Hvordan opbevares en sædprøve bedst
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 22:42

Hej Folkens.

Jeg skal op og aflverer en sædprøve imorgen og skal selv "lave den"
herhejmme. Men hvor er det bedst at placerer glasset henne når at jeg
skal transporterer det op på sygehuset for at undgå at det bliver
afkølet?
Flemming Jacobsen

Fra : Andreas

Dato : 20-10-04 05:35

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> herhejmme. Men hvor er det bedst at placerer glasset henne når at jeg
> skal transporterer det op på sygehuset for at undgå at det bliver

Da jeg prøvede det samme for 20-25 år siden måtte den max være 1 time gammel
og den skulle have nær kropstemperatur. Lægen anbefalede at opbevare den i
armhulen.

Andreas

Fra : Mikkel Lund

Dato : 20-10-04 07:07

"Andreas" <p4751@sport.dk> wrote in message
> [...]
gammel
> og den skulle have nær kropstemperatur. Lægen anbefalede at opbevare den i

Eller i munden som en afskåret finger

Hilsen Mikkel

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 10:01

On Wed, 20 Oct 2004 08:06:52 +0200, "Mikkel Lund"
<mmlu03!FJERN!@control.auc.dk> wrote:

>"Andreas" <p4751@sport.dk> wrote in message

>gammel
>>

>Eller i munden som en afskåret finger

Lidt svært at gøre med et 50 milliliters glas *G*. Eller så har du dig
da noget af en mund :)
Flemming Jacobsen

Fra : Per, Odense

Dato : 20-10-04 16:24

> Lidt svært at gøre med et 50 milliliters glas *G*. Eller så har du dig
> da noget af en mund :)

50 millilitters glas, så har du da noget af en opsparing

MVH Per

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 17:44

On Wed, 20 Oct 2004 17:23:56 +0200, "Per, Odense" <per@mailbox.dk>
wrote:

>50 millilitters glas, så har du da noget af en opsparing

Så stor var det nu engang, kan jo ikke gøre for at de ikke gav mig et
mindre
Flemming Jacobsen

Fra : ThomasB

Dato : 21-10-04 13:58

"Mikkel Lund" <mmlu03!FJERN!@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> gammel
>>

> Eller i munden som en afskåret finger

Det er en skrøne. En afskåret finger skal på is.

Fra : Klaus G.

Dato : 21-10-04 14:02

> Det er en skrøne. En afskåret finger skal på is.

Jeps... Lærte jeg ihvertfald til førstehjælps kursuset.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 10:00

On Wed, 20 Oct 2004 06:34:56 +0200, "Andreas" <p4751@sport.dk> wrote:

> [...]
>og den skulle have nær kropstemperatur. Lægen anbefalede at opbevare den i

Min skulle afleveres indenfor 30 min, og gjorde som du nok foreslog,
nemlig at gemme den i armhulen og det fik jeg også at vide var det
rigtige at gøre. Så må jeg bare vente til imorgen med at få svar.
Flemming Jacobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 20-10-04 15:01

> Min skulle afleveres indenfor 30 min, og gjorde som du nok foreslog,
> nemlig at gemme den i armhulen og det fik jeg også at vide var det
> rigtige at gøre. Så må jeg bare vente til imorgen med at få svar.

Svar på? Om det er brakvand eller? Skal der en henvisning fra egen læge til
eller..?

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 17:45

On Wed, 20 Oct 2004 16:01:05 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

>Svar på? Om det er brakvand eller? Skal der en henvisning fra egen læge til
>eller..?

Svar på om min sæd er god nok til at jeg ville kunne få børn da jeg kun
har en testikel/bitestikel til at producerer sæd.

Og jeg fik en henvisdning fra min egen læge til en "Kvalitativ
sperm(a)undersøgelse"
Flemming Jacobsen

Fra : Klaus G.

Dato : 20-10-04 16:39

> [...]
> herhejmme. Men hvor er det bedst at placerer glasset henne når at jeg
> skal transporterer det op på sygehuset for at undgå at det bliver
Kan du ikke bare gøre det på lægens toilet? :)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 17:46

On Wed, 20 Oct 2004 17:38:33 +0200, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com>
wrote:

>Kan du ikke bare gøre det på lægens toilet? :)

Fik glas og instrukser tilsendt, og vil egt helst gøre det herhjemme i
min lejlighed hvor at jeg har det godt og føler mig trygt, samt har
minder ;). End på et eller andet toiliet hvor at man ikke ved hvem der
har været der før.
Flemming Jacobsen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 07:01

> [...]
> herhejmme. Men hvor er det bedst at placerer glasset henne når at jeg
> skal transporterer det op på sygehuset for at undgå at det bliver

Det er en vandrehistorie som læger aldrig har bakket op, at sæd skal holdes
varmt

Ved frysning uden antifrostmiddel smadres alle sædceller, men faktisk er det
LIDT længere holdbarhed ved stue- end ved krops-temperatur, når den har
forladt penis