Ølmaver ødelægger sæden
Fra : Andropov

Dato : 24-10-04 16:02

Man kommer til at tænke på om fede kvinder også snarere får brystkræft
fordi de producerer for meget østrogen....
Kan huske at den slags ting kom frem i forbindelse med forurening og
østrogener.

Ølmaver ødelægger sæden
Hvis maven vælter ud over mandens livrem, er der ret stor
sandsynlighed for, at han har bøvl med at lave børn.
Det har knap 1600 unge mænd til session i København og Aalborg måttet
sande.
Fede mænd producerer for mange kvindelige kønshormoner
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=267544

Fra : Steen Johansen

Dato : 24-10-04 22:33

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
[...]

zz
Det tror jeg på jeg har ikke fået børn i 30 år og jeg er kun halvfed!
MvH Steen

Fra : benny.dk

Dato : 25-10-04 08:11

Steen Johansen wrote:

> [...]
>
> zz
> Det tror jeg på jeg har ikke fået børn i 30 år og jeg er kun halvfed!

Tja og jeg er 'lidt' overfed og får i løbet af de næste dage barn nummer
3.........

/benny.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-10-04 12:59

On Mon, 25 Oct 2004 09:11:03 +0200, "benny.dk" <thomsen@benny.dk> wrote:

>Tja og jeg er 'lidt' overfed og får i løbet af de næste dage barn nummer
>3.........

Det er så en glæde jg nok ikke kommer til at have, ihvertfald ikke hvis
at det skal gå rigtigt til :(
Flemming Jacobsen

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-04 20:57

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sande.
> Fede mænd producerer for mange kvindelige kønshormoner

Der skal KUN EEN SÆDCELLE TIL for at gøre gravid.
At der er halvt så mange millioner sædceller pr milliliter i sæd som hos
andre, gør ikke førstnævnte til supertyre på nogen måde.

Et vildt sexliv med stor samlejehyppighed kan ofte kompensere for hvad den
overfladiske mikroskopi angiver som "middelmådig sæd".

Fra : Andropov

Dato : 01-11-04 08:35

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message news:<wsbhd.39899

> Der skal KUN EEN SÆDCELLE TIL for at gøre gravid.
> At der er halvt så mange millioner sædceller pr milliliter i sæd som hos
> andre, gør ikke førstnævnte til supertyre på nogen måde.

Men det er vel alligevel tid til at råbe vagt i gevær. Pludselig går
udviklingen måske så stærkt at, der måske kun er 10 sædceller tilbage.