Hvor mange orgasmer i træk?
Fra : Andropov

Dato : 17-10-04 19:17

Christina skrev:

>Wauw siger jeg bare *g* Så det er ikke kun kvinderne der kan det dér
:)

Lad os nu høre hvor mange orgasmer kvinderne har fået på en dag.

Som mand kan man godt have den opfattelse at når en kvinde måske har
fået en orgasme så gider hun ikke mere det pjat så skal hun nok til at
lave lektier eller noget andet praktisk :)

Eller andre mænd tror måske slet ikke at kvinder onanerer f.eks.

Fra : *XxX*

Dato : 17-10-04 20:30

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> :)
>
> Lad os nu høre hvor mange orgasmer kvinderne har fået på en dag.

"Rekorden er vist nok sat af en 70 årig svensk kvinde,
som aldrig før havde fået orgasme - indtil hun først da
fik en vibrator af en veninde. Hun fik 74 orgasmer
i et langt mættende - og udmattende - forløb!"

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-10-04 20:31

> [...]
> lave lektier eller noget andet praktisk :)
>
> Eller andre mænd tror måske slet ikke at kvinder onanerer f.eks.

Jo, men det er for få.

Mark

Fra : Samsara

Dato : 17-10-04 22:52

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lave lektier eller noget andet praktisk :)
>
> Eller andre mænd tror måske slet ikke at kvinder onanerer f.eks.

Hej'sa

Så vidt jeg lige husker, er tallet 10. Min daværende partner legede
helt vildt med mig og lod mig ikke få "fred" - det var skønt

Efter en orgasme gider jeg absolut godt "mere pjat" - jeg har faktisk
tit haft det problem, at fyren ikke har haft lyst til at fortsætte legen !

Jeg elsker at ornanere og gør det næsten dagligt. Nu er jeg godt nok
også single, men selv da jeg havde en partner, gjorde jeg det da også.

Venligst
Samsara

Fra : Andropov

Dato : 18-10-04 08:48

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> wrote in message news:<4172e8bb$0$190

> [...]

> Efter en orgasme gider jeg absolut godt "mere pjat" - jeg har faktisk
> tit haft det problem, at fyren ikke har haft lyst til at fortsætte legen !

Hvis han ikke har fået udløsning kan der vel gå lidt sport i at se
hvor mange gange han kan give dig udløsning ved samleje så han føler
sig som den store elsker.

> Jeg elsker at ornanere og gør det næsten dagligt. Nu er jeg godt nok
> også single, men selv da jeg havde en partner, gjorde jeg det da også.

Men man kunne godt have en mistanke om at flertallet af kvinder ikke
onanerer...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-10-04 10:30

> Men man kunne godt have en mistanke om at flertallet af kvinder ikke
> onanerer...

Mistanke? Det er da et faktum på linje med, at piger kommer i puberteten før
drenge.

Jaja, det er kæphest. Jeg ved det.

Mark

Fra : ¤

Dato : 18-10-04 17:27

On Mon, 18 Oct 2004 11:29:46 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Mistanke? Det er da et faktum på linje med, at piger kommer i puberteten før
>drenge.

Hvor har du egentlig fået den ide fra. Jeg tror ihvertfald ikke på
det.
Torben

Fra : David T. Metz

Dato : 19-10-04 09:54

Mark Thomas Gazel wrote:

> Mistanke? Det er da et faktum

Nej. Det er et mindretal der ikke onanerer.

David

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-10-04 10:10

David T. Metz wrote:

> Nej. Det er et mindretal der ikke onanerer.

Det er pudsigt, at det er en mand, der modsiger mig.

Mark

Fra : David T. Metz

Dato : 19-10-04 10:41

Mark Thomas Gazel wrote:

> Det er pudsigt, at det er en mand, der modsiger mig.

Mit køn har da ingen betydning, jeg referer blot ikke-anekdotisk viden fra
tilgængelige undersøgelser. Men der er selvfølgelig en del
definitionssprøgsmål. Fx hvor tit skal det forekomme for at man kan sige
"onanerer". En gang om ugen/måneden/året/årtiet?

