Hvor mange orgasmer i træk?
Fra : Christina

Dato : 17-10-04 12:25

Jeg ved godt det er nemmere for kvinder at tilbringen f.eks. en hel dag med
at få den ene orgasme efter den anden, med små pauser imellem....mænd kræver
lidt længere pauser imellem, så vidt jeg ved...men hvor mange orgasmer har I
egentlig oplevet af få, bare på en dag? Både mænd & kvinder....(jeg mener
ikke multiorgasmer, men dem med de små pauser imellem)

Fra : Klaus G.

Dato : 17-10-04 12:56

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message
> [...]
> egentlig oplevet af få, bare på en dag? Både mænd & kvinder....(jeg mener
> ikke multiorgasmer, men dem med de små pauser imellem)

7-8gange på et døgn må vist være mit maximum, så vidt jeg husker. Jeg er
23år.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Bifyren

Dato : 17-10-04 14:41

On Sun, 17 Oct 2004 13:25:10 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

> [...]
>egentlig oplevet af få, bare på en dag? Både mænd & kvinder....(jeg mener
>ikke multiorgasmer, men dem med de små pauser imellem)

Hejsa
De fleste jeg har prøvet på en dag. var 5 gange fra kl. 08-15 og det
var vildt fedt både for hende og mig.
Er 35

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-10-04 14:36

["Christina" <Christin(remove)@os.dk> | Sun, 17 Oct 2004 13:25:10 +0200]

> [...]
>egentlig oplevet af få, bare på en dag? Både mænd & kvinder....(jeg mener
>ikke multiorgasmer, men dem med de små pauser imellem)

For ca. 15 år siden, den gang jeg var yngre og single, præstederede jeg da
at i en sexmaraton få 25 udløsninger m/ orgasme (med 24 forskellige fyre) på
24 timer (men så gik jeg også hjem for at sove bagefter).

Nu gidder jeg nok ikke mere end 5-6 gange på en dag - man er jo magelig :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anita

Dato : 17-10-04 16:32

Rene' Hjorth wrote:

> [...]
> jeg da at i en sexmaraton få 25 udløsninger m/ orgasme (med 24
> forskellige fyre) på 24 timer (men så gik jeg også hjem for at sove

Wow, hvordan kunne det lade sig gøre?

Venligst Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-10-04 16:50

[Anita | Sun, 17 Oct 2004 17:32:12 +0200]

>Wow, hvordan kunne det lade sig gøre?

Æh, hvilken del af det?

Du ved - vi mænd kræver ikke flere ugers kurtisering for at få sex

Jeg var ung og liderlig, og det var fredag eftermiddag - så jeg gik i en
bøssesauna, vekslede et blik med den første person jeg havde lyst til at
dyrke sex med, og vi gik i et rum for at dyrke sex, og derefter fandt jeg
den næste, og...

Efter de først 8-10 gik der vist lidt sport i det, og jeg vil da også sige
at udløsning nr. 25 ikke var lige så fed som de første, men nu havde jeg jo
besluttet at holde ved i 24 timer

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Klaus G.

Dato : 17-10-04 16:57

> [...]
> at udløsning nr. 25 ikke var lige så fed som de første, men nu havde jeg

Puha, det må ha været dyrt i kondomer :)

Og så siger folk det er dyrt at ryge? :D

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-10-04 13:48

[Klaus G. | Sun, 17 Oct 2004 17:56:40 +0200]

>Puha, det må ha været dyrt i kondomer :)

Well, for det første var det kun oralsex (99,99% sikker sex) og det var før
AIDS/HIV for alvor var noget man kunne risikere.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-10-04 21:50

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message

> Well, for det første var det kun oralsex (99,99% sikker sex) og det
> var før AIDS/HIV for alvor var noget man kunne risikere.

Altså før 1979?

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-10-04 12:44

[Jens Bruun | Mon, 18 Oct 2004 22:50:15 +0200]

>Altså før 1979?

Ikke helt - det var ... regne, regne... omkring 1983. Man havde hørt lidt
rygter, men slet ikke det helt store.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : PerX ...

