Børn til salg !
Fra : Andropov

Dato : 25-10-04 05:38

Bo Mogensen skrev:

>tirsdag på DR
>
>20.30
>Hvert år bliver tusindvis af børn solgt til prostitution i
>Bangladesh. Den danske tv-vært Camilla Ottesen er taget til
Bangladesh
>for at møde to helt unge piger, der begge er endt i prostitution:
>Nahida, der arbejder som gadeprostitueret, og Yasmin, der blev solgt
>til prostitution af sin kusine.

Og hvad så. Sådan har det været de sidste 2000 år og ikke et fucking
menneske bekymrer sig om det, bortset fra måske kun en lille anelse
når der kommer et indslag om det. Men det er så hurtigt glemt igen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-10-04 17:20

On 24 Oct 2004 21:37:55 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Og hvad så. Sådan har det været de sidste 2000 år og ikke et fucking
>menneske bekymrer sig om det, bortset fra måske kun en lille anelse
>når der kommer et indslag om det. Men det er så hurtigt glemt igen.

muligtvis men jeg fandt det var oplagt til debat i forlængelse afde
andre pædofeli tråde også er det jo egentligt smartest at de fleste af
de intereserede har ste programet

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : Peter Knutsen

Dato : 25-10-04 18:01

Bo M Mogensen wrote:

> muligtvis men jeg fandt det var oplagt til debat i forlængelse afde
> andre pædofeli tråde også er det jo egentligt smartest at de fleste af
> de intereserede har ste programet

Hvor gamle er de omtalte prostituerede?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-10-04 21:07

On Mon, 25 Oct 2004 19:00:46 +0200, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Hvor gamle er de omtalte prostituerede?

jeg ved det ikke ...programet kommer først i morgen jeg mener det er
kl 2000 på DR

Fra : Vic.

Dato : 25-10-04 21:46

Bo M Mogensen wrote:

> muligtvis men jeg fandt det var oplagt til debat i forlængelse afde
> andre pædofeli tråde også er det jo egentligt smartest at de fleste af
> de intereserede har ste programet

Hvad?

Vic.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-10-04 23:04

On Mon, 25 Oct 2004 22:45:41 +0200, "Vic." <ingen@spam.dk> wrote:

>Hvad?

ser du hvis man skal debatere en tv udsendelse så er det jo mest
praktisk man har set den hvis man vil indgå i en debat om det man har
set - og nu træffer det sig sådan at der kommer et program om den
pædefoli som er debateret til hudløshed i dk.snak.seksualitet - hvor
jeg fandt det ville være interesandt at debatere ud fra noget konkret
i stedet for div. spekulationer !

jeg begynder at have dig under mistanke for at være Steen Johansen
under andet alias !

fut ; dk.snak.snik

Fra : Vic.

Dato : 25-10-04 23:50

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> pædefoli som er debateret til hudløshed i dk.snak.seksualitet - hvor
> jeg fandt det ville være interesandt at debatere ud fra noget konkret

Aha. Jeg fattede bare ikke en brik af det første du skrev.

> jeg begynder at have dig under mistanke for at være Steen Johansen
> under andet alias !

Ser du spøgelser allesteder? Er du lettere paranoid? Der er en del glimrende
psykologer her i landet.

> fut ; dk.snak.snik

Fut ignoreret. Du vil simpelthen bare futte alt til snik snak. Den går bare
ikke altid, Bo.

Vic.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-10-04 01:42

On Tue, 26 Oct 2004 00:49:42 +0200, "Vic." <ingen@spam.dk> wrote:

>Aha. Jeg fattede bare ikke en brik af det første du skrev.

så læs hele tråden !

>Ser du spøgelser allesteder? Er du lettere paranoid? Der er en del glimrende
>psykologer her i landet.

nej det stank bare af dsm indlæg !

>Fut ignoreret. Du vil simpelthen bare futte alt til snik snak. Den går bare
>ikke altid, Bo.

læs fundassen for dss og som jeg havde forudset ville det svar der kom
ikke være topick i dss mao.
der er intet i dit svar eller mit indlæg her der handler om sex -&
samliv - hvorfor det ville have været mere passende -& i harmoni med
fundassen , at rede trådene ud i snak.snik - !

xfut ;dk.admin.netikette

Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-04 05:11

Andropov <andropov@ofir.dk> wrote:

> Og hvad så. Sådan har det været de sidste 2000 år

2000 år? Nej, betydeligt længere ..

Og det er vel begrænset hvad vi kan gøre ved noget så udbredt, i en hel
anden kulturkreds, tusindvis af kilometre fra København.
--
Per Erik Rønne