Sex lyst...
Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 23-10-04 21:24

Jeg har læst en indlæg fra tidligere, om en fyr som havde mere lyst til sex
end hans kærester...
Her er det omvendt. Jeg har meget mere lyst til sex end min kæreste. Måske
kan man ligefrem kalde mig nymfoman... Men hvad gør jeg så? Jeg bliver
selvfølgelig trist af at blive afvist så tit. Han har jo ikke nær så meget
lyst til sex som mig...
Jeg kan blive utrolig frustreret bare der går en dag uden sex... Jeg skal
hvertfal ha sex en gang om dagen, og det kan min kæreste ikke holde til...
Det er ikke altid sjovt at ordne det selv, men samtidig heller ikke sjovt og
kneppe en slatten pik, som egentlig ikke har lyst...

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 23-10-04 22:53

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og
> kneppe en slatten pik, som egentlig ikke har lyst...

har du evt. overvejet om du måske er til pigesex, jar har det næsten på
samme måde med at skal have sex dagligt....men jeg har en sød veninde som
jeg har sex med, indmellem jeg boller med min fyr....det dækker min sexlyst

/Gitte

Fra : Bifyren

Dato : 23-10-04 23:26

On Sat, 23 Oct 2004 22:24:27 +0200, "Stefanie Mathiesen"
<kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> wrote:

> [...]
>Det er ikke altid sjovt at ordne det selv, men samtidig heller ikke sjovt og
>kneppe en slatten pik, som egentlig ikke har lyst...

Hejsa Stefanie
Jamen velkommen i klubben, jeg er også i samme situationesom dig søde,
min kæreste har heller ikke så meget lyst til sex som jeg... jeg vil
også bare have det så tit som muligt og det har hun ikke lige lyst
til. så jeg kan godt følge at du er depri.
Måske vi kunne hjælpe hinanden... (bare en tanke *sf*)

Knus

Fra : ¤

Dato : 24-10-04 07:35

> [...]

>Det er ikke altid sjovt at ordne det selv, men samtidig heller ikke sjovt og
>kneppe en slatten pik, som egentlig ikke har lyst...

Du må have nogle flere sexpartnere, som du kan skifte imelllem. De
færreste mænd vil nok kunne overkomme det hver dag i det lange løb.

Torben

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 24-10-04 09:59

Tak for de gode bud...
Problemet er jo også at jeg ikke har lyst til sex med nogle andre... Jeg vil
jo bare have ham som jeg elsker...

Gitte: Det var faktisk et utrolig godt bud! Jeg ahr leget lidt med tanken,
ind imellem, og tænder også på det... Men det er bare lige det med at få
taget sig sammen og finde en pige :)

Der er ingen løsninger hvor jeg kan "nøjes" med at dyrke sex med min kærete?

Fra : Henrik

Dato : 24-10-04 10:40

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> wrote in

> [...]
> med at få taget sig sammen og finde en pige :)
>
> Der er ingen løsninger hvor jeg kan "nøjes" med at dyrke sex med min

Hm...måske drejer det sig om at du har et stort behov for sex. Du kan jo
altid inspirere din fyr med lidt erotisk selvstudie*S*
leg med dig selv og se om ikke han aktiveres derved

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 24-10-04 21:08

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse

> ind imellem, og tænder også på det... Men det er bare lige det med at få
> taget sig sammen og finde en pige :)

ja, det har du ret i, det kan være svært at finde en pige som er klar til at
dyrke pigesex.....det er jo heller ikke hele tiden man selv har lyst til
pigesex, men hellere vil have en dejlig pik.

/gitte

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-10-04 15:31

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse

Hej Stefanie

> [...]
> ind imellem, og tænder også på det... Men det er bare lige det med at få

Hvordan er det lige at de to ovennævnte udsagn hænger sammen?

Først skriver du at du ikke har lyst til sex men nogle andre, for derefter
at skrive at du har lyst til pigesex!

Er pigesex da ikke sex?

> Der er ingen løsninger hvor jeg kan "nøjes" med at dyrke sex med min
kærete?

Du skal da bare tage dig sammen og forføre ham. Forskelle i sexlyst er ikke
et problem, bare en udfordring.

Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-04 17:31

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> Hvordan er det lige at de to ovennævnte udsagn hænger sammen?

Måske "Stefanie Mathiesen" slet ikke er, hvad "hun" giver udtryk for at
være?

--
-Jens B.

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 27-10-04 19:59

Jeg er præcis den jeg giver udtryk for at være! Så var den sag vidst ude af
verden!!

