Efter sex!
Fra : Anders V.

Dato : 23-10-04 19:10

Hi gruppe.

Et spørgsmål til mændene (drengene om man vil)

Jeg har et spørgsmål nok mest til drengene:

Når jeg har været vildt tændt og dyrket sex med kæresten.
Lige ganske kort tid efter er jeg kommet - er jeg tilbage i den virkelig
verden.
- altså slukket lyst, og bare mest af alt lyst til at styrte i bad.

Jeg har ikke lyst til at ligge og nusse eller den slags.

Lysten til at være nær er der bare ikke.

Først efter man er "ren" og kommet i seng igen - er det dejligt at ligge
samme...

Har I det på samme måde?

Anders.

Fra : John Sahl

Dato : 23-10-04 21:30

Anders V. wrote:
> Har I det på samme måde?

Nix, efter jeg er kommet har jeg bare lyst til mere. Eller at
slappe lidt af og småkæle eller kysse...

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Andreas

Dato : 23-10-04 21:56

"Anders V." <nopam__@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Har I det på samme måde?

Nej, egentlig ikke. Jeg er mest til at ligge i arm bagefter. Hvis det er
sent om aftenen vil jeg bare gerne sove, men ellers bare ligge i arm og
smånusse og være "nær". Men jeg kendte en pige engang, som havde det ligesom
dig. 30 sekunder efter at hun var kommet var hun 100% nøgtern, klar til at
tage bukserne på og snakke om helt dagligdags ting. Men sådan er vi jo så
forskellige.

Andreas

Fra : Per O.

Dato : 23-10-04 22:15

Anders V. wrote:
> [...]
>
> Lysten til at være nær er der bare ikke.
>
> Først efter man er "ren" og kommet i seng igen - er det dejligt at

Nej

Per O.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-10-04 01:49

Anders V. skrev:

> Når jeg har været vildt tændt og dyrket sex med kæresten. Lige ganske
> kort tid efter er jeg kommet - er jeg tilbage i den virkelig verden.
> - altså slukket lyst, og bare mest af alt lyst til at styrte i bad.

Ja - sådan er det at komme. Man bliver "sig selv" igen.

> Lysten til at være nær er der bare ikke.

Ihvertfald ikke på samme måde.

> Har I det på samme måde?

Måske - svært at sige.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-10-04 06:43

Anders V. wrote:

> Har I det på samme måde?

Lidt afhængigt af hvor meget sved og andre kropsvæsker der er indvolveret,
så kan det da være rart med et bad, men efter almindelig hyggenygge sex, så
er det fint at ligge i ske og nusse.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : PerX ...

Dato : 24-10-04 16:12

In article <0Y6dnVT82rjqA-fcRVnyjg@giganews.com>, nopam__@mail.tele.dk
says...
> [...]
>
> Lysten til at være nær er der bare ikke.
>
> Først efter man er "ren" og kommet i seng igen - er det dejligt at ligge

Hm, lyder som et "psykisk" problem :)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-10-04 13:34

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <0Y6dnVT82rjqA-fcRVnyjg@giganews.com>, nopam__@mail.tele.dk
> says...

> Hm, lyder som et "psykisk" problem :)

På hvilken måde dog? altså bare fordi man godt kan lide at være ren behøves
man jo ikke at være syg.

Mvh
Simon

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-10-04 19:21

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> wrote in message

> På hvilken måde dog? altså bare fordi man godt kan lide at være ren
> behøves man jo ikke at være syg.

Perverse svin!

--
-Jens B.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-10-04 00:51

On Sat, 23 Oct 2004 20:10:02 +0200, "Anders V." <nopam__@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Lysten til at være nær er der bare ikke.
>
>Først efter man er "ren" og kommet i seng igen - er det dejligt at ligge

Nej, jeg ville hellere ligge og nusse lige efter. Har jeg først været i
bad er jeg for "opspændt" til at ville ligge og nusse.
Flemming Jacobsen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-10-04 15:59

[Anders V. | Sat, 23 Oct 2004 20:10:02 +0200]

>- altså slukket lyst, og bare mest af alt lyst til at styrte i bad.

