"Forbudte kys" Politiken kronik 22okt
Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 06:54

"Forbudte kys" Politiken kronik 22okt

En smuk pige gør problem ud af , at hun kan blive bortvist fra diskotek for
at stå og kysse længe ved en befærdet trappe m.m.

Men hun er gæst og ejeren kan da også kræve slipsetvang.

Han burde også have ret til at afvise muslimer, og tillade nøgenhed eller
ikke have toilet og alt andet der ikke er livsfarligt.

Staten blander sig for meget og markedsfrihed er til alles fordel, især de
svages.

Klynk fra lesbiske på en sygeplejerskole om at hospitalet ikke tillader at
de kysser længe hvor de gamle patienter forarges over det , er også noget
der bør afvises - og ikke gives kronikplads

Fra : Hr. Petersen

Dato : 26-10-04 04:20

> der bør afvises - og ikke gives kronikplads

§ 77
Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine
tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende
forholdsregler kan ingen sinde på ny indføres.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-04 09:25

"Hr. Petersen" <spam_with_spam_spam_and_spam@montypytonisgod.com> skrev i en
meddelelse news:417dda14$0$280$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende
> forholdsregler kan ingen sinde på ny indføres.

Ingen er mere modstander af censur end glistrupister. Vi klapjagtes med den
fascistiske §266b.
Vi straffes igen og igen - i mit tilfælde 3 gange - for at skrive sand
folkeoplysning om politik, hvis sentimentalister kan opdigte forhånelse og
nedgørelse af de stakkels etniske.

At jeg påpeger det uetiske i optagelse af en vis kronik, har intet med din
grundlovs-§ at gøre men med medie-ansvar som ikke er underkastet jura, men
er om privat moral.

Fra : PerX ...

Dato : 27-10-04 01:19

In article <417dda14$0$280$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
spam_with_spam_spam_and_spam@montypytonisgod.com says...

> [...]
> tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende
> forholdsregler kan ingen sinde på ny indføres.

Hvilket betyder, Hr. Klaphat, at du kan skrive dit fis ned på papir og
gå og dele det de på gaden (eller skrive på internettet) - det betyder
IKKE at nogen SKAL udgive hvad du skriver.

Fra : Corax

Dato : 27-10-04 07:19

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> [...]
> gå og dele det de på gaden (eller skrive på internettet) - det betyder
> IKKE at nogen SKAL udgive hvad du skriver.

.....og det betyder heller ikke at folk *skal* lytte eller at de *skal*
reagere positivt på budskabet...