Dato : 17-10-04 17:16

In article <ss45n0dq0lkvtun5h1dair47re53ktskca@4ax.com>,
rhjorth@spamcop.net says...
> Du ved - vi mænd kræver ikke flere ugers kurtisering for at få sex

Nogen af os gør ;)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-10-04 13:49

[PerX ... | Sun, 17 Oct 2004 18:15:55 +0200]

>Nogen af os gør ;)

Av, det begrænser da stærkt muligheden for at få regelmæssigt og ofte sex?

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Anita

Dato : 17-10-04 18:35

Rene' Hjorth wrote:
> Du ved - vi mænd kræver ikke flere ugers kurtisering for at få sex

Hehe. Næh, det er da heller ikke alle kvinder der behøver

> [...]
> en bøssesauna, vekslede et blik med den første person jeg havde lyst
> til at dyrke sex med, og vi gik i et rum for at dyrke sex, og

Vildt nok. Findes den slags steder stadig?

> Efter de først 8-10 gik der vist lidt sport i det, og jeg vil da også
> sige at udløsning nr. 25 ikke var lige så fed som de første, men nu
> havde jeg jo besluttet at holde ved i 24 timer

He, ja der måtte jo gå sport i det.

Venligst Anita

Fra : Per, Odense

Dato : 17-10-04 20:24

Anita, <anita@*SLET*stofanet.dk>
skrev i 4172abc7$0$22713$ba624c82@nntp04.dk.telia.net, bl.a. (forkortet):

> Hehe. Næh, det er da heller ikke alle kvinder der behøver

> Vildt nok. Findes den slags steder stadig?

Noget der ligner - og nogen steder er kvinder mere end velkomne også.
Mange af so er jo bi

--
MVH Per

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-10-04 13:53

[Anita | Sun, 17 Oct 2004 19:34:40 +0200]

>Hehe. Næh, det er da heller ikke alle kvinder der behøver

Næh, sikkert ikke. Jeg har jo kun dyrket sex med en pige én gang, og der
var det hende der tog initiativet.

>Vildt nok. Findes den slags steder stadig?

Ork ja, der er vist alene 3-4 stykker i centrum af KBH; jeg tror dog at der
er lidt mindre "gang i den" nu end der var dengang.

>He, ja der måtte jo gå sport i det.

Den slags prøver jeg stadig, altså når der går sport i sex, men ikke helt i
samme grad. Vi har da en ung knøs på besøg engang imellem, og for ham er
der en sport i et give mig ét blowjob mere end sidst, på den samme tid.

Meen... sidst var det vist kun 8 gange han suttede mig på 48 timer - vi skal
jo trods alt også nå at have det hyggeligt.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Anita

Dato : 18-10-04 14:59

Rene' Hjorth wrote:
> Ork ja, der er vist alene 3-4 stykker i centrum af KBH; jeg tror dog
> at der er lidt mindre "gang i den" nu end der var dengang.

Det overrasker mig. Jeg troede man var blevet for "fine" til den slags og
prøvede at kamuflere det lidt med swingerklubber og hvad det ellers hedder.
Men bøsser har længe været lidt mere direkte omkring udøvelsen af sex. Jeg
tænker her på offentlige parker og deslige.

> [...]
>
> Meen... sidst var det vist kun 8 gange han suttede mig på 48 timer -
> vi skal jo trods alt også nå at have det hyggeligt.

He, han må få ondt i kæberne den stakkelt knægt ;)

Venligst Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-10-04 12:52

[Anita | Mon, 18 Oct 2004 15:58:30 +0200]

>Det overrasker mig. Jeg troede man var blevet for "fine" til den slags og
>prøvede at kamuflere det lidt med swingerklubber og hvad det ellers hedder.

Swingerklubber et heteroernes sted :)

Men ellers er det nok rigtigt nok - mange (unge) bøsser anser sikkert
saunaerne for at være fra en svunden tid ... jeg ved det ikke; det er jo
mange år siden jeg selv kom den slags steder.

>Men bøsser har længe været lidt mere direkte omkring udøvelsen af sex. Jeg
>tænker her på offentlige parker og deslige.

Jaja, nu er det jo ikke os alle der kommer den slags steder - i
virkeligheden tror jeg mere at det er alle de biseksuelle familliefædre der
kommer den slags steder - hvor de kan dyrke sex med andre mænd uden at blive
set af naboen, mens de officielt lufter hunden eller andet.

