tantra massage
Fra : Andropov

Dato : 13-10-04 13:14

Jeg så lige i et program som hedder rundfunk at kvinder kunne få
tantra massage af Niels Dencker. Der var en kvinde som trådte frem og
fortalte at hun havde prøvet det. Måske det var noget for nogle
kvinder som har problemer med myoser....

Dencker
Telefon: 21 666 666
Email: Dencker@Tao-Tantra.dk

Hvor, Hvornår, Hvor meget.

Prisen for en behandling er kr. 1100,- for kvinder.
Tidsbestilling skal ske mindst 4 dage i forvejen, og behandlingen
foregår på søndage, mandage, tirsdage og onsdag formiddag, samt fredag
formiddag.

http://www.tao-tantra.dk/mainframe.html

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 13:21

Andropov wrote:
> [...]
> Tidsbestilling skal ske mindst 4 dage i forvejen, og behandlingen
> foregår på søndage, mandage, tirsdage og onsdag formiddag, samt fredag

Tantra massage er noget skidt, man kommer jo af det :) 1100,- for at røre
ved folks kønsorganer?...Lån en bog på biblio og dyrk det med partneren i
stedet - *gufle*

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-10-04 01:08

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Tantra massage er noget skidt, man kommer jo af det :) 1100,- for at røre
> ved folks kønsorganer?...Lån en bog på biblio og dyrk det med partneren i
> stedet - *gufle*

I har ikke opfattet konceptet. Konceptet er at samle energi og brede det ud
over en partner. Man kommer IKKE på noget tidspunkt. Overhovedet.

Mvh. Nana

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-04 04:48

On Thu, 14 Oct 2004 02:08:18 +0200, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

>I har ikke opfattet konceptet. Konceptet er at samle energi og brede det ud
>over en partner. Man kommer IKKE på noget tidspunkt. Overhovedet.

har du prøvet det i praksis ?

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-10-04 12:07

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> har du prøvet det i praksis ?
>
> --

Ja.

Fra : Christina

Dato : 14-10-04 11:19

Nana Sørensen wrote:
> [...]
>>

> I har ikke opfattet konceptet. Konceptet er at samle energi og brede
> det ud over en partner. Man kommer IKKE på noget tidspunkt.

aha ;)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-10-04 11:25

Christina wrote:

> aha ;)

Jeg har heller aldrig set fidusen. Orgasme uden sædafgang kan jeg forstå,
men en orgasme uden orgasme lyder som en narrehat.

Mark

Fra : Christina

Dato : 14-10-04 11:29

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg har heller aldrig set fidusen. Orgasme uden sædafgang kan jeg
> forstå, men en orgasme uden orgasme lyder som en narrehat.
>
> Mark

Jeg kender ikke til orgasme uden orgasme, mht, tantra....

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-10-04 12:08

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har heller aldrig set fidusen. Orgasme uden sædafgang kan jeg forstå,
> men en orgasme uden orgasme lyder som en narrehat.
>
> Mark

Det er ikke en narrehat. Man samler så meget energi at ALT til sidst føles
som en orgasme. I stedet for fem sek intens fornøjelse, får man flere timers
INTENS intens fornøjelse.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-10-04 12:22

> Det er ikke en narrehat. Man samler så meget energi at ALT til sidst
> føles som en orgasme. I stedet for fem sek intens fornøjelse, får man
> flere timers INTENS intens fornøjelse.

Jeg ved det. Jeg er nok mere lige på og hårdt typen.

Jeg venter gerne på, at nogen opfinder en elektrisk dims, der går direkte
ind og stimulerer hjernens lystcenter. Gerne i flere timer

Science Fiction forfatteren Larry Niven har leget med tanken. Og kalder det
for en tasp:

http://www.technovelgy.com/ct/content.asp?Bnum=59

Eller hvis den er indopereret en droud:

http://www.technovelgy.com/ct/content.asp?Bnum=207

Mark

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-10-04 14:19

Nana Sørensen skrev:

> Det er ikke en narrehat. Man samler så meget energi at ALT til sidst
> føles som en orgasme. I stedet for fem sek intens fornøjelse, får man
> flere timers INTENS intens fornøjelse.

Virker det? Jeg må indrømme jeg har et meget anstrengt forhold til slige
hokus pokus ting..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-04 02:11

On Wed, 13 Oct 2004 14:20:34 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

>Tantra massage er noget skidt, man kommer jo af det :) 1100,- for at røre
>ved folks kønsorganer?...Lån en bog på biblio og dyrk det med partneren i
>stedet - *gufle*

enig !

