kvindehovedpine kurering
Fra : Andropov

Dato : 20-10-04 11:48

Så er det slut med at have hovedpine kvinder :)

Femi-X hedder den urtebaserede pille, som vil blive solgt sammen med
en dvd og en cd-rom, hvor der gives gode tips til, hvordan man får det
optimale ud af sit sexliv.

- Men pillen kan bruges til at komme i gang igen, hvis man er inde i
en periode, hvor lysten ikke er så stor. Der er f.eks. nogle perioder
i ens cyklus, der påvirker lysten, og hvis man skal på den romantiske
tur til Rom i den uge, er pillen perfekt at tage med, siger Joan
Ørting.
- Jeg kan ikke gå ind i alt det videnskabelige bag pillen, men jeg har
selv prøvet den, og den virkede på mig, fortæller Joan Ørting, som
også tror at det tæller hos mange kvinder, at pillen er udviklet af
læger og forskere.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=267159

Fra : Christina

Dato : 20-10-04 12:01

Andropov wrote:
> Så er det slut med at have hovedpine kvinder :)

hehe - de fleste kvinder ved da godt at sex netop kan kurere
hovedpinen....eller hvad? ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-04 12:25

Christina skrev:

> hehe - de fleste kvinder ved da godt at sex netop kan kurere
> hovedpinen....eller hvad? ;)

Det hjælper også på mænd...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Christina

Dato : 20-10-04 14:24

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det hjælper også på mænd...

På mænds hovedpine, eller hjælper det bare på mænd ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-04 21:41

Christina skrev:

> På mænds hovedpine, eller hjælper det bare på mænd ;)

Hvis jeg har hovedpine så hiver jeg straks fat i lillemor... så har jeg
efter al sansynlighed ikke hovedpine ret meget længere

Der må være noget der udløses (hø hø) som gør at det lindrer hovedpine.

Fra : Andropov

Dato : 20-10-04 17:54

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message news:<4176459a$0$268$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> hehe - de fleste kvinder ved da godt at sex netop kan kurere
> hovedpinen....eller hvad? ;)

Måske nogle kvinder har brug for et middel til at blive lidt mere sexgale :)

Fra : Christina

Dato : 20-10-04 22:29

Andropov wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Måske nogle kvinder har brug for et middel til at blive lidt mere
> sexgale :)

Det kan da være...bare synd at gøre det med piller, når det kan gøres uden
:)

Fra : Per, Odense

Dato : 21-10-04 11:52

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
> Det kan da være...bare synd at gøre det med piller, når det kan gøres uden
> :)

Ja, så hellere med lidt pilleri

MVH Per

Fra : Christina

Dato : 21-10-04 19:22

Per, Odense wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
>>

> Ja, så hellere med lidt pilleri
>
> MVH Per

hihi ;)

Fra : kvaerulant

Dato : 21-10-04 21:48

Andropov wrote:

>Så er det slut med at have hovedpine kvinder :)

Hovedpinen om aftnen skyldes vejrtræknings problemer, og kan kun fjernes
ved at trække vejret dybt. Ikke med piller.

Fra : Andropov

Dato : 21-10-04 22:22

kvaerulant skrev:

>Så er det slut med at have hovedpine kvinder :)
>

>Hovedpinen om aftnen skyldes vejrtræknings problemer, og kan kun
fjernes
>ved at trække vejret dybt.

Vejrtrækningsproblemerne kunne måske også afhjælpes med en mandlig
nedre legemsdel og samtidig være til fornøjelse for ham :)