Barbering
Fra : Kenneth

Dato : 12-10-04 15:03

Hello...

Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.

Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?

Kenneth

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 12-10-04 15:37

"Kenneth" <zxo@zxo.zxo> skrev i en meddelelse
> Hello...

Hej Kenneth

> Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.

Så er det da en fin måde at holde hende til varmen.

> Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?

Ja jeg synes stadig at det er et hit, og har været det siden jeg første gang
så en barberet pige i 1983.

Min kone derimod synes at det er ufatteligt grimt, så det bliver kun til en
beskeden studsning.

Men sådan er det jo, smag og behag er forskelligt.

Lars

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-10-04 15:46

"Kenneth" <zxo@zxo.zxo> wrote in message
> Hello...
>
> Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.
>
> Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?
>
> Kenneth

Jeps, og det letter rengøring.
Til gengæld klør det rent ud sagt ad helvede til, når hårene vokser ud igen,
så enten skal man vedligeholde barberingen, eller udholde pinen i et par
dage eller 8.

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Johan

Dato : 12-10-04 16:07

"Kenneth" <zxo@zxo.zxo> wrote in message
> Hello...
>
> Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.
>
> Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?

Ja, den kommer jo til at se (endnu) større ud, når hele herligheden er
synlig.

Johan

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 16:25

Johan wrote:
> "Kenneth" <zxo@zxo.zxo> wrote in message

> Ja, den kommer jo til at se (endnu) større ud, når hele herligheden er
> synlig.
>
> Johan

Jeg foretrækker mig selv og kæresten rimelig glat....men er der hår, nå ja,
så er der hår, indtil der ikke er hår mere..... :)

Fra : Samsara

Dato : 12-10-04 21:37

> [...]
> Hello...
>
> Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.
>
> Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?

Jeps - det er et hit

Jeg har selv været glatbarberet i en del år (holder dog pause
i øjeblikket) og jeg nyder en glatbarberet fyr - det er en fryd
at være fri for alt det hår.

Venligst
Samsara

Fra : Bhatu Peter

Dato : 13-10-04 01:26

Kenneth wrote:
> Hello...
>
> Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.
>
> Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?

Mmmm. Glatbarberet og så noget talkum på (uparfumeret/ikke johnsons)
forhøjer den lækre rare glatbarberede fornemmelse med 50 gange.

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-10-04 06:23

Kenneth wrote:

> Hello...
>
> Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.
>
> Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?

Yep, det er skønt. Men er der nogen der ved hvordan man undgår skægpest
rundt om dilleren? Det pynter ikke ligefrem.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 10:37

Lasse Jensen wrote:

> Yep, det er skønt. Men er der nogen der ved hvordan man undgår
> skægpest rundt om dilleren? Det pynter ikke ligefrem.

Jeg har hørt mange udtale at de smører mandelolie på, før barbering, hvilket
gør at der ikke kommer noget irritation på huden....siger de :)

Fra : Nicolai

Dato : 15-10-04 11:02

On Wed, 13 Oct 2004 07:22:36 +0200, Lasse Jensen
<fafler@linuxmail.org> wrote:

>Yep, det er skønt. Men er der nogen der ved hvordan man undgår skægpest
>rundt om dilleren? Det pynter ikke ligefrem.

Ved at barbere dig jævnligt - mindst en gang om ugen. Efter en 2-6
uger er der ikke længere udslet, det er ihvertfald min erfaring.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-10-04 15:11

[Kenneth | Tue, 12 Oct 2004 16:02:32 +0200]

>Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.
>Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?

Well, jeg vil ikke selv være barberet, da jeg synes at det klør noget så
vederstyggeligt.

Men jeg synes at det er ret lækkert når drenge er det

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-10-04 15:19

Rene' Hjorth skrev:

> Well, jeg vil ikke selv være barberet, da jeg synes at det klør noget
> så vederstyggeligt.

Ja...

Jeg gjorde det en gang... det kløede vildt meget og jeg fortrød

Prøvede igen et par måneder efter.. for tænkte det nok var et
engangstilfælde da en kammerat jeg har ikke er generet af kløe.. men ak
nej.. samme seance som i første omgang.

Har ikke gjort det siden... af skade blir' man klog.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 15:33

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> ak nej.. samme seance som i første omgang.
>
> Har ikke gjort det siden... af skade blir' man klog.

Måske ikke helt ;) Det kan være den shaver du brugte der gav kløen, hvilket
bare kræver en bedre shaver f.eks.....eller snakker i om når det vokser ud
igen? Det skal jo helst holdes ved lige, ik......

