Hvad er "sexet"?
Fra : PerX ...

Dato : 16-10-04 01:41

Jeg tænker ikke på hvem folk syntes er det, men hvordan definere man
ordet?

Sexet? Er det nogen man godt kunne tænke sig at have sex med eller hvad?

Fra : Per O.

Dato : 16-10-04 09:11

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker ikke på hvem folk syntes er det, men hvordan definere man
> ordet?
>
> Sexet? Er det nogen man godt kunne tænke sig at have sex med eller hvad?

Ikke nødvendigvis, men for mit vedkommende er det kvinder, som rører et
eller andet udefinerligt inden i mig. Jeg får lyst til bare at glo på dem.
De tiltrækker mig på en underlig måde. Det medfører ikke lyst til sex med
dem, men giver bare en god fornemmelse i maven, Jeg har i øvrigt bemærket,
at det meget sjældent et de meget flotte/smukke piger som er sexede i mine
øjne. Det er ofte den helt almindelige pige som bare har det der
ubeskrivelige over sig.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 09:16

Per O. skrev:

> [...]
> bemærket, at det meget sjældent et de meget flotte/smukke piger som er
> sexede i mine øjne. Det er ofte den helt almindelige pige som bare har

Og jeg som troede jeg var den eneste der havde det på den måde..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jonny Jensen

Dato : 16-10-04 12:13

> [...]
> at det meget sjældent et de meget flotte/smukke piger som er sexede i mine
> øjne. Det er ofte den helt almindelige pige som bare har det der

Meget god og for mig helt rammende beskrivelse af "sexet".

Jonny.

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-04 10:34

PerX ... wrote:
> Jeg tænker ikke på hvem folk syntes er det, men hvordan definere man
> ordet?

Det er nok ret individuelt.

> Sexet? Er det nogen man godt kunne tænke sig at have sex med eller
> hvad?

Sexet er for mig mest noget med udstråling. Er udstrålingen
der ikke så er det 100% lige meget hvor flot en tøs det er,
for så tænder hun mig ikke.

Noget der altid virker for mig er den bitchede type, tøser som
Pink, Christina Aguilera, Tiffany Amber Thiesen, Jamie Luner...
Disse er i de roller de spiller meget som de tøser jeg foretrækker.
Bitches der ved hvad de vil og tør gå efter det. Shedevils

Min nuværende kæreste faldt jeg for pga hendes frække
udstråling og væremåde, hun ved hvad hun vil have og gik
efter det.

Nåhja, hendes brysters hypnotiserende virkning hjalp nok
også lidt, eller var det øjnene?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 11:19

John Sahl skrev:

> Sexet er for mig mest noget med udstråling. Er udstrålingen der ikke så
> er det 100% lige meget hvor flot en tøs det er, for så tænder hun mig
> ikke.

Sjovt du nævner det med udstråling. Personligt har jeg det sådan at en
playboy model meget sjældent har udstråling. De har patter og røv og
frækt udseende ja.. men det hele ser så kunstigt ud at hun bare må
videre.

> [...]
> roller de spiller meget som de tøser jeg foretrækker. Bitches der ved
> hvad de vil og tør gå efter det. Shedevils

Mmmm

> Nåhja, hendes brysters hypnotiserende virkning hjalp nok også lidt,
> eller var det øjnene?

Øjnene mand!

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-04 14:51

Martin Johansen [6000] wrote:
> [...]
> playboy model meget sjældent har udstråling. De har patter og røv og
> frækt udseende ja.. men det hele ser så kunstigt ud at hun bare må

Der findes selvfølgelig undtagelser, men generelt enig.

> Øjnene mand!

hehe..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 17:22

John Sahl skrev:

> Der findes selvfølgelig undtagelser, men generelt enig.

Ja. Der vil altid være undtagelser.

Fra : PerX ...

Dato : 16-10-04 14:32

In article <ckqpsg$2ip4$1@news.cybercity.dk>, spamtrap7@mandezonen.dk
says...