Afhængigt af svaret kan du have ret. Men fx viste en undersøgelse blandt
60-årige danske kvinder (f. 1936) at det "kun" var 32 % der aldrig havde
onaneret (og det er altså hvad de 60-årige svarer på et spørgeskema,
erfaringsmæssigt er det virkelige tal lavere). Jeg tror roligt vi kan regne
med at forekomsten af onanierfaring er eller vil være højere blandt dem der
er født senere.

David

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-10-04 12:05

Hej David

> [...]
> roligt vi kan regne med at forekomsten af onanierfaring er eller vil
> være højere blandt dem der er født senere.

Det er en lidt intetsidende undersøgelse. Hvor mange ting er der tilbage som
man "aldrig" har gjort eller prøvet som 60-årig?

Mit indtryk er, at meget få kvinder onanerer, og meget få mænd *ikke*
onanerer. At kvinder foretrækker sex med en anden fremfor med sig selv. Og
hellere undværer sex helt end at onanere.

Det kan jo også være en af de der hemmeligheder, som kvinder er så glade
for.

Mit indtryk er dog, at onani for de fleste kvinder er lidt for mærkeligt
eller forkert eller noget de ikke gider, hvis de kan få (eller får) rigtig
sex i stedet.

Mark

Fra : Christina

Dato : 19-10-04 12:42

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
>
> Mit indtryk er dog, at onani for de fleste kvinder er lidt for
> mærkeligt eller forkert eller noget de ikke gider, hvis de kan få

Hvor har du dit indtryk fra? Jeg har mødt 2 kvinder i mit 34 årige liv, som
ikke vidste hvordan man onanerede for at få orgasme, hvilket jeg så venligt
forklarede dem, (bemærk: forklarede dem, ikke viste dem ) og det lærte de
hurtigt....ellers er jeg ikke stødt på nogen kvinder der ikke
mastuberede....måske er nogle flove over at indrømme det?

Fra : David T. Metz

Dato : 19-10-04 13:26

Mark Thomas Gazel wrote:

> Det er en lidt intetsidende undersøgelse. Hvor mange ting er der
> tilbage som man "aldrig" har gjort eller prøvet som 60-årig?

Ganske mange. Fx min granmoster døde som 86-årig jomfru, selvom hun giftede
sig to gange ...

Men hvad betyder det? Intet for vores diskussion. Undersøgelsen er sigende,
men det er dine fordomme ikke.

> Mit indtryk er, at meget få kvinder onanerer, og meget få mænd *ikke*
> onanerer.

Ja, men hvad skal vi bruge dit indtryk til, når vi har viden?

David

Fra : Anita

Dato : 19-10-04 13:38

Mark Thomas Gazel wrote:
> Mit indtryk er dog, at onani for de fleste kvinder er lidt for
> mærkeligt eller forkert eller noget de ikke gider, hvis de kan få
> (eller får) rigtig sex i stedet.

Mit indtryk er at ingen taler om det, men langt de fleste gør det.

Venligst Anita

Fra : ¤

Dato : 19-10-04 15:40

On Tue, 19 Oct 2004 13:05:00 +0200, "Mark Thomas Gazel"
> [...]

>eller forkert eller noget de ikke gider, hvis de kan få (eller får) rigtig

Det er et emne jeg har haft oppe med næsten alle de seksualpartnere
jeg her haft ( Det er efterhånden temmelig mange ) fordi jeg selv
nyder at få dem til at gøre det , mens jeg kigger på.
Kun en eneste af dem havde aldrig onaneret ( før hun mødte mig )
Jeg nægter simpelthen at tro, at det er alle de andre som var
usædvanlige. Jeg tror det var den ene som var usædvanlig.

Torben

Fra : DB

Dato : 20-10-04 13:44

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mit indtryk er, at meget få kvinder onanerer, og meget få mænd *ikke*
> onanerer. At kvinder foretrækker sex med en anden fremfor med sig selv. Og
> hellere undværer sex helt end at onanere.