Jo, selvfølgelig er pigesex ogsåp sex, men det vil min kæreste dog være mere
forstående overfor, og for mig er det ikke utroskab! Folk har vel bare et
forskellige syn på det... Jeg ville aldrig nogensinde være sammen med en
anden fyr så længe jeg har en kæreste!
Derimod, hvis min kæreste gik med til det (hvilket han gør) kunne jeg nok
godt finde på og have pigesex... Har fået en forsmag på det, og er stadig
nysgerrig efter mere ;)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-10-04 20:32

> Jeg er præcis den jeg giver udtryk for at være! Så var den sag vidst ude
af
> verden!!

Det er den vel så, men man er jo dejlig anonym på Usenet, specielt med en
forholdsvis anonym msn.com konto, selvom det fremgår at du er TDC-kunde.

> [...]
> godt finde på og have pigesex... Har fået en forsmag på det, og er stadig

Har den sidst del af ordet pige-sex slet ingen betydning?

Hvad er det lige du gerne må gøre med en pig, men som du ikke må gøre med en
mand?

Hvis nu jeg lover ikke at bolle med dig, er det så OK for dig og din kæreste
at vi dyrker "pige"-sex sammen (ikke at jeg har hverken tid, lyst eller
lejlighed til det, det er et rent hypotetisk spørgsmål)?

Lars

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 28-10-04 14:10

> [...]
> forholdsvis anonym msn.com konto, selvom det fremgår at du er TDC-kunde.

Øhm, pas p med at kast med sten mere end højst nødvendigt!! Jeg skriver fra
min kærestes mail, men min egen er en msn.com.... Vil du ´ha flere detaljer?
Idiot!

> [...]
> at vi dyrker "pige"-sex sammen (ikke at jeg har hverken tid, lyst eller
> lejlighed til det, det er et rent hypotetisk spørgsmål)?

Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg skal hagles ned. Jeg må vel ha lov at mene
hvad jeg vil! Pige-sex er sammen med en pige, og hvis både mig og min
partner syntes at det er oki at jeg er sammen med en pige kan du da være
fuldstændig ligeglad!?
Det rager vel ikke dig!

--
Mvh Stefanie

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-10-04 14:20

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> wrote in message

> [...]
> at mene hvad jeg vil! Pige-sex er sammen med en pige, og hvis både
> mig og min partner syntes at det er oki at jeg er sammen med en pige

Hvorfor så bringe det på banen i dk.snak.seksualitet? Du har selv - af egen
fri vilje - fortalt til den ganske verden, at dit sexliv i allerhøjeste grad
rager andre.

--
-Jens B.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 28-10-04 15:14

> [...]
> hvad jeg vil! Pige-sex er sammen med en pige, og hvis både mig og min
> partner syntes at det er oki at jeg er sammen med en pige kan du da være

Hvorfor i alverden har du overhovedet skrevet et oplæg herinde?!? Hvis du,
som det lyder, allerede har besluttet dig på at blive biseksuel og være din
kæreste utro (som det jo hedder, uanset om han ved det, er med på det eller
ej), så er der jo ingen grund til at spørge herinde?

Hvis du leder efter "accept" fra andre, evt fordi du er usikker på om du kan
tilllade dig at springe ud som bi, så regn dog med at få blandede svar?
Størstedelen herinde (af dem som har svaret) har jo desuden ikke tænkt
dybere, end at du bare skal knokle på med pigesex, hvis din kæreste ike er
frisk på at knalde hele tiden.

Tror nu selv imidlertid at der er andet galt, evt noget der nager ham, eller
at DU ikke formår at lokke på den rigtige måde/det rigtige tidspunkt. Som en
anden skrev, forskelle i sexlyst er ikke et problem, men en udfordring. Men
hvorfor gider jeg egentlig at skrive dette? Du har jo bestemt dig, og jeg
bliver sikkert bare kaldt "idiot", ligesom Lars Wagner Hansen blev...

Jonny.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 28-10-04 19:37

> [...]
fra
> min kærestes mail, men min egen er en msn.com.... Vil du ´ha flere

Nu var det jo altså ikke mig der påstod at du kunne være andet end det du
giver dig ud for. Faktisk gav jeg dig ret i at den sag var ude af verden.

Og den med at kaste med sten...? Nåh ja, jeg er jo også TDC-kunde, og så
hedder jeg faktisk Lars.

> Idiot!