Fra : PerX ...

Dato : 14-10-04 12:29

In article <416d1e27$0$296$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Tantra massage er noget skidt, man kommer jo af det :) 1100,- for at røre
> ved folks kønsorganer?...Lån en bog på biblio og dyrk det med partneren i
> stedet - *gufle*

Hvis man så programmet kunne man se at det som regl (måske altid) var
kvinder i forhold som kom til ham fordi de ikke havde et god sexliv -
det fik de så bageefter åbenbart.

Fra : Martin Christensen

Dato : 14-10-04 18:13

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvis man så programmet kunne man se at det som regl (måske altid) var
> kvinder i forhold som kom til ham fordi de ikke havde et god sexliv -

Ha, jeg kan sgu nemt gøre det samme gratis, problemet er nok bare at de
stakkels kvinder ikke vil tilbage til deres mænd igen

Martin.

Fra : Christina

Dato : 14-10-04 20:29

Martin Christensen wrote:
> [...]
>>

> Ha, jeg kan sgu nemt gøre det samme gratis, problemet er nok bare at
> de stakkels kvinder ikke vil tilbage til deres mænd igen

Mændene skal da bare lære det..... :)

Fra : Bhatu Peter

Dato : 13-10-04 14:09

Andropov wrote:
> [...]
> Tidsbestilling skal ske mindst 4 dage i forvejen, og behandlingen
> foregår på søndage, mandage, tirsdage og onsdag formiddag, samt fredag

Øv-altså! Hvorfor findes der ikke tantra massage til mænd?

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : benny.dk

Dato : 13-10-04 14:31

Bhatu Peter wrote:

> Øv-altså! Hvorfor findes der ikke tantra massage til mænd?

Du kan da nedsætte dig som tantra massør

/benny.dk

Fra : Søren R

Dato : 13-10-04 15:36

On Wed, 13 Oct 2004 15:30:47 +0200, "benny.dk" <thomsen@benny.dk>
wrote:

>Du kan da nedsætte dig som tantra massør

Det kunne ikke være så ringe.

Jeg vil gøre det for 1000,- bare send en email med billede, når der
skal bestilles tid

--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.esportnews.com ¤

Fra : Søren R

Dato : 14-10-04 09:02

Hov, overså noget med mænd...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-04 02:08

On Wed, 13 Oct 2004 15:09:24 +0200, "Bhatu Peter"
<Bhatu_Peter@theravada.[dk]> wrote:

>Øv-altså! Hvorfor findes der ikke tantra massage til mænd?

DET GØR DER how caps også hvis du læser hjemmesiden igenem
men det er nu en gang humbuk & svindel der slår plat på ordet tantra !

specilt den her med kvinder der skal få orgasme hele pointen er det
skal man netop ikke ....

Fra : Andropov

Dato : 14-10-04 14:04

Bhatu Peter skrev:

> [...]
> med vandet kørende, og kører så fingeren rundt i skedeindgangen og
> evt. længere oppe, alt efter hvor myoserne sidder....trykker, drejer
> rundt, alt efter hvad man finder rart....det skal gøres hver dag, og
> udvid med 1 finger mere når man skønner det er tid....dernæst, når
> det kan gøres uden problemer....tager man en dildo (stadig med
> glidecreme) i passende størrelse og begynder at bruge den fremfor
> fingrene....stadig med vandet kørende, hele tiden.....dildoen kan
> sagtens bare sidde uden bevægelser, blot med vandet kørende, men

Du skulle vel ikke have fjernet myoser :)

Fra : Michael-7500

Dato : 13-10-04 21:28

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Dencker
> Telefon: 21 666 666
> Email: Dencker(detteharjeg skrevet)@Tao-Tantra.dk

Hvor smart er man lige, når man poster andres mail-adr. i en NG....?

--
Michael

Fra : Andropov

Dato : 14-10-04 16:23

Michael skrev:

> On 13 Oct 2004 13:36:33 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:
>Dencker har det som sit job at yde tantra massage og reklamerer med

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> jeg gir dig så mænd ret problemet med at poste en valid email adresse
> på nettet er at den bliver støvsuget af spammer også vælter det ind
> med spam mail

>Det var netop min pointe. Min fejl at jeg ikke udpenslede hvad det
var jeg
>mente.....

