Det fortjener hun ikke !
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 01:10

var til middag ved en af min gamle venner - vi faldt i snak om næste
gang vi skulle på druk - hvor hans 24 årige kærste er indgået i at
dele en flaske vodka - som en morsomhed bemærkede jeg : så lister vi
sgu et par nitrazipam i ( stærk sove medicin ) så smøre vi hende ind i
olie og misbruger hende seksulet - hvorpå min ven kikkede alvorligt på
mig og sagde DET FORTJENENER hun ikke !
Det har han da til herrens pris ret i - men jeg sider nu her hvor jeg
er kommet hjem og tænker på om jeg gik over strejen ?
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Paul

Dato : 11-10-04 01:12

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det har han da til herrens pris ret i - men jeg sider nu her hvor jeg
> er kommet hjem og tænker på om jeg gik over strejen ?

Hvad ville du synes hvis de havde de samme planer med dig?

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
"Never explain -- your friends do not need it and your enemies will not
believe you anyway."
Elbert Hubbard (1856 - 1915)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 03:53

On Mon, 11 Oct 2004 02:12:10 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>Hvad ville du synes hvis de havde de samme planer med dig?

HONKY DORY !

Fra : Paul

Dato : 11-10-04 10:00

> HONKY DORY !

Så får du prøvet analsex også. ;~)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 14:47

On Mon, 11 Oct 2004 11:00:11 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Så får du prøvet analsex også. ;~)

der skla være en første gang for alt ting - men dte er nu pæne
mennesker så jeg tviler

Fra : Jens...

Dato : 11-10-04 03:00

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> Det har han da til herrens pris ret i - men jeg sider nu
> her hvor jeg er kommet hjem og tænker på om jeg gik over

ha ha ha

--
Jens.

Fra : Christina

Dato : 11-10-04 09:08

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> Det har han da til herrens pris ret i - men jeg sider nu her hvor jeg
> er kommet hjem og tænker på om jeg gik over strejen ?

Hvis du mente det ja, men det lyder det ikke som...var det svært at sige
"arj, det var bare en joke"?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 14:46

On Mon, 11 Oct 2004 10:08:11 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

>Hvis du mente det ja, men det lyder det ikke som...var det svært at sige
>"arj, det var bare en joke"?

jeg grinede - regner med at det slår til ?

Fra : Samsara

Dato : 11-10-04 15:27

> [...]
> Mv.
> Bo M Mogensen
> HP Holm Om mig selv :Du er syg i hovedet, spørgsmålet er kun hvor

Nu kender jeg jo ikke din kammerat, men hos mig ville et grin
ikke slå til.

Et grin kan dække over mange ting og du svarede reelt ikke på
hans bemærkning. Jeg ville nok have valgt at komme med en
eller anden frisk bemærkning til ham.

Venligst
Samsara

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 16:39

On Mon, 11 Oct 2004 16:27:01 +0200, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

>Nu kender jeg jo ikke din kammerat, men hos mig ville et grin
>ikke slå til.

Nahh nu har vi kendt hianden siden 80 erne så ...
alvoren lå måske i at den gang var der ikke noget usædvaneligt ved
sligt et initeritiv ?

>Et grin kan dække over mange ting og du svarede reelt ikke på
>hans bemærkning. Jeg ville nok have valgt at komme med en
>eller anden frisk bemærkning til ham.

jeg må tale ud med manden !

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-10-04 23:04

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> wrote in message

> [...]

Et grin kan dække over mange ting og du svarede reelt ikke på
hans bemærkning. Jeg ville nok have valgt at komme med en

Bo M Mogensen pladder der er ren fantasi
Mvh Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 23:55

On Tue, 12 Oct 2004 00:03:39 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>Bo M Mogensen pladder der er ren fantasi
>Mvh Steen

Steen er en alders svækket mand der er en smule senil så fantasien til
hvad man kan finde på strækker sig ikke så langt - det synes som hans
sidste klare mentale holde sted er erindirngen om da han for snart 5
år siden fik klippet sin internet forbindelse p.gr uanstændig
opførelse - truamet det medførte sender noget adrealin til hjernen
også er det han begynder at fable løs gerne på skrift i dansk usnet

xfut : dk.snak.mudderkastning

Fra : Christina

Dato : 11-10-04 20:58

Bo M Mogensen wrote:

> jeg grinede - regner med at det slår til ?