Tak, det skal såmænd nok bringe dig langt i livet med det ordforråd.

> et
> nok
> stadig

Undskyld trykfejlen, der skulle naturligvis have stået pige, ikke pig.

> [...]
> hvad jeg vil! Pige-sex er sammen med en pige, og hvis både mig og min
> partner syntes at det er oki at jeg er sammen med en pige kan du da være

Nej for du har selv bragt det på banen. Jeg spørger af ren nysgerrighed. Jeg
forsøger at få et fornuftigt svar, og stiller derfor nogle spørgsmål som kan
uddybe dette. Jeg har intet sted haglet dig ned.

Men du har stadig ikke svaret, og det kan der jo være flere grunde til. Men
at skrive som du gør, det er der da ingen grund til.

> Det rager vel ikke dig!

Hvorfor bringer du det så på banen? Er dette ikke et diskussionsforum?
Betyder det ikke at man har lov til at diskutere? Stillede jeg ikke et
spørgsmål?

Kunne du ikke bare have svaret ja eller nej til spørgsmålet? Eller måske
endda kommet med en uddybende forklaring?

Jeg spørger af ren interesse. For mig er pige-sex nemlig lige så meget sex
som mande-sex eller mand/kvinde-sex, men jeg vil da gerne høre andre
synsvinkler.

Og så tænder jeg da også på at pige-sex, men hvis min kone gør det uden at
jeg er med, så er hun mig altså utro.

Lars

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 29-10-04 17:12

> [...]
> synsvinkler.
>
> Og så tænder jeg da også på at pige-sex, men hvis min kone gør det uden at

Kære Lars.
Jeg havde forstået din kommentar som provokerende...
Men hvis du mener det ærligt skal jeg da prøve og uddybbe det, hvis ellers
jeg kan...
Der ligger vel ikke så meget mere i det end at min kæreste alts ikke syntea
at det er utroskab, ligesom hvis jeg var sammen med en fyr..
Jeg tror at det har noget at gøre med at der er en eller anden form for
tryghed.. Pigesex bliver jeg hvertfal ikke grvaid ved, pigesex er mere
"legalt" end "almindelig" sex, mange fyre tænder på det, måske det også vil
tænde min kæreste hvis jeg gik ud og var sammen med en pige, og sidst men
ikke mindst er pigesex ingen trussel... Han ved at en pige ikke er en
trussel. Jeg ville aldrig blive kæreste med en pige og bo sammen med hende,
hvorimod hvis jeg var sammen med en anden fyr, ku det da godt være at jeg
blev forelsket i ham, ville ha mere eller andet...
Jeg kan desværre ikke forklare dig præcis hvilke tanker vi gør os omkring
det, men her i huset er det ikke forbudt med pigesex hvertfal :)

--
Mvh Stefanie

Fra : Andropov

Dato : 29-10-04 19:12

Stefanie skrev:

> [...]
omkring
>det, men her i huset er det ikke forbudt med pigesex hvertfal :)

En kvinde kan vel altid blive lesbisk. Behøves jeg at sige Anne Linnet
(lesbisk efter at have fået 3 børn med sin mand)......
Bedre sent end aldrig or not....

Fra : ¤

Dato : 30-10-04 08:24

On 29 Oct 2004 11:12:05 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

> [...]
>
>En kvinde kan vel altid blive lesbisk. Behøves jeg at sige Anne Linnet
>(lesbisk efter at have fået 3 børn med sin mand)......

Rent vrøvl. Man kan ikke blive lesbisk. Det er noget man er. Anne
Linnet har givetvis også haft det i sig, da hun var gift med sin mand.
Iøvrigt er hun sansynligvis nok også til mænd.

Torben

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-04 08:49

"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse
> On 29 Oct 2004 11:12:05 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

Hej,

> Rent vrøvl. Man kan ikke blive lesbisk. Det er noget man er. Anne
> Linnet har givetvis også haft det i sig, da hun var gift med sin mand.
> Iøvrigt er hun sansynligvis nok også til mænd.

Mon ikke det handler om, hvordan man ser på det - altså hvorvidt det er
vrøvl.

