerX ...

Dato : 27-10-04 01:26

In article <417d14f5$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, no@i.dont
says...
> [...]
>
> Alle De Push-up BHèr jeg kan finde er til små bryster, findes der nogle til
> 90 C,D eller deromkring som kan løfte dem op (som et par torpedoer) )

Tørresnoren? ;)

Fra : ThomasB

Dato : 27-10-04 21:02

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse
> Det er måske lidt ot. men prøver alligevel.

Ja, det er OT. dk.forbruger er nok meget bedre.

> Alle De Push-up BHèr jeg kan finde er til små bryster, findes der nogle
> til 90 C,D eller deromkring som kan løfte dem op (som et par torpedoer)
> )

Kan du ikke bare bruge en alm. BH og så putte noget vat i?

Fra : Conny Nielsen

Dato : 02-11-04 21:04

Prøv Hunkemoller. De har en hjemmeside. http://www.hunkemoller.com/ Hvor
der er oversigt over butikker. Har desværre aldrig nået der ind. Men ved i
hvert fald de har bh-er i store str, til omkring 200,- Min veninde har købt
nogle og er meget tilfreds (75E mener jeg). Hun er ellers et mærkedyr så det
gør en ting ;-o... Hun kiggede samtidig efter om der var til mig (85H) og
det var der.
Jeg skal i hvert fald derind og kigge en dag (når muldvarpen kan klare det
)

Kan altså ikke svare på, om de har push-up ovs, men det kan du jo selv kigge
efter

MVH

Conny

Fra : Anita

Dato : 02-11-04 21:32

Conny Nielsen wrote:
> [...]
> ellers et mærkedyr så det gør en ting ;-o... Hun kiggede samtidig
> efter om der var til mig (85H) og det var der.

Jeg synes personligt ikke om kvaliteten hos dette mærke. De holder ikke
faconen og snerrer forskellige steder ved bøjlen. Jeg købte engang et tilbud
3 bh'er for 2's pris og har ikke været tilfreds.

Men vi er naturligvis forskellige og der er også andre mærker som ikke
sidder ret godt på mig. Også dyrere mærker, fx. Aubade. Så sørg for at prøve
bh'erne inden køb og vær sikker på at de sidder korrekt.

Venligst Anita

Fra : Jim

Dato : 05-11-04 15:29

> [...]
>
> Alle De Push-up BHèr jeg kan finde er til små bryster, findes der
> nogle til 90 C,D eller deromkring som kan løfte dem op (som et par

Jeg har et par store hænder.
Kan de bruges? ;0)

J.

Fra : Henrik B.

Dato : 06-11-04 02:35

> [...]
>
> Alle De Push-up BHèr jeg kan finde er til små bryster, findes der nogle
> til 90 C,D eller deromkring som kan løfte dem op (som et par torpedoer)

Hej Tania.

Jeg vil tro at der er en god mulighed i Fredericia. Der er netop åbnet en
butik med alm. og lækkert og frækt undertøj, helt op i de allerstørste
størrelser.

--
M.v.h.