> [...]
>
> Min nuværende kæreste faldt jeg for pga hendes frække
> udstråling og væremåde, hun ved hvad hun vil have og gik

Så din nuværende kæreste er en bitch? ;)

> Nåhja, hendes brysters hypnotiserende virkning hjalp nok
> også lidt, eller var det øjnene?

Jeg har mine ideer *g*

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-04 14:50

PerX ... wrote:
> Så din nuværende kæreste er en bitch? ;)

Oh yeah, no doubt about it

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-10-04 23:25

PerX ... wrote:

> Så din nuværende kæreste er en bitch? ;)

Det er ihvertfald blevet antydet mere end en gang ;)
ikke at jeg har noget problem med at være en bitch... det gør nu livet lidt
mere spændende :)

> Jeg har mine ideer *g*

hehe, sjovt nok var det faktisk mine øjne der tiltrak sig mest opmærksomhed,
ihvertfald hvis vi går efter hvor øjnene trak hen.. hvor andre ting gik på
opdagelse taler vi ikke om*G*

--
Knus, Sabina

Fra : Lasse Jensen

Dato : 16-10-04 17:37

John Sahl wrote:

> Nåhja, hendes brysters hypnotiserende virkning hjalp nok
> også lidt, eller var det øjnene?

Hvilken farve øjne har hun?

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-04 18:41

Lasse Jensen wrote:

> Hvilken farve øjne har hun?

Jeg er farveblind

Fra : Andropov

Dato : 16-10-04 11:29

Martin Johansen skrev:

> [...]

>playboy model meget sjældent har udstråling. De har patter og røv og
>frækt udseende ja.. men det hele ser så kunstigt ud at hun bare må

Mange af dem er silikoneopererede. Det ser også så blankpoleret ud så
det virker kedeligt.

> [...]
> roller de spiller meget som de tøser jeg foretrækker. Bitches der ved
> hvad de vil og tør gå efter det. Shedevils

De kunne måske godt bruges til et hurtigt bol. Men mange af dem er nok
nogle overfladiske poptøser som det ikke er til at leve sammen med.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 11:32

Andropov skrev:

> Mange af dem er silikoneopererede. Det ser også så blankpoleret ud så
> det virker kedeligt.

Præcist.. røvhamrende kedeligt.

Næh du.. amatørchicks med nextdoor-girl udseende... mmmm.

> De kunne måske godt bruges til et hurtigt bol. Men mange af dem er nok
> nogle overfladiske poptøser som det ikke er til at leve sammen med.

Uden tvivl. De har attitude for vildt.

Fra : Ulvir

Dato : 16-10-04 19:08

PerX ... wrote:
> Jeg tænker ikke på hvem folk syntes er det, men hvordan definere man
> ordet?
>
> Sexet? Er det nogen man godt kunne tænke sig at have sex med eller
> hvad?

Ja.

Fra : Per, Odense

Dato : 16-10-04 22:54

PerX ..., <hyp1999@hotmail_remove_this_.com>
skrev i MPG.1bda8c7e97a94e3698ae5a@nntp2.usenetserver.com, bl.a.
(forkortet):
> Jeg tænker ikke på hvem folk syntes er det, men hvordan definere man
> ordet?
>
> Sexet? Er det nogen man godt kunne tænke sig at have sex med eller
> hvad?

Sexet er "noget" der tiltrækker sig min opmærksomhed ved sin udstråling.
Ikke nødvendigvis sådan at det gør mig egentligt ophidset eller liderlig,
men jeg får lyst til at se mere
Sådan har jeg det med en god røv og et godt "svaj" - ikke mindst hvis hun
selv ved at der er noget at kigge på og forstår at bruge hvad hun har. Det
er mere hvordan det bliver brugt end den "perfekte" form. (Selv om jeg da
her mine favoritter, he he)

--
MVH Per

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-10-04 14:29

[PerX ... | Sat, 16 Oct 2004 02:40:47 +0200]

>Sexet? Er det nogen man godt kunne tænke sig at have sex med eller hvad?