Nope ;) Men det er vist blevet uddybet nok, og du har indset at du må rydde
op i det, så pøj med det....og begynd så snart at tænk før du taler, ik?! ;)

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 11-10-04 15:25

Bo M Mogensen wrote:

<snip>

> Det har han da til herrens pris ret i - men jeg sider nu her hvor jeg
> er kommet hjem og tænker på om jeg gik over strejen ?

Det er jo bare spørge vennen af, hvordan de opfattede det / undskylde,
istedet for at sidde og skamme sig i en uendelighed..

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 16:36

On Mon, 11 Oct 2004 16:24:52 +0200, Anders Matthiessen <web@dioder.dk>
wrote:

>Bo M Mogensen wrote:
>
><snip>

>Det er jo bare spørge vennen af, hvordan de opfattede det / undskylde,
>istedet for at sidde og skamme sig i en uendelighed..

ja dte må jeg heller gøre !

Fra : preben nielsen

Dato : 11-10-04 16:33

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Det har han da til herrens pris ret i - men jeg sider nu her
> hvor jeg
> er kommet hjem og tænker på om jeg gik over strejen ?

Gæt selv...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 16:41

On Mon, 11 Oct 2004 17:32:58 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Gæt selv...

du chatter i stedet for at debatere !

fut ; :dk.snak.snik

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-10-04 22:59

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
[...]

Bo M Mogensen luk røven med dit pladder
MvH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 23:41

On Mon, 11 Oct 2004 23:59:28 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>Bo M Mogensen luk røven med dit pladder
>MvH Steen

Steen skal det nu gå ud over dss at du fik lukket din konto for 5 år
siden og jeg tilfældigtvis tager lidt pis på dig over det i dsm :) ?

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-04 01:55

In article <jhjjm053d81un8daihmga50dp5hot6m8fl@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> [...]
> Det har han da til herrens pris ret i - men jeg sider nu her hvor jeg
> er kommet hjem og tænker på om jeg gik over strejen ?

Nu melder spørgsmålet sig jo så: Har i gjort det før?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-04 02:57

On Wed, 13 Oct 2004 02:55:03 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Nu melder spørgsmålet sig jo så: Har i gjort det før?

Nahh com se com sa .... tilbage i 80 erne hvor alting var lidt rodet
ahr dele af det slæng jeg hænger med nok gjort noget der linger ,
eller det har de da ( bolled sovene damer ).
men lige ham her og jeg - jeg tror det tæteste vi kom på var en gang i
88 hvor jeg lå på gulvet og pullede en også sad han i en sofa og
spillede den af til - da jeg så var færdig gik jeg itl købmanden ofr
at købe flere bajer og der besprang han så min "brud" i mit fraværd
så han skyller mig strengt taget et slag fisse - det er sgu nok det
der piner ham ?

nu skal det for en go ordens skyld siges at kvinden han besprang ikke
på den måde var vigtig hun var sådan en der gik på omgang imellem os
"rødder" - han ville ikke have gjort det hvis det havde været en
kærste !

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 10:30

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> på den måde var vigtig hun var sådan en der gik på omgang imellem os
> "rødder" - han ville ikke have gjort det hvis det havde været en

At have sex med folk der sover, er voldtægt .....

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-04 12:00

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> At have sex med folk der sover, er voldtægt .....

Hvor kommer vold ind i billedet?

Nej, nok nærmere selvtægt

Fra : Paul

Dato : 13-10-04 11:47

> At have sex med folk der sover, er voldtægt .....

Med mindre der ligger en seddel på dem med teksten: "Bol mig mens jeg sover,
det tænder mig!" ;~)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
"The meeting of two personalities is like the contact of two chemical
substances: if there is any reaction, both are transformed".
Carl Jung (1875 - 1961)