Der er en del, som lever som heteroseksuel i mange, mange år hvorefter de
lever som homoseksuelle resten af deres liv. Om de (for sig selv) altid har
været i tvivl om "hvad" de var (evt. biseksuel), har ingen betydning for
udeforståendes opfattelse. Det vil for f.eks. en given partner kunne opleves
som at deres hidtidige heteroseksuelle partner "pludselig" bliver
homoseksuel el. biseksuel.

mange hilsner

Fra : ¤

Dato : 30-10-04 10:28

On Sat, 30 Oct 2004 09:48:33 +0200, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

> [...]
>udeforståendes opfattelse. Det vil for f.eks. en given partner kunne opleves
>som at deres hidtidige heteroseksuelle partner "pludselig" bliver

Udenforståendes opfattelse er irrelevant i den sammenhæng. Alle og
enhver ved med sig selv hvad de er tiltrukket af. Der kan højst være
tale om tvivl om hvorvidt de tør "springe ud"
Prøv selv at mærke efter. har du nogensinde været i tvivl om hvilket
køn du er tiltrukket af ? Hvis du har er det fordi du er tiltrukket af
begge køn, hvilket også er ret udbredt.

Torben

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-04 11:49

> On Sat, 30 Oct 2004 09:48:33 +0200, "nusle nuslesen"

Hej,

> Udenforståendes opfattelse er irrelevant i den sammenhæng.

Jeg er uenig.

> Alle og
> enhver ved med sig selv hvad de er tiltrukket af. Der kan højst være
> tale om tvivl om hvorvidt de tør "springe ud"

Det behøver ikke være den oplevelse "alle og enhver" har.

> Prøv selv at mærke efter. har du nogensinde været i tvivl om hvilket
> køn du er tiltrukket af ?

Nej, jeg har ikke været i tvivl - men det betyder ikke, at andre er som jeg.

> Hvis du har er det fordi du er tiltrukket af
> begge køn, hvilket også er ret udbredt.

Nogle mener, at alle er født bi-seksuelle.

mange hilsner

Fra : ¤

Dato : 30-10-04 12:12

On Sat, 30 Oct 2004 12:49:22 +0200, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

>"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse
>

>Jeg er uenig.

Jeg ved det

>Det behøver ikke være den oplevelse "alle og enhver" har.

Jo det gør. Du undervurderer andre mennesker, hvis ikke du tror de ved
hvad de tiltrukket af.

>Nej, jeg har ikke været i tvivl - men det betyder ikke, at andre er som jeg.

Det er de på det område. Ihvertfald alle som er ved deres fulde fem.

>Nogle mener, at alle er født bi-seksuelle.

Ja, men det er alle ikke.

Mvh. Torben

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-10-04 18:44

"¤" <¤@image.dk> wrote in message

> [...]
> hvad de tiltrukket af.

> Det er de på det område. Ihvertfald alle som er ved deres fulde fem.

Det ville generelt klæde dig at tale for dig selv i stedet for at komme med
skråsikre meninger om, hvad "alle mennesker" gør.

Per V.

Fra : ¤

Dato : 31-10-04 09:24

>Det ville generelt klæde dig at tale for dig selv i stedet for at komme med
>skråsikre meninger om, hvad "alle mennesker" gør.
>
>Per V.

Du har vist misforstået noget. Det var Nusle som skrev at nogle mener,
at alle er biseksuelle. Jeg skriver at det er alle ikke. Det ved jeg
fordi jeg ikke selv er. Jeg kan ikke sige om resten af jordens
befolkning er biseksuelle. Jeg tvivler dog stærkt.
Torben

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-04 17:15

¤ wrote:
> at alle er biseksuelle. Jeg skriver at det er alle ikke. Det ved jeg
> fordi jeg ikke selv er. Jeg kan ikke sige om resten af jordens

Har du undersøgt det da ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : ¤

Dato : 31-10-04 17:23

On 31 Oct 2004 16:15:04 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Har du undersøgt det da ?
>
>// Hans

? Undersøgt hvad ? Om jeg er biseksuel ?

Torben

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-04 20:13

¤ wrote:
> ? Undersøgt hvad ? Om jeg er biseksuel ?

Ja, har du ?

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : ¤

Dato : 01-11-04 16:01

On 31 Oct 2004 19:12:49 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Ja, har du ?
>
>// Hans

Hvis ikke du tror, at man selv kan mærke hvad man har lyst til, så
ved jeg ikke hvordan du mener man skal få det undersøgt.

Torben

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-11-04 16:17

"¤" <¤@image.dk> wrote in message

> Hvis ikke du tror, at man selv kan mærke hvad man har lyst til, så
> ved jeg ikke hvordan du mener man skal få det undersøgt.

Har du aldrig hørt om underbevidsthed, selvcensur og "forbudte følelser"?
Jeg synes, dit menneskesyn er noget endimensionalt.

