Finde en mindre dildo, magen til, bare min~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-10-04 22:55

Kære Gruppe.

Jeg er rendt ind i et mindre "problem" som jeg håber at i kan hjælpe mig
med.

For nogle måneder siden købte jeg en dildo/vibrator som mig og kæresten
skulle lege med i fællesskab- Dog er der ikke blevet leget så meget med
den og vi har haft fundet ud af at den er for stor.

Så nu er det at jeg godt kan bruge jeres hjælp.

Selve dildoen/vibratoren vi købte til at starte kan ses her:
http://www.0nline-sexshoppen.dk/dildo-speciel.htm

Det er den der hedder "Vandtæt Jell Dildo 674131"

Problemet er som sagt bare at den er for stor, mere eller minde
udelukkende i omkredesen og derfor skal jeg/vi have fundet en der er
lidt mindre.

Problemet er bare at den gerne skulle ligne den på billedet eller
ihvertfald meget tæt på og samtidigt være vandtæt nok til både at kunne
tage med ind under brusenren samt tage med i karbad. Men den skal helst
være i samme materiale som den nuværende da vi har fundet ud af at det
virker godt :)

Målene på den eksistende dildo/virbartor er:

Omkreds 4-4,4 CM

Fulde længde 22 CM
Dildo længde - hastighedskontrollen 18,7

Men håber da at der er en eller flere der er friske på at hjæpe om som
kan hjælpe. For dildo/vibrator sortimentet er efterhånden en mindre
videnskab at finde rundt i :(.

På forhånd tak for hjælpen
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-10-04 23:11

On Sun, 17 Oct 2004 23:55:15 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Omkreds 4-4,4 CM

Mener selvfølgelig Diameter.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-10-04 19:58

> [...]
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Kære Gruppe.
>
>Jeg er rendt ind i et mindre "problem" som jeg håber at i kan hjælpe mig

Noglen de kan og vil hjælpe mig??
Flemming Jacobsen

Fra : Christina

Dato : 18-10-04 21:48

Thunderbird [7100] wrote:

> Noglen de kan og vil hjælpe mig??

Hvis jeg kunne, ville jeg såmænd gerne, og mon ikke det gælder for de
fleste? :)

Fra : Anita

Dato : 18-10-04 21:57

Thunderbird [7100] wrote:

> Noglen de kan og vil hjælpe mig??

Jeg tænker lidt:

Hvis du selv har søgt på nettet i diverse butikker, kan jeg nok ikke gøre
det meget bedre. Jeg tvivler lidt på at man kan få præcis den model i en
mindre udgave, men tror I vil få mere held ved at kigge efter alle modeller
i mindre størrelser og så herefter gå efter det materiale I ønsker.

Venligst Anita

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 18:55

On Mon, 18 Oct 2004 22:57:21 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>mindre udgave, men tror I vil få mere held ved at kigge efter alle modeller
>i mindre størrelser og så herefter gå efter det materiale I ønsker.

Synes bare at lige det område er så stort og uoverskueligt at det
godtnok er svært bare at finde nogle der er mindre og som så også er
vandtætte.
Flemming Jacobsen

Fra : Christina

Dato : 19-10-04 12:52

Har lige set på dk.vittigheder under "røde ører" at du har postet samme
indlæg i dk. biler .....oups? :)

Fra : Henrik B.

Dato : 19-10-04 13:12

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige set på dk.vittigheder under "røde ører" at du har postet samme
> indlæg i dk. biler .....oups? :)

*Heh heh* Jamen vi hjælper skam gerne Flemming ovre i dk.fritid.bil.

Uanset, hvor vådt eller "fedtet" føret måtte blive. )

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Christina

Dato : 19-10-04 14:59

Henrik B. wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
>
> *Heh heh* Jamen vi hjælper skam gerne Flemming ovre i dk.fritid.bil.
>

> Uanset, hvor vådt eller "fedtet" føret måtte blive. )

*g*

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 18:56

On Tue, 19 Oct 2004 13:52:08 +0200, "Christina" <Christin(remove)@os.dk>
wrote:

>Har lige set på dk.vittigheder under "røde ører" at du har postet samme
>indlæg i dk. biler .....oups? :)

Ja lige netop. Det var ikke lige en del af min oprindelige plan hvis at
jeg endelig skal indrømme det *G*.
Flemming Jacobsen