Når jeg er kommet har jeg lidt lyst til at nusse og lidt lyst til at ligge
alene og sove.

Men at styrte i bad gidder jeg ikke; hvorfor er det at du føler at du sådan
trænger til et bad bagefter?

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 25-10-04 21:01

> [...]
>
> Lysten til at være nær er der bare ikke.
>
> Først efter man er "ren" og kommet i seng igen - er det dejligt at ligge

Kære Anders...

Jeg er godt nok ikke mænd/dreng, men derfor må jeg vel gerne ytre min mening
alligevel :)

Jeg tænker bare på om det kan være noget med tvangstanker (OCD) bare i en
mild grad...
Jeg har selv haft det hvor jeg vaskede fingre kontant og hele tiden, men man
kan jo have det i flere forskellige former, så hvorfor ikke en version at
man bare skal i bad efter sex?
Ikke at det behøver være noget seriøst problem, men hvis det er en skavank
for dig kan man godt få behandling for OCD :)

--
Mvh Stefanie

Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-10-04 13:40

> [...]
> Ikke at det behøver være noget seriøst problem, men hvis det er en skavank
> for dig kan man godt få behandling for OCD :)

Nu skal man ikke begynde at behandle for sådanne små ting, jeg tror mere for
Anders at det er en vane og en følelse af når man har haft sex så er man
lidt uren da sveden jo gerne skulle dryppe af en efter sådan en tur. Derfor
er det for nogen helt naturligt at man gerne vil have svden og andre
kropsvæsker af sig for at man så kan tilbyde sig selv og sin partner en helt
ren krop.

OCD står for Obsessive Cumpulsive Disorder, Obsesive er en obsession, som at
man skal gøre noget, et ritual. Cumpulsive, er for den impulsive handling
man bare gør. Disorder betyder at det faktisk er en brist. Jeg vil ikke
Betegne Anders som havende OCD.

Nu har jeg selv kendskab til OCD da jeg selv har det. Jeg kan ikke have at
en stol er drejet rundt, så skal den drejes tilbage, bilelder må ikke hænge
skævt da det er uden for symetri og jeg skal tænde for min computer om
morgenen, er den allerede tændt skal den slukkes og tændes igen, der er
flere men jeg vil ikke remse dem alle. I mit tilfælde er der tale om OCD,
men fordi man vil være ren syntes jeg ikke man kan tale om OCD.

Mvh
Simon

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-10-04 14:39

On Thu, 28 Oct 2004 14:40:27 +0200, "Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk>
wrote:

> [...]
>flere men jeg vil ikke remse dem alle. I mit tilfælde er der tale om OCD,
>men fordi man vil være ren syntes jeg ikke man kan tale om OCD.

Men derfor kan "handlingen" jo godt gennem tid være blevet til en
vane/et ritual. Men er er enig med dig. Hvsi det kun er badet alene vi
snakker om og det er det eneste Anders "fejler" så tror jeg heller ikke
ret meget på den OCD.
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 28-10-04 15:35

Simon Nielsen wrote:
> [...]
> min computer om morgenen, er den allerede tændt skal den slukkes og
> tændes igen, der er flere men jeg vil ikke remse dem alle.

Hej Simon

Hvad sker der hvis du ikke drejer stolen tilbage, ikke slukker og tænder
pc'en osv.? Kan du så slet ikke fungere eller hvordan?

Venligst en nysgerrig Anita

Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-10-04 17:11

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message

> Hej Simon
>
> Hvad sker der hvis du ikke drejer stolen tilbage, ikke slukker og tænder
> pc'en osv.? Kan du så slet ikke fungere eller hvordan?