Per V.

Fra : ¤

Dato : 01-11-04 17:31

>Har du aldrig hørt om underbevidsthed, selvcensur og "forbudte følelser"?
>Jeg synes, dit menneskesyn er noget endimensionalt.
>
>Per V.

Hvor vil du hen ? Vil du have at jeg skal sutte pik på en mand, selvom
jeg ikke har lyst ? Kan du ikke selv forestille dig ting som du ikke
har lyst til ? Skal man absolut prøve alt ? Tror du at alle partout
skal have lyst til alt, ellers er det "selvcensur" ?
Skal man også prøve sex med dyr, eller børn for at vide at man ikke
har lyst ?
Jeg kan betro dig at jeg har prøvet alle seksuelle nuancer som jeg
overhovedet har lyst til.
Torben

Fra : ¤

Dato : 05-11-04 14:08

On Mon, 01 Nov 2004 17:30:56 +0100, ¤ <¤@image.dk> wrote:

> [...]
>har lyst ?
>Jeg kan betro dig at jeg har prøvet alle seksuelle nuancer som jeg

Hvorfor svarer du ikke på mine spørgsmål. jeg er ret nysgerrig efter
at få dine holdninger uddybet, idet jeg finder dem meget besynderlige.
Samtidig kan du svare mig på, hvordan mine seksuelle lyster kan sige
noget om mit menneskesyn ? Det forstår jeg overhovedet ikke.
Jeg synes at lysten bør være den drivende kraft i sex. Man bør ikke
gøre noget bare for at andre skal synes man er "flerdimensionel"
Hvad angår at have et endimensionelt menneskesyn, så synes jeg netop,
at det kan siges om sådan nogle som dig, der ikke kan rumme at vi ikke
alle har de samme lyster.

Torben

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-11-04 22:37

"¤" <¤@image.dk> wrote in message

> [...]
> Hvad angår at have et endimensionelt menneskesyn, så synes jeg netop,
> at det kan siges om sådan nogle som dig, der ikke kan rumme at vi ikke

Jeg har ikke svaret, fordi jeg ikke mener, dine spørgsmål har nogen relevans
til noget, jeg har skrevet.

Per V.

Fra : ¤

Dato : 07-11-04 09:34

On Sat, 6 Nov 2004 22:37:22 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>følelser"?

>Jeg har ikke svaret, fordi jeg ikke mener, dine spørgsmål har nogen relevans

Du har da skrevet at mit menneskesyn er endimensionelt. Det vil jeg da
gerne vide hvordan du kan vide ?

Torben

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-11-04 00:35

"¤" <¤@image.dk> wrote in message

> Du har da skrevet at mit menneskesyn er endimensionelt. Det vil jeg da
> gerne vide hvordan du kan vide ?

Fordi du tydeligt nok hverken anerkender ambivalens, underbevidsthed eller
blandede følelser. ("man ved altid, hvad man kan lide.")

Per V.

Fra : ¤

Dato : 08-11-04 16:18

On Mon, 8 Nov 2004 00:34:57 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"¤" <¤@image.dk> wrote in message

>Fordi du tydeligt nok hverken anerkender ambivalens, underbevidsthed eller
>blandede følelser. ("man ved altid, hvad man kan lide.")
>
>Per V.

Nå, nu er jeg med. Det du skrev var en kommentar til et indlæg jeg
havde skrevet tidligere og havde intet med mine præferencer at gøre.

Det er vist ikke andet end en strid om hvilke ord vi bruger. Hvis man
er ambivalent og har blandede følelser vedr. sin seksualitet, er det
det vel fordi man tiltrækkes af begge køn. Det er det som jeg kalder
biseksualitet.

Torben

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-04 22:37

> [...]

Hej,

> Jo det gør. Du undervurderer andre mennesker, hvis ikke du tror de ved

Det har intet med "undervurdering" at gøre.

Jeg anerkender blot, at mennesker ikke alle er ens.

> Det er de på det område. Ihvertfald alle som er ved deres fulde fem.

Det kan hverken du eller jeg vide.

mange hilsner

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-10-04 10:06

"¤" <¤@image.dk> wrote in message

> Rent vrøvl. Man kan ikke blive lesbisk. Det er noget man er. Anne
> Linnet har givetvis også haft det i sig, da hun var gift med sin mand.
> Iøvrigt er hun sansynligvis nok også til mænd.