>He, han må få ondt i kæberne den stakkelt knægt ;)

Som skrevet - det får han også, men det er stadig ham der ikke kan få nok

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Anita

Dato : 19-10-04 13:36

Rene' Hjorth wrote:

> Swingerklubber et heteroernes sted :)

I know, men der er sikkert andre og mere fancy steder idag. Fetichfester
eller andre arrangementer med formålet: SEX - både den ene og anden slags
sex

> Jaja, nu er det jo ikke os alle der kommer den slags steder

Det er klart. Men der har længe været steder kendt som "der hvor bøsser
mødes". Fx. rastepladser m.v. Det er da en meget åben og direkte approach,
som jeg ikke helt synes man ser når det gælder heteroer.

> [...]
> familliefædre der kommer den slags steder - hvor de kan dyrke sex med
> andre mænd uden at blive set af naboen, mens de officielt lufter

Ja, det er jo så en helt anden sag

> Som skrevet - det får han også, men det er stadig ham der ikke kan få
> nok

Ja du har det hårdt, hva'? Hehe.

Venligst Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-10-04 16:22

[Anita | Tue, 19 Oct 2004 14:36:03 +0200]

>I know, men der er sikkert andre og mere fancy steder idag. Fetichfester
>eller andre arrangementer med formålet: SEX - både den ene og anden slags
>sex

Afgjort - som du selv siger - har jeg også indtryk af at fetishfesterne er
ret aktive rent seksuelt. Det er til gengæld heller ikke et sted med en
særlig lige alderfordeling...

>Det er klart. Men der har længe været steder kendt som "der hvor bøsser
>mødes". Fx. rastepladser m.v. Det er da en meget åben og direkte approach,
>som jeg ikke helt synes man ser når det gælder heteroer.

Nej, det er rigtigt - det kender jeg da også flere heteromænd der misunder
os bøsser. Netop det med at et enkelt blik er nok til at afgøre om begge
parter har lyst til noget helt klart uforpligtende sex med hinanden.

>Ja du har det hårdt, hva'? Hehe.

Nej, jeg nyder det!! Vi har jo næsten et helt lille harem af unge gutter
mellem 16 og 26 som vi kan lege med i weekenden...

Men seriøst er det ikke så perfekt som det lyder; vi arbejder begge meget og
når vi så endelig har tid og energi til at være sammen, er tosomheden langt
mere atraktiv.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Christina

Dato : 19-10-04 16:40

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
>
> Men seriøst er det ikke så perfekt som det lyder; vi arbejder begge
> meget og når vi så endelig har tid og energi til at være sammen, er

Hvorfor vælger I så ikke den? ;)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-10-04 21:48

["Christina" <Christin(remove)@os.dk> | Tue, 19 Oct 2004 17:39:51 +0200]

>Hvorfor vælger I så ikke den? ;)

Det gør vi bestemt også! Meeen det ER jo spændende med lidt ekstra
"krydderi" engang imellem, og når en sprød ung gut ligefrem tigger for at få
lov til at dyrke sexlege med os, er det svært at ikke sige ja

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Anita

Dato : 19-10-04 19:34

Rene' Hjorth wrote:
> Afgjort - som du selv siger - har jeg også indtryk af at
> fetishfesterne er ret aktive rent seksuelt. Det er til gengæld
> heller ikke et sted med en særlig lige alderfordeling...

Uddyb det med aldersfordeling? Flest unge eller hvordan?

> [...]
> misunder os bøsser. Netop det med at et enkelt blik er nok til at
> afgøre om begge parter har lyst til noget helt klart uforpligtende

Tror jeg på :) Den strategi virker ikke helt på disko-dasko.

> Nej, jeg nyder det!!

Du ville da også være et skarn, hvis ikke du gjorde ;)

Det kan jeg sagtens følge dig i.

Venligst Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-10-04 21:51

[Anita | Tue, 19 Oct 2004 20:33:45 +0200]

>Uddyb det med aldersfordeling? Flest unge eller hvordan?

Jeg har den opfattelse at den kultur ikke ligner "virkelighedens" - altså at
der er en kraftig overvægt af 30årige ift. 50årige...

Jeg har dog ikke være særlig aktiv hidtil i det millieau, så jeg kan intet
sige med sikkerhed - og håber egentlig at jeg tager helt fejl.