Men virksomheder som udbasunerer webadresser og emaildresse burde vel
have en slags spamfilter...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-04 22:54

On 14 Oct 2004 08:22:55 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Men virksomheder som udbasunerer webadresser og emaildresse burde vel
>have en slags spamfilter...

Tjaaa skide nu være med det ...du postede jo ikke indlæget for at de
skulle få spam !

Fra : TomasOzlar

Dato : 15-10-04 11:51

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in message news:<h9ttm0ts2pr9ikpq9s2h4ef7rida04srsr@4ax.com>...

> Tjaaa skide nu være med det ...du postede jo ikke indlæget for at de
> skulle få spam !

Det samme sludder år efter år!
Få jer et liv

Fra : John Sahl

Dato : 15-10-04 16:06

TomasOzlar wrote:
> Det samme sludder år efter år!
> Få jer et liv

Ja, hvorfor skulle det være bedre end da du deltog

Velkommen tilbage, virkede det ikke at få et liv siden
du ikke kunne holde dig væk?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : John Sahl

Dato : 15-10-04 16:09

John Sahl wrote:

> Ja, hvorfor skulle det være bedre end da du deltog
>
> Velkommen tilbage, virkede det ikke at få et liv siden
> du ikke kunne holde dig væk?

Ved nærmere eftertanke, der må være tale om en troll,
den Tomas vi kender har alle dage kunnet efterleve
gældende retningslinier for usenet, specielt at quote korrekt.

Fra : Steen Johansen

Dato : 18-10-04 17:12

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message

[...]

zz
Sludder du har ringet til ham
MvH Steen

Fra : Bhatu Peter

Dato : 15-10-04 15:51

Bo M Mogensen wrote:

> Tjaaa skide nu være med det ...du postede jo ikke indlæget for at de
> skulle få spam !

Spam er tantra for mailboxen.

Fra : Andropov

Dato : 13-10-04 21:37

Michael-7500 skrev:

> [...]

Dencker har det som sit job at yde tantra massage og reklamerer med
hjemmeside og email så det kan vel ikke være den store skandale at

Hvis du skulle kritisere mig skulle det vel højest være for at lave
gratis reklame for hans firma.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-04 02:11

Fra : Andropov

Dato : 14-10-04 11:52

Per skrev:

> Jeg hørte i programmet Rundfunk den kvindelige kunde udtale sig og hun
> sagde følgende: "at hun ikke ville betragte det som egentlig samleje"

>"I did not have sexual relations with that woman, Monica
Lewinsky.......",
>ja begrebet sex kan udlægges forskelligt

Dencker udtalte at det jo nærmest gjorde ondt på kvinderne fordi de
skulle have fjernet disse myoser i skeden så det var ikke at betragte
som noget nydelsesmæssigt.

Fra : Christina

Dato : 14-10-04 12:15

Andropov wrote:

> Dencker udtalte at det jo nærmest gjorde ondt på kvinderne fordi de
> skulle have fjernet disse myoser i skeden så det var ikke at betragte
> som noget nydelsesmæssigt.

Man kan fjerne disse myoser selv, smertefrit, ganske uskadeligt, ved egen
hjælp og helt gratis....Interesserede kan skrive til mig, så forklarer jeg
hvordan :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-10-04 12:30

Hej Christina

> Man kan fjerne disse myoser selv, smertefrit, ganske uskadeligt, ved
> egen hjælp og helt gratis....Interesserede kan skrive til mig, så
> forklarer jeg hvordan :)

Kom nu, din kylling. Fortæl nu hvordan.

Mark

Fra : Christina

Dato : 14-10-04 12:55

Mark Thomas Gazel wrote:
> Hej Christina

> Kom nu, din kylling. Fortæl nu hvordan.
>
> Mark

Ja, okay kan selvf. ligeså godt poste det her, så alle kan få glæde af det
;)

[...]

På denne måde fjernes myoserne nemt i løbet af 1 måneds tid, og skeden
bliver generelt mere afslappet....det påvirker også safterne, så at man
efterfølgende bliver mere våd ved stimulans/orgasme....og en behagelig
bivirkning uden kuren er, at vandet har det med at give orgasme undervejs,
hvilket bestemt ikke skader under forløbet ;)

Jeg ved jo så dette, fordi jeg selv led af mange myoser, som gav smerter og
ubehag ved sex, sammen med manglende lyst til sex....jeg prøvede kuren her,
og effekten er ret effektiv... :) Lysten til sex er tilbage, og det gør ikke
længere ondt eller føles ubehageligt....