Min definition må være at folk der gør mig seksuelt opstemt, opfatter jeg
som sexet. Fordi en person er sexet er det ikke nødvendigvis en person jeg
også har lyst til at dyrke sex med. ;)

Og hvis man er RIGTIG heldig kan man opleve at den mest sexede person man
kan finde, også er den man er gift med og dyrker sex med...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : PerX ...

Dato : 17-10-04 17:15

In article <fps4n05ja4u8hp27it96rcdn2qkfh2e3to@4ax.com>,
rhjorth@spamcop.net says...
> [...]
> som sexet. Fordi en person er sexet er det ikke nødvendigvis en person jeg

Hm.. nå men efter de forskellig udsagn, virker det som om det er igen er
medierne som er fulde af varm luft når de i flæng udnævner forskellig
personer som 'sexet' :)

> Og hvis man er RIGTIG heldig kan man opleve at den mest sexede person man
> kan finde, også er den man er gift med og dyrker sex med...

Kun hvis man er rigtig heldig? Utrolig flere ikke bliver skilt så :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-10-04 14:35

[PerX ... | Sun, 17 Oct 2004 18:14:34 +0200]

>Hm.. nå men efter de forskellig udsagn, virker det som om det er igen er
>medierne som er fulde af varm luft når de i flæng udnævner forskellig
>personer som 'sexet' :)

Jeg tror bare at det er et uforpligtende prædikat som man kan bruge på det
meste for at fange folks opmærksomhed - jeg synes dog ikke at det er et
udsagn jeg har bemærket blevet brugt i flæng i medierne?

>Kun hvis man er rigtig heldig? Utrolig flere ikke bliver skilt så :)

Well, de fleste parforholder indeholder jo et vist niveau af kompromis; for
nogle er det ferierne, for andre er det penge og for igen andre er det
sikker sexlivet der ikke behøver at være absolut perfekt...

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-04 18:17

In article <8gh7n0tv7qqpv5q16953hjp02f400cm4v9@4ax.com>,
rhjorth@spamcop.net says...
> [...]
> meste for at fange folks opmærksomhed - jeg synes dog ikke at det er et
> udsagn jeg har bemærket blevet brugt i flæng i medierne?

Næ ok, der er vel ingen som har kaldt Marianne Jelved for sexet. Men jeg
syntes bare hver gang der kommer en ny 'stjerne' frem så får de lige en
etiket på.

> Well, de fleste parforholder indeholder jo et vist niveau af kompromis; for
> nogle er det ferierne, for andre er det penge og for igen andre er det
> sikker sexlivet der ikke behøver at være absolut perfekt...

Ah ja, livet er et kompromis :-/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-10-04 12:45

> Jeg tænker ikke på hvem folk syntes er det, men hvordan definere man
> ordet?
>
> Sexet? Er det nogen man godt kunne tænke sig at have sex med eller
> hvad?

Jeg har tænkt en del over det og er nået frem til følgende svar:

Kate Winslet

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 20-10-04 14:47

In article <cl2uie$38e$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...

> Jeg har tænkt en del over det og er nået frem til følgende svar:
>
> Kate Winslet

Nej altså.

Fra : Andropov

Dato : 20-10-04 14:58

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message news:<cl2uie$38e$1@news.net.uni-c.dk>...

> Jeg har tænkt en del over det og er nået frem til følgende svar:
>
> Kate Winslet

Hende boldpigen her ser ganske godt ud:

Fra : PerX ...

Dato : 21-10-04 01:18

In article <df29e838.0410200557.39bd47cd@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> Hende boldpigen her ser ganske godt ud:

Nu startede jeg netop med at sige jeg ikke var interesseret i hvem folk
syntes så godt ud (fordi jeg som regl ikke er enig), men om en
defnition. Jeg skulle lige check om det virkelig passede jeg ikke syntes
nogen er sexet *g*