>Du ville da også være et skarn, hvis ikke du gjorde ;)

Ja, det har folk det med at påpege

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Andropov

Dato : 18-10-04 15:32

Anita skrev:

> Meen... sidst var det vist kun 8 gange han suttede mig på 48 timer -
> vi skal jo trods alt også nå at have det hyggeligt.

>He, han må få ondt i kæberne den stakkelt knægt ;)

Det er vel bare kvinder som er lidt pylrede :)

Fra : Anita

Dato : 18-10-04 16:56

Andropov wrote:

> Det er vel bare kvinder som er lidt pylrede :)

Prøv selv - og udtal dig bagefter.

/Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-10-04 12:46

[Andropov | 18 Oct 2004 07:32:28 -0700]

>Det er vel bare kvinder som er lidt pylrede :)

Han FÅR også lidt ondt i kæberne, min pik er desværre lidt for tyk, men
mener at siden det jo kun nogle få gange om året vi gør det, vil han hellere
være øm i kæberne end at undvære...

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Andropov

Dato : 18-10-04 17:30

Anita skrev:

> Det er vel bare kvinder som er lidt pylrede :)

>Prøv selv - og udtal dig bagefter.

Mindre kunne nok også gøre det.
Ellers ender det med at al energien bliver suget ud af en :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-10-04 12:48

[Andropov | 18 Oct 2004 09:30:27 -0700]

>Ellers ender det med at al energien bliver suget ud af en :)

Det er også tæt på... efter sådan en weekend, tør jeg godt love dig at sex
ikke står højest på ønskelisten næste morgen...

.... men om aftenen...

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Hadsund

Dato : 17-10-04 15:06

7 stk på en dag i påsken ´96
var ung fyr på 19 dengang

Fra : Andreas

Dato : 17-10-04 16:07

> [...]
> egentlig oplevet af få, bare på en dag? Både mænd & kvinder....(jeg mener
> ikke multiorgasmer, men dem med de små pauser imellem)

Jeg har aldrig været nogen ørn til det med mange gange i træk. Jeg har
engang som knægt fået 6 orgasmer på en dag ved onani - det var bare for at
se hvor mange gange jeg kunne - ellers sjældent mere end 2-3 gange om
dagen. Sammen med en partner har jeg enkelte gange fået 3, lidt oftere 2,
men langt de fleste gange kun 1. Til gengæld har jeg tit fået at vide at jeg
har 'magiske fingre', så min partner fører stort på pointtavlen hvad
orgasmer angår

Andreas

Fra : Christina

Dato : 17-10-04 16:25

Wauw siger jeg bare *g* Så det er ikke kun kvinderne der kan det dér :)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-10-04 23:51

> [...]
> egentlig oplevet af få, bare på en dag? Både mænd & kvinder....(jeg mener
> ikke multiorgasmer, men dem med de små pauser imellem)

6 på 1½ time, på et hotel i London - 3 til hver, men så sov vi også rigtigt
dejligt bagefter!

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 18-10-04 19:12

Christina wrote:

> [...]
> orgasmer har I egentlig oplevet af få, bare på en dag? Både mænd &
> kvinder....(jeg mener ikke multiorgasmer, men dem med de små pauser

4... hvis jeg forsøger længere, så begynder ham den lille at blive temmelig
øm. Har dog oplevet det dobbelte på egen hånd.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Per, Odense

Dato : 18-10-04 18:29

skrev i 4172567f$0$314$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, bl.a. (forkortet):
> [...]
> ved...men hvor mange orgasmer har I egentlig oplevet af få, bare på
> en dag? Både mænd & kvinder....(jeg mener ikke multiorgasmer, men dem

Sådan med "sprøjt" er det fem på en aften i en svingerklub (med min faste
partner, men en masse inspirerende at se på).
Normalt "gider" jeg ikke mere end en gang. Vi gør mere ud af at det tager
tid og i løbet af en time eller halvanden, hvor jeg er oppe i hende, kan jeg
komme mange gange med små orgasmer uden "sprøjt", for så at få det hele ud
til sidst.
Så fjerner vi gummilagnet (hun har også nogle dejlige våde orgasmer) og
ligger "i ske".

--
MVH Per