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-10-04 17:14

Christina skrev:

> Måske ikke helt ;) Det kan være den shaver du brugte der gav kløen,
> hvilket bare kræver en bedre shaver f.eks.....eller snakker i om når det
> vokser ud igen? Det skal jo helst holdes ved lige, ik......

Først prøvede jeg en barbermaskine - siden en skraber med skum.

Nej det er kort tid efter det er gjort.. klør og svider som ind i
helvede, undskyld mit franske.

Fra : Corax

Dato : 13-10-04 17:44

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> Først prøvede jeg en barbermaskine - siden en skraber med skum.
>
> Nej det er kort tid efter det er gjort.. klør og svider som ind i
> helvede, undskyld mit franske.

Har også haft det problem. Det løste sig bl.a. ved at smørre huden med creme
+ bruge en hanske meget forsigtigt. Det gjorde det lettere for hårerne at
bryde gennem huden + hjalp huden med at klare det ekstra slid. Bør nok
nævne, at jeg ikke er mand, så jeg ved ikke, om det hjælper jer :)

- Corax

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-10-04 17:58

Corax skrev:

> Har også haft det problem. Det løste sig bl.a. ved at smørre huden med
> creme + bruge en hanske meget forsigtigt. Det gjorde det lettere for
> hårerne at bryde gennem huden + hjalp huden med at klare det ekstra slid.

Det vil jeg overveje men ved snart ikke om jeg tør.. sex er ikke specielt
morsomt når det svider sådan.. :o/

> Bør nok nævne, at jeg ikke er mand, så jeg ved ikke, om det hjælper
> jer :)

Altså det burde det jo for *BEEB*. Hud og hår burde være det samme,
mand eller kvinde.

Tak for dit indlæg - jeg vil prøve de lidt alternative metoder næste
gang

Fra : ¤

Dato : 13-10-04 18:22

> [...]
>bryde gennem huden + hjalp huden med at klare det ekstra slid. Bør nok
>nævne, at jeg ikke er mand, så jeg ved ikke, om det hjælper jer :)

Jeg fattede ikke lige det med handsken. Hvad skal den bruges til.
Torben

Fra : Corax

Dato : 13-10-04 21:06

"¤" <¤@image.dk> wrote in message

> Jeg fattede ikke lige det med handsken. Hvad skal den bruges til.
> Torben

Når man barberer ben kan det være en god ide at bruge en vaskehandske til at
vaske benene med når hårerne begynder at bryde igennem. Det gør det lettere
for hårerne at komme ud uden at danne knupper, sår eller andet, hvilket
selvfølgelig også gør at man undlader at klø sig. Noget lignende kan gøres
andre steder, men de fleste vil nok være *lidt* mindre hårdhændende i
skridtet :)

- Corax

Fra : Funnyboy

Dato : 14-10-04 06:57

Gør det under bruseren mens i alligevel er i bad. Brug evt. en gang alm.
shampo som "glidemiddel" til skraberen så er det slet ik nogle problemer med
at det svir og bliver rødt og ømt bag efter.

Preben

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-10-04 09:18

Hello Kenneth

> Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.
>
> Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?

Det er da ok som en del af ens personlige pleje, at man også lige trimmer
pubesbehåringen lidt.

Jeg synes dog, der er lidt moderæs/gruppepres over det i øjeblikket. Men det
kan da være det går over og full bush bliver moderne igen.

Igen må jeg nævne American Pie - The Wedding. Vores ven trimmer rovdyret og
hælder de overskydende hår ud af vinduet - hvor de så fanges af
køkkenventilatoren og ender med at dække hele brudekagen. Hans ret
forstående far forstår bagefter ikke helt det med trimningen. Nede i
halvfjerdserne da han var ung gik man ikke så meget op i sådan noget.

Mark

Fra : Majse Lauthersheim

Dato : 14-10-04 17:29

Kenneth <zxo@zxo.zxo> skrev:
>Hello...
>
>Min kæreste bliver helt vild, når jeg er helt glat.
>
>Hvad synes i piger(drenge) - er det et hit generalt?
>
>Kenneth

Hej Kenneth

Mænd skal være barberet dernede... både på staven og kuglerne... Der
er altså ikke noget værre end hår i munden.. Det ved du vel selv...
)
Desuden ser det frækt ud...