Ja så er hele min dag ødelagt, prøv at tage en søgning på google på danske
sider om OCD der er mange spændene ting. Eller måske er min dag ikke helt
ødelagt men jeg har det ikke godt med det, jeg kan i hvert fald ikke sidde i
stolen.

Mvh
Simon

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-10-04 16:09

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> flere men jeg vil ikke remse dem alle. I mit tilfælde er der tale om OCD,
> men fordi man vil være ren syntes jeg ikke man kan tale om OCD.

Hvad han gør med sig selv, må være op til ham - og så kan det for så vidt
være ligegyldigt om der skulle være tale om OCD eller ej.

Men hvis hans evne til at være tæt med et menneske (og derfor måske også
hans børn, hvis han har eller får nogle) er betinget af at pågældende altid
er helt ren (her forstået som fri for f.eks. egne kropsvæsker eller
lignende), vil jeg mene der er tale om et problem han bør overveje at gøre
noget ved.

Det kunne endda tænkes, at hans forhold til dette med tiden kan slukke
parterens lyst til sex - for hvis partneren f.eks. er træt og gerne ville
dyrke lidt lækkersøvnigt sex inden drømmeland tager over - så tror jeg de
færreste ville gide sex'en, hvis det medførte at der partout skulle bades
bagefter.

mange hilsner

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-10-04 16:51

On Thu, 28 Oct 2004 17:09:04 +0200, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

> [...]
>færreste ville gide sex'en, hvis det medførte at der partout skulle bades

Tror nu kun at der er snakke om at den ene part skal bade ;)
Flemming Jacobsen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-10-04 17:12

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Tror nu kun at der er snakke om at den ene part skal bade ;)

Hvis man virkelig læser hvad han skriver, er det ikke det der står.

Han skriver:
> Jeg har ikke lyst til at ligge og nusse eller den slags.
> Lysten til at være nær er der bare ikke.
> Først efter man er "ren" og kommet i seng igen - er det dejligt
> at ligge samme...

Han går fra "jeg" til "man".

Han skriver ikke, "efter jeg er ren og kommet i seng igen".

mange hilsner

Fra : Lauridsen

Dato : 31-10-04 14:40

> [...]
> færreste ville gide sex'en, hvis det medførte at der partout skulle bades
Ville det være det samme hvis partneren partout skulle have en cigaret
bagefter?

Mvh.
Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-10-04 12:14

Hej Anders

> [...]
> virkelig verden.
> - altså slukket lyst, og bare mest af alt lyst til at styrte i bad.

Jeg har mest lyst til at sove eller hvile mig.

> [...]
>
> Lysten til at være nær er der bare ikke.
>
> Først efter man er "ren" og kommet i seng igen - er det dejligt at

Det der renhedstrip kan jeg ikke sætte mig ind i. Vi tørrer os nødtørftigt
af i bodyfluid-håndklædet, men ellers synes jeg, det er fedt nok, at vi er
lidt nassede og svedige ovenpå udmattende sex.

Mark

Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-10-04 13:32

> - altså slukket lyst, og bare mest af alt lyst til at styrte i bad.
>
> Jeg har ikke lyst til at ligge og nusse eller den slags.

Det er da ellers noget af det bedste

> Lysten til at være nær er der bare ikke.
>
> Først efter man er "ren" og kommet i seng igen - er det dejligt at ligge
> samme...

Jeg syntes det at man ligger mens sveden er på ens kroppe og man nærmest
klistrer sammen, så mærker man at man bare er et stykke, en enhed, men jeg
vil da også gerne være ren, så at gå med kæresten i bad, for dereefter at
ligge og nusse og kæle, det er også guld værd, det kommer an på situationen
og også om det er sommer eller vinter. I sommertiden er det med badet godt,
i vintertiden behøves man ikke gå i bad.

> Har I det på samme måde?

Som du kan læse, ikke helt, men delvist

Mvh
Simon