Der er en tendens til, at de "omvendte" bliver mere frelste end os andre.
Har man pludselig opdaget sine homoseksuelle sider, skal man med djævelens
vold og magt altid have været homoseksuel.

I virkeligheden viser de fleste erfaringer, at de færreste er 100% hetero-
eller homoseksuelle. Disse 100%-personer vil udelukkende tiltrækkes af det
pågældende køn, mens alle vi andre alt efter livsomstændighederne kan falde
i den ene eller anden grøft, og hvis man så i forvejen har problemer med sit
ego, er det lettere at identificere sig med sin til enhver tid værende
seksualitet og fastholde, at sådan har man altid været.

Det blev vist udtrykt lidt knudret - men jeg forstår det i hvet fald selv.

Per V.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 28-10-04 15:08

> Jeg er præcis den jeg giver udtryk for at være! Så var den sag vidst ude
> af
> verden!!

Ja, det er den, for man kan jo ikke lyve på usenet.....

Jonny.

Fra : Henrik

Dato : 24-10-04 10:38

¤ <¤@image.dk> wrote in news:i1jmn0tlsefflf6lc9d5elsc1pp0e30fbg@4ax.com:

> Du må have nogle flere sexpartnere, som du kan skifte imelllem. De
> færreste mænd vil nok kunne overkomme det hver dag i det lange løb.
>
> Torben

Hm.....jeg er måske unormal . men jeg har da lyst hver dag og nogle gange
flere gange om dagen
jeg er 47 og potensen fejler ikke noget *S*

Fra : Henrik

Dato : 24-10-04 10:36

> [...]

> holde til... Det er ikke altid sjovt at ordne det selv, men samtidig
> heller ikke sjovt og kneppe en slatten pik, som egentlig ikke har

Damn..bare du var min kone*SF*

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-10-04 20:52

Henrik skrev:

> Damn..bare du var min kone*SF*

Ja det er skønt at have sådan en hvor der aldrig mangler noget på
det sexuelle område

Nå konen kalder... hygge

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Mette

Dato : 24-10-04 11:31

> [...]
> Her er det omvendt. Jeg har meget mere lyst til sex end min kæreste. Måske
> kan man ligefrem kalde mig nymfoman... Men hvad gør jeg så?

Stefanie, jeg kender godt til den situation, du beskriver, og som du kan
læse i tråden er du ikke den eneste kvinde, der har mere lyst end kæresten.
Men jeg synes de råd du får er direkte forkerte. Du bliver gang på gang
opfordret til at søge sex ved siden af for at få dækket dit behov, så vidt
jeg ved kaldes dette utroskab - uanset om det er med en pige eller en fyr.
Jeg tror ikke at du ville føle dig mere tilfredsstillet af at dyrke sex med
en pige eller en villig fyr, der står klar når du ringer. For det du søger
er IMHO ikke den seksuelle handling som sådan (du siger selv, at at du ikke
altid synes det er fedt at ordne det selv, ergo handler det ikke bare om
orgasme). Jeg tror du søger nærheden og intimiteten sammen med ham, og den
får du gennem sex. Ofte er det sådan at vi kan forveksle vores længsel efter
nærhed og "connection" med en glubende sexappetit. Vi vil have sex non-stop,
så vi føler denne nærhed. Og når han afviser kan det opleves som om han
afviser én selv, og det forstærker så igen længslen efter ham, og vi kræver
mere og mere sex for at blive tilfredsstillede, selvom det måske er noget
andet som vi i virkeligheden savner. Prøv at undersøge om det er seksuel
tilfredstillelse du søger eller om det er følelsesmæssig tilfredsstillelse -
inden du går ud og har sex med andre på sidelinien.
Selvfølgelig kan man også bare have mere lyst til sex end sin partner, men
det er altid en god idé at ransage årsagerne til det før man gør noget
overilet.
Du får ikke du du i virkeligheden længes efter hos ham, hvis du søger det
hos andre.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 24-10-04 21:13

Må sgu nok sige at Mette her lader til at være den eneste der lige har tænkt
over tingene ;)

Meget fornufigt svar, som jeg er 100% enig i. Tænk lidt over det hun
skriver.

Mvh

Jonny.