M.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-10-04 17:43

[Majse Lauthersheim | 14 Oct 2004 16:28:49 GMT]

>Mænd skal være barberet dernede... både på staven og kuglerne...

Drenge skal (altså dem under 35) - mænd behøver det bestemt ikke...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christina

Dato : 14-10-04 20:30

Rene' Hjorth wrote:
> [Majse Lauthersheim | 14 Oct 2004 16:28:49 GMT]

> Drenge skal (altså dem under 35) - mænd behøver det bestemt ikke...
>
> René
> www.rene.hjorth.com

Hvorfor ikke? :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-10-04 21:29

["Christina" <Christin(remove)@os.dk> | Thu, 14 Oct 2004 21:30:29 +0200]

>Hvorfor ikke? :)

Fordi dem jeg dyrker sex med pr. definition er drenge og jeg synes at det er
klædeligt - hvorimod jeg selv der er en mand, synes at det klør uudholdeligt

Det skal dog siges at én af de unge gutter er helt vild med at sutte mig, så
jeg barberer pikken lidt om roden når han er på besøg.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christina

Dato : 14-10-04 21:43

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
>
> Fordi dem jeg dyrker sex med pr. definition er drenge og jeg synes at
> det er klædeligt - hvorimod jeg selv der er en mand, synes at det

yikes...det gør det da for os alle *g*

> Det skal dog siges at én af de unge gutter er helt vild med at sutte
> mig, så jeg barberer pikken lidt om roden når han er på besøg.
>
> René
> www.rene.hjorth.com

sødt af dig *g*

Fra : Nicolai

Dato : 15-10-04 11:02

On Thu, 14 Oct 2004 18:42:45 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Drenge skal (altså dem under 35) - mænd behøver det bestemt ikke...

Hej min skat,

Nu skal det jo altså også lige med at din kønsbehåring ikke er særlig
grov, så der er ikke så meget der generer.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-12-04 02:08

Har i et godt råd til barbering af bollerne? Prøvede en gang og scar mig
lidt, og var ved at besvime.... Det var ikke skægt Men er der nogen der
kan komme med et godt råd til hvordan man gør det?

MVH.

Michael

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-12-04 11:09

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> der
> kan komme med et godt råd til hvordan man gør det?

Lad være.

Per V.

Fra : Bæ9

Dato : 28-12-04 11:16

> "Michael Nielsen" <michaelnielsen2@tiscali.dk> wrote in message
>>

> Lad være.
>
> Per V.

hvis du har en lys hud, så hæld klorin på - så ses hårene ikke........

på den anden side, følger du dette råd er du sikkert allerede
lyshåret........

Fra : Bæ9

Dato : 28-12-04 11:18

> "Michael Nielsen" <michaelnielsen2@tiscali.dk> wrote in message
>>

> Lad være.
>
> Per V.

Gaffa

Fra : Kludder

Dato : 28-12-04 17:39

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> kan komme med et godt råd til hvordan man gør det?

Jo, det var egentligt et meget godt indlæg.. Jeg har desværre den kraftigste
behåring omkring for neden.. det kører ud på lårene, har tit tænkt på
hvordan jeg får flået noget af dusken af, UDEN det gør ondt eller bliver en
irritation... Tør sku IKKE det BÆ9 skriver "gaffa" Du må have røget hash
siden du kan sige sådan noget eller også er du bare til smerte, Hver person
sine lyster
Håber på gode svar :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-12-04 17:56

"Kludder" <Hehe@jada.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> irritation... Tør sku IKKE det BÆ9 skriver "gaffa" Du må have røget hash
> siden du kan sige sådan noget eller også er du bare til smerte, Hver

Bestil tid i den lokale "Beautysalon", der er flere og flere mænd der får
vokset ryg, ben mv. - og godt nok vil du kun kunne få vokset "bikinilinien",
men så er du da kommet så langt. Bagefter kan du så arbejde videre derfra,
og evt. nøjes med en trimning så hårene ikke er så lange.

mange hilsner

Fra : Per Rønne

Dato : 28-12-04 19:11

nusle nuslesen <nuslepige@hotmail.com> wrote:

> [...]

> men så er du da kommet så langt. Bagefter kan du så arbejde videre derfra,
> og evt. nøjes med en trimning så hårene ikke er så lange.

Hvorfor så ikke med det samme få det hele fjernet, en gang for alle?

http://www.strandvejsklinikken.dk/haar_haar.html
--
Per Erik Rønne