Test for kønssygdomme?
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 20-10-04 19:38

Hejsa....

Har læst lidt rundt i gruppen, og kan en test om man har kønssygdomme eller
ej, klares med en blodprøve, eller er man stadig tvunget til at få en
vatpind op i urinrøret?

Mvh Jacob.....

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 19:59

On Wed, 20 Oct 2004 20:37:47 +0200, "Jacob Bjørn"
<jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> wrote:

>Hejsa....
>
>Har læst lidt rundt i gruppen, og kan en test om man har kønssygdomme eller
>ej, klares med en blodprøve, eller er man stadig tvunget til at få en
>vatpind op i urinrøret?

Du SKAL podes for at man kan diagnosticerer om du lider af Gonorre,
klamydia og en køns sygdom mere. Så der er skam ingen vej udenom og
bliver det nu nok aldrig
Flemming Jacobsen

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 20-10-04 20:13

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Du SKAL podes for at man kan diagnosticerer om du lider af Gonorre,
> klamydia og en køns sygdom mere. Så der er skam ingen vej udenom og
> bliver det nu nok aldrig

Æv, så må jeg jo bare bide tænderne sammen......

Mvh Jacob

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 20-10-04 20:31

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> "Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

Har ellers lige læst at en urinprøve kan være nok, i alle tilfælde med
klamydia, men de praktiserende læger bruger det bare ikke

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-10-04 23:37

On Wed, 20 Oct 2004 21:31:10 +0200, "Jørgen Flainard"
<smallerb@hotmail.com> wrote:

>Har ellers lige læst at en urinprøve kan være nok, i alle tilfælde med
>klamydia, men de praktiserende læger bruger det bare ikke

ja det er sgu synd og skam for podningen gør herre ondt imens og BAG
EFTER ... jeg for den aldrig taget mere så heller bare tage kuren.
PÅ den anden side hvis du har gonore så er du ikke i tvil - det er
yderst plagsomt det er som man siger at pisse glasskår klemyder mærker
man ikke meget til .
kuren i mod gonore er en enkelt pille der som sendt fra himlen - hvor
i mod klemydier der skal man æde jeg tror det er 3 om dagen i 3 uger

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : Bæ M Misbruger

Dato : 21-10-04 09:50

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> kuren i mod gonore er en enkelt pille der som sendt fra himlen - hvor
> i mod klemydier der skal man æde jeg tror det er 3 om dagen i 3 uger

Kræver det ikke, at man er seksuelt aktiv for at få kønssygdomme ? Med din
hang til at gå på sovende kvinder og grønlænderkvinder, kan det vist ikke
være meget du får på den dumme. Nå ja, der er jo selvfølgelig narkoluderne,
som jo er din eneste chance for at få en der spræller lidt.

Tja, hvem mon ?

Fra : Klaus G.

Dato : 21-10-04 14:03

> [...]
narkoluderne,
> som jo er din eneste chance for at få en der spræller lidt.

Hvad snakker du om?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 21-10-04 18:30

On Thu, 21 Oct 2004 00:36:33 +0200, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>kuren i mod gonore er en enkelt pille der som sendt fra himlen - hvor
>i mod klemydier der skal man æde jeg tror det er 3 om dagen i 3 uger

Piverøv. Det gør da kun lidt ondt mens at det bliver gjort og så er det
det.
Flemming Jacobsen

Fra : FatPete

Dato : 02-11-04 18:51

>jeg for den aldrig taget mere så heller bare tage kuren.

Tage kuren? Altså bare købe pillerne eller hvad? Kan man få dem uden recept?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-11-04 19:31

On Tue, 2 Nov 2004 18:50:54 +0100, "FatPete" <fedepede@tdcadsl.dk>
wrote:

>Tage kuren? Altså bare købe pillerne eller hvad? Kan man få dem uden recept?

det ved jeg faktisk ikke om man kan i dk - jeg har altid fået dem i
udlandet hvor man kan ....

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 07-11-04 16:19

"FatPete" <fedepede@tdcadsl.dk> wrote in

> Tage kuren? Altså bare købe pillerne eller hvad? Kan man få dem uden
> recept?

De kan ikke fåes i DK uden recept, men det er vel også ligegyldigt når det
blot kræver kort lægebesøg at få recepten og hvis man er uheldig flere
gange kan de fleste læger vel overtales til at faxe recept til apoteket
uden forudgående test.

Kuren for klamydia (som er den mest udbredte kønssygdom) behandles oftest
med 1g engangsdosis af Pfizer's Zitromax.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Heidi

Dato : 20-10-04 20:23

Thunderbird [7100] wrote:

> Du SKAL podes for at man kan diagnosticerer om du lider af Gonorre,
> klamydia og en køns sygdom mere. Så der er skam ingen vej udenom og
> bliver det nu nok aldrig

Der var nu ellers en læge der udtalte i et eller andet program fornylig,
at klamydia kan konstateres ud fra en urinprøve fra mænd - så det passer
åbenbart ikke helt.

--
Heidi

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 21-10-04 17:36

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> wrote in

> Har læst lidt rundt i gruppen, og kan en test om man har kønssygdomme
> eller ej, klares med en blodprøve, eller er man stadig tvunget til at
> få en vatpind op i urinrøret?

Det kommer an på hvad du vil undersøges for. Nogle kan kun klares via
blodprøve, mens andre (bl.a klamydia) kan klares via urinprøve.

Podning er heldigvis helt unødvendigt nu om dage.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 21-10-04 18:29

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blodprøve, mens andre (bl.a klamydia) kan klares via urinprøve.
>
> Podning er heldigvis helt unødvendigt nu om dage.

Ok, takker, så er jeg straks lidt mere rolig

Mvh Jacob

Fra : Peter Snabe

Dato : 31-10-04 17:13

> Podning er heldigvis helt unødvendigt nu om dage.

Mener nu det er nødvendig, hvis du vil tjekkes for Gonoré