Hmm jeg kunne ikke undvære at onanere, faktisk er der meget få dage, hvor
det ikke sker.... Men i perioder er det så mere nødvendighed end andre...

> Det kan jo også være en af de der hemmeligheder, som kvinder er så glade
> for.

Næh bliver jeg spurgt svarer jeg da gerne bekræftende på om jeg onanerer-

> Mit indtryk er dog, at onani for de fleste kvinder er lidt for mærkeligt
> eller forkert eller noget de ikke gider, hvis de kan få (eller får) rigtig
> sex i stedet.

Næh!

Knus
DB

Fra : Andropov

Dato : 21-10-04 13:17

> Gå efter film med:

> Alisha Klass - så får du samtidig orgasmer, hvor hun sprøjter ud over det

>Ja, hun har noget af et blæreindhold.

Mener du hun er for blæret :)

Men der findes måske ikke andet end disse kvinde sprøjte film i genren.

Fra : Andropov

Dato : 19-10-04 12:43

Mark skrev:

> [...]

tilbage som
>man "aldrig" har gjort eller prøvet som 60-årig?

Nogen har måske en gang som ung fået en orgasme ved onani og svarer ja
til spørgsmålet.

> [...]
selv. Og
>hellere undværer sex helt end at onanere.

>Det kan jo også være en af de der hemmeligheder, som kvinder er så

Spørgsmålet er så om det er noget at være glad for :)

> [...]
mærkeligt
>eller forkert eller noget de ikke gider, hvis de kan få (eller får)

Det er nok rigtigt.

Når nu vi snakker orgasme/udløsning kender i til nogle pornofilm hvor
kvinder får orgasmer ? Selvfølgelig er der massevis hvor de faker. Men
er der nogen hvor det ser ægte ud.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 20-10-04 20:29

> Når nu vi snakker orgasme/udløsning kender i til nogle pornofilm hvor
> kvinder får orgasmer ? Selvfølgelig er der massevis hvor de faker. Men
> er der nogen hvor det ser ægte ud.

Der er i hvert fald en amatørfilm på http://www.bisexuel.dk hvor kvinden får
en orgasme. Det er en af filmene med to mænd og en kvinde.

Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-10-04 12:35

> [...]

Gå efter film med:

Alisha Klass - så får du samtidig orgasmer, hvor hun sprøjter ud over det
hele.
Chloe
Tiffany Mynx

Den film(serie?) der hedder "Buttwoman" er ret god på det punkt, så vidt jeg
husker.

Mark

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-04 12:55

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : ¤

Dato : 18-10-04 17:25

>Men man kunne godt have en mistanke om at flertallet af kvinder ikke
>onanerer...

Jeg har mere mistænke om det modsatte *S*
Torben

Fra : Samsara

Dato : 18-10-04 22:28

> Hvis han ikke har fået udløsning kan der vel gå lidt sport i at se
> hvor mange gange han kan give dig udløsning ved samleje så han føler
> sig som den store elsker.

Hej'sa

De 10 orgasmer blev ikke opnået ved samleje alene. Der var diverse
sexlejetøj indblandet og en kanon god tunge

Venligst
Samsara

Fra : Andropov

Dato : 18-10-04 22:47

Samsara skrev:

> [...]

>De 10 orgasmer blev ikke opnået ved samleje alene. Der var diverse
>sexlejetøj indblandet og en kanon god tunge

En mand skal nok også have en usædvanlig god kondition for at give
kvinden 10 orgasmer ved samleje med mindre hun har let ved at få
orgasmer.

Fra : Christina

Dato : 17-10-04 23:44

Andropov wrote:

> Lad os nu høre hvor mange orgasmer kvinderne har fået på en dag.

Min topscore er 10 på en eftermiddag...jeg kunne godt have fortsat men det
begyndte at blive lidt kedeligt... ;)

> Som mand kan man godt have den opfattelse at når en kvinde måske har
> fået en orgasme så gider hun ikke mere det pjat så skal hun nok til at
> lave lektier eller noget andet praktisk :)

Ja, måske er det pga der er et mæthedspunkt lige efter og ømhed/smerte ved
videre berøring...men en lille pause, så er den da klar igen...her,
ihvertfald....

