Hjælp til at finde den "rette" dildo
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 21:00

Quo mit andet indlog bredt har jeg nu haft søgt på google og er ikket
blever klogere.

Prøver lige at omjusterer mig lidt og så håbe på at der er andre der kan
være behjælpelige :)

Den dildo/vibrator jeg/vi leder efter skal være

1:
Ca 2,5-3 CM i diameter.

2:
Max 21 cm lang, men gerne lidt kortere

3:
Skal være vandtæt. og helst vandtæt nok til at den kan klarer at komme
med ud i et karbad

4:
Helst være lavet af et materiale der ikke yder for meget modstand

5:
Skal helst ikke se speciel ud med alt muligt tingeltangel.

6:
Prisen er som sådan ikke nogen vigtig parameter, men har dog sine
grænser ;)

Håber lidt at dette kan hjælpe nogle på rette vej med at hjælpe os i at
finde den "rigtige", eller og kan anbefale mig/os en du/i har haft gode
erfaringer med og som passer på en eller flere af vores krav/ønsker

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen

Fra : DB

Dato : 26-10-04 00:23

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde den "rigtige", eller og kan anbefale mig/os en du/i har haft gode
> erfaringer med og som passer på en eller flere af vores krav/ønsker

http://www.paradiss.dk/p.asp?katId=82&id=8462&text=Water_Prick_-_Glidevenlig_vibrator_i_blaaat_jelly-materiale_-_Orion_555339.html

Ved ikke om den kan bruges... men jeg er nu ret glad for den og har haft den
med i bad, dog ikke karbad *s*

Kh
DB