(Ja ja, jeg ved godt at jeg lige i dette indlæg citerer forkert, men det er
en ordentlig smøre at smide øverst ;)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-04 21:42

Jonny Jensen skrev:

>(Ja ja, jeg ved godt at jeg lige i dette indlæg citerer forkert, men det er
>en ordentlig smøre at smide øverst ;)

Meningen er da, at man skal klippe i det man citerer, der er
absolut ingen grund til at citere hele det indlæg, som man svarer
på.
--
Knud

Fra : Per

Dato : 25-10-04 15:07

> Meningen er da, at man skal klippe i det man citerer, der er
> absolut ingen grund til at citere hele det indlæg, som man svarer
> på.
> --

---

Det er fuldstændig ligegyldgt med sådanne banaliteter!!

Hvordan man citerer du godeste - der er krig i Irak - mennesker får skåret
halsen over, folk dør i jordskælv i Japan og ja jeg kunne blive ved.

Nej jeg går ikke op i den slags ligegyldigheder om hvordan jeg citerer.

Hvis man går op i sådanne intetsigende ting - så er livet vist ikke meget
værd.

Mvh. Per!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 15:10

Per skrev:

> Det er fuldstændig ligegyldgt med sådanne banaliteter!!

Nej.

> Hvordan man citerer du godeste - der er krig i Irak - mennesker får
> skåret halsen over, folk dør i jordskælv i Japan og ja jeg kunne blive
> ved.

Lad endelig være - det har slet ikke relevans til det at citere korrekt

> Nej jeg går ikke op i den slags ligegyldigheder om hvordan jeg citerer.

Lidt gør du da - dit svar er jo placeret nedenunder.

> Hvis man går op i sådanne intetsigende ting - så er livet vist ikke
> meget værd.

Jo da.

Fra : Cacba Cacbis

Dato : 26-10-04 01:10

Per Wrote:
> Det er fuldstændig ligegyldgt med sådanne banaliteter!!

På ingen mulig måde.

> Hvordan man citerer du godeste - der er krig i Irak - mennesker får skåret
> halsen over, folk dør i jordskælv i Japan og ja jeg kunne blive ved.

Derfor skal vi andre vel stadig have det godt?

> Nej jeg går ikke op i den slags ligegyldigheder om hvordan jeg citerer.
>
> Hvis man går op i sådanne intetsigende ting - så er livet vist ikke meget
> værd.

Det kunne også være fordi det er betydeligt lettere for læseren at skimme
igennem hvad du ønsker at kommentere.

oGsÅ dErfoR D R meGet uHenSigTsmÆsSiGt aT sKriVe sÅ'N. =)

Cacba Out
------
Perspektiv er en dejlig ting.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-04 17:45

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvordan man citerer du godeste - der er krig i Irak - mennesker får
> skåret halsen over, folk dør i jordskælv i Japan og ja jeg kunne

Ja, lige nu sidder du f.eks. foran en computer og diskuterer "Stefanie
Mathiesens" ubændige sexlyst. Godt, du li'ssom har prioriteret, hvad der er
banaliteter og hvad der ikke er. Måske vi skulle inisterer på, at den næste,
der får hovedet skåret af af nogle rare muslimer i Irak, i det mindste får
lov til at læse lidt med i dk.snak.seksualitet, mens blodet sprøjter ud af
deres overskårne hals?

> Nej jeg går ikke op i den slags ligegyldigheder om hvordan jeg
> citerer.

Nope, du har nemlig forlængst fundet de vigtige ting i denne tilværelse.

> Hvis man går op i sådanne intetsigende ting - så er livet vist ikke
> meget værd.

Flot, Per. Og du onanerer så... hvor mange gange om ugen? Jeg spørger for at
bringe denne tråd tilbage til tilværelsens mere eksistensielle spørgsmål.

--
-Jens B.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-10-04 19:14

> Meningen er da, at man skal klippe i det man citerer, der er
> absolut ingen grund til at citere hele det indlæg, som man svarer
> på.

Ja ja, men jeg "gad" ikke lige/fandt det ikke nødvendigt eller whatever, det
må du om Knud-betjent. Faktum er bare at jeg gav et svar, som dog holdt sig
til tråden, i modstning til dig, og nu også mig, som bevæger os ud i
ligegyldigheder.

> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.

Det må jeg så leve med, ligesom at du så ret hurtigt ender med at sidde og
høre på de samme mennesker, og må undvære mine ellers ofte ret begavede
indlæg ;)

> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Det er næppe fordi jeg behøver et link om citat-teknik... Har været på
usenet før, og ved derfor hvordan man gør det korrekt, samt hvornår det er
relevant.

Hold dig nu bare til emnet i stedet, så slipper jeg for at bevæge mig OT
også, hvilket i mine øjne er noget værre end når man citerer en smule
forkert.