Håber at det kan hjælpe andre i samme situation :)

Fra : Bhatu Peter

Dato : 14-10-04 13:04

Fra : Michael-7500

Dato : 14-10-04 15:49

Fra : Andropov

Dato : 14-10-04 06:48

!

>specilt den her med kvinder der skal få orgasme hele pointen er det
>skal man netop ikke ....

Men der bliver også skrevet på hjemmesiden at det er strengt forbudt
for mænd at få udløsning ved tantramassagen. Om det også er forbudt
for kvinder at få orgasme ved tantramassagen er lidt uklart. Men man
kunne måske godt forestille sig at kvinder som har myoser der nede og
er noget forkrampede kunne lære at slappe noget mere af med
tantramassage og på den måde få lettere ved at få orgasme når de
kommer hjem til deres mand...

Fra : Frontier

Dato : 14-10-04 08:16

Hejsa :)

On 13 Oct 2004 22:48:27 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

> [...]
>er noget forkrampede kunne lære at slappe noget mere af med
>tantramassage og på den måde få lettere ved at få orgasme når de

Eller også har de problemer fremover når de kommer hjem pga.
skyldkomplekser og det faktum at manden derhjemme formentlig ikke
bruger samme mængde af tid.

Fup? Nej. Men sex? Ja. Man kan tage hen til Dencker og få sex - tror
man på andet er man virkelig dummere (og mere naiv) end loven tillader
det. Sent i forløbet er der et samleje, som loven definerer det. Altså
sex.

Hvor ender det? Begynder de pædofile også snart at sige "det er ikke
sex, det er bare massage med min penis"?

Selv guderne kæmper forgæves mod stupiditet...

Mvh,
Klaus Jakobsen

Fra : PerX ...

Dato : 16-10-04 02:54

In article <4o9sm0tkkhvm2l1iaj0bvnqudlhp09bq1t@4ax.com>,
spameater@trashcan.dk says...
> Selv guderne kæmper forgæves mod stupiditet...

Det har nok givet op med dig så.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-04 13:48

> [...]

>er noget forkrampede kunne lære at slappe noget mere af med
>tantramassage og på den måde få lettere ved at få orgasme når de

jow men idden fejler som sådan ikke noget - problemet er bare de slår
plat på ordet tantra - jeg har set det med at det er strengt forbudt
for mænd at få orgasme

Fra : Corax

Dato : 14-10-04 14:51

> On 13 Oct 2004 22:48:27 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

[...]

> jow men idden fejler som sådan ikke noget - problemet er bare de slår
> plat på ordet tantra - jeg har set det med at det er strengt forbudt
> for mænd at få orgasme

"Tantra" betyder bare "lære". Tantra kan derfor være mange forskellige
metoder til at opnå indsigt. En form for tantra handler f.eks. om at opnå en
afklaret holdning til buddhismens forbud ved at overtræde dem og dyrke sex
med en prostitueret på en kirkegård.

- Corax

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-04 22:52

On Thu, 14 Oct 2004 15:50:34 +0200, "Corax"
<amina@blazingangles-nospam.com> wrote:

>"Tantra" betyder bare "lære".

OK det viste jeg ikke !
men alle der har sat sig lidt ind i det ved at tantra meditasion er en
form for samleje - hvorunder der udøves meditasion efter nogen
specifikke teknikker !

Fra : Andropov

Dato : 14-10-04 08:32

Frontier skrev:

> [...]

>Eller også har de problemer fremover når de kommer hjem pga.
>skyldkomplekser og det faktum at manden derhjemme formentlig ikke

Men man skulle synes at hun lige så godt kunne snakke med sin mand om
hvordan hun ville have det istedet for at gå ud i byen og købe
tantramassage.

> [...]

Jeg hørte i programmet Rundfunk den kvindelige kunde udtale sig og hun
sagde følgende: "at hun ikke ville betragte det som egentlig samleje"
Dencker fortalte at han ikke selv får udløsning når han giver
kvinderne tantramassage.

Fra : Per, Odense

Dato : 14-10-04 10:58

Andropov, <andropov@ofir.dk>
skrev i df29e838.0410132332.1c940e58@posting.google.com, bl.a. (forkortet):

> [...]

"I did not have sexual relations with that woman, Monica Lewinsky.......",
ja begrebet sex kan udlægges forskelligt

MVH Per

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-10-04 11:07

> "I did not have sexual relations with that woman, Monica
> Lewinsky.......", ja begrebet sex kan udlægges forskelligt

"Bu the way ... I faked every orgasm"
Frank Drebin

Mark