> Eller andre mænd tror måske slet ikke at kvinder onanerer f.eks.

Nå? Ok, det er der vel nogen der ikke gør, af begge køn.... :)

Fra : Andropov

Dato : 18-10-04 09:00

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message news:<4172f5ae$0$260

> Min topscore er 10 på en eftermiddag...jeg kunne godt have fortsat men det
> begyndte at blive lidt kedeligt... ;)

Som mand begynder huden på et tidspunkt at hænge i laser og så
forsvinder lysten måske lidt :)

> Ja, måske er det pga der er et mæthedspunkt lige efter og ømhed/smerte ved
> videre berøring...men en lille pause, så er den da klar igen...her,
> ihvertfald....

Sådan er det jo også ved mænd at der bliver et mæthedspunkt.

> Nå? Ok, det er der vel nogen der ikke gør, af begge køn.... :)

Der er nok nogle mænd som ikke onanerer når de har partner. Man skal
jo også spare på krudtet :) Jeg kan huske at have læst om en kvinde
som blev meget sur på sin mand fordi han havde onaneret fordi hun
ville have meget sex og så gik det jo ud over hende :)

Fra : Christina

Dato : 18-10-04 09:35

Andropov wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Som mand begynder huden på et tidspunkt at hænge i laser og så
> forsvinder lysten måske lidt :)

Ja, det er forståeligt *g* Min highscore var på ren oralsex, om jeg kan få
10 på den anden måde, tvivler jeg lidt på, da også kvinder begynder at få
slitage downthere....

> [...]
> som blev meget sur på sin mand fordi han havde onaneret fordi hun
> ville have meget sex og så gik det jo ud over hende :)

Jeg ved godt at mange reagerer negativt ved at partneren onanerer, og det er
da heller ikke fedt at man ikke kan få noget, fordi partneren har klaret det
selv *g*....men ellers er masturbation da ganske naturligt og ok i mine
øjne, også i parforhold....

Fra : Andropov

Dato : 19-10-04 12:55

Christina skrev:

> [...]

venligt
>forklarede dem, (bemærk: forklarede dem, ikke viste dem )

Du kunne vel godt have hjulpet dem lidt :)

>og det lærte de
>hurtigt....ellers er jeg ikke stødt på nogen kvinder der ikke
>mastuberede....måske er nogle flove over at indrømme det?

Med piger er det nok ikke ligesom Klaus Rifbjerg skriver at drengene
onanerede sammen. Man forestiller sig ikke at piger diskuterer
onani...

Fra : David T. Metz

Dato : 19-10-04 13:27

Andropov wrote:
> Man forestiller sig ikke at piger diskuterer
> onani...

Tal for dig selv.

David

Fra : Christina

Dato : 19-10-04 15:02

Andropov wrote:

> Du kunne vel godt have hjulpet dem lidt :)

Det var jo netop for at undgå den slags slibrigheder at jeg lavede
parantesen ;)

> Med piger er det nok ikke ligesom Klaus Rifbjerg skriver at drengene
> onanerede sammen. Man forestiller sig ikke at piger diskuterer
> onani...

DET gør vi altså *g*

Fra : ¤

Dato : 19-10-04 15:41

>DET gør vi altså *g*

Jeg tror endda at de taler mere om "private" ting end mænd gør.

Torben

Fra : ¤

Dato : 18-10-04 17:21

>Som mand kan man godt have den opfattelse at når en kvinde måske har
>fået en orgasme så gider hun ikke mere det pjat så skal hun nok til at
>lave lektier eller noget andet praktisk :)

Her tager du meget fejl *S*
Torben

Fra : Andropov

Dato : 19-10-04 16:32

Torben skrev:

>DET gør vi altså *g*
>
>Jeg tror endda at de taler mere om "private" ting end mænd gør.

Jo, sådan med følelser er der nok ikke så mange mænd der diskuterer indbyrdes.