Jonny.

Fra : Henning

Dato : 27-10-04 01:21

Mette wrote:

> [...]
> man gør noget overilet.
> Du får ikke du du i virkeligheden længes efter hos ham, hvis du søger

Godt indlæg

Jeg havde en partner, der havde lyst til sex, bare jeg havde det, så der
var sex 3-4 gange i døgnet, ret fedt
Jeg fik så en partner, der kunne gå i ugevis, uden at have lyst til sex,
det var helvedes frustrerende, og manglen på sex gjorde. jeg stort set
kun tænkte på sex og have sex sammen med min partner, alt hvad jeg gjorde
i forholdet handlede stort set kun om at opnå at hun fik lys til sex.
Intimitet i forhold til aseksuel samvær blev en by i Rusland, til sidst,
evnede jeg ikke at røre hende fysisk overhovedet, for det udløste
aggressive følelser hos mig, på et tidspunkt efter nogle år, fik hun mere
lyst
til sex, men på grund af at jeg i årevis havde undertrykt min seksualitet
i forhold til hende, evnede jeg ikke længere at dyrke sex med hende
i nævneværdig grad, jeg kan i dag gå måneder, uden at have lyst til
sex med hende, jeg skal virkelig tage mig sammen for at præstere
noget der ligner en rejsning, og "pilatus" ved sgu godt, jeg har sex
af bare godgørenhed, så den protesterer ved at miste spændstigheden
efter få minutter, nå men, herre gud, gamle mænd har jo generelt
problemer med rejsningen, så "det er jo bare naturligt og noget
kvinder må acceptere"

Begge parter i et forhold lider under difference i sexlyst, den
ene føler pres og skyld, den anden frustration og tab af livs-
kvalitet.

Jeg har ikke oplevet, at aseksuel intimitet har kunnet erstattet
manglen på seksuelt samvær, tvært imod, at nusse og kæle
giver mig lyst, og konverteres til følelse som sorg og vreds-
frustration over ikke at kunne få dækket mit seksuelle behov,
der er yders påtrængende ved den fysiske kontakt med partneren.

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 24-10-04 13:48

> [...]

> Her er det omvendt. Jeg har meget mere lyst til sex end min kæreste. Måske
> kan man ligefrem kalde mig nymfoman... Men hvad gør jeg så?

Du skal vel bare voldskneppe ham.
Mon han så ikke alligevel bliver vild i varmen :)

> Jeg kan blive utrolig frustreret bare der går en dag uden sex... Jeg skal
> hvertfal ha sex en gang om dagen, og det kan min kæreste ikke holde til...

Pjat bare gå lidt direkte til sagen sådan rent fysisk, mon han så ikke
alligevel får lyst...

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-10-04 14:36

[Stefanie Mathiesen | Sat, 23 Oct 2004 22:24:27 +0200]

> [...]
>kan man ligefrem kalde mig nymfoman... Men hvad gør jeg så? Jeg bliver
>selvfølgelig trist af at blive afvist så tit. Han har jo ikke nær så meget

Du bliver nødt til at gå ham på klingen og snakke grundigt om jeres sexliv.

Det KAN jo også være at almindeligt sex ikke rigtigt tænder ham, og at han
har hemmelige fantasier han tænder på, men bare ikke turdet fortælle dig om
dem?

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : b w

Dato : 27-10-04 18:49

.....er det ikke bare at finde en "ven" ved siden af som du kan
hygge dig med og få styret din lyst

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-10-04 19:18

b w skrev:

> ....er det ikke bare at finde en "ven" ved siden af som du kan hygge dig
> med og få styret din lyst

Jeg tvivler på hendes kæreste vil synes om det og hvis dette er korrekt
så er utroskab næppe vejen frem.

Fra : Jim

Dato : 02-11-04 23:41

> [...]
> Måske
> kan man ligefrem kalde mig nymfoman... Men hvad gør jeg så?

Du kommer til mig.. ;0)
Hvis du kan opnå orgasme, skulle du ikke være nymfoman.
Du er snarere sexaholiker.
Som alkoholikere er blevet afhængige af alkohol, så må du være dybt
afhængig af sex.
Mange mænd inkl. undertegnede ville være lykkelige med en pige, som
elsker sex i stor stil.
Måske ville det hjælpe dig at få afløb med onani, så du aflaster din
kæreste.
Og det behøver ikke at være noget, du gør ham opmærksom på.
Jeg tror, det vil hjælpe på sigt.

Mvh.