Få lavet dit helt specielle visitkort
Fra : outdoor

Dato : 25-10-04 14:15

Vil du have et visitkort som ingen andre har så gå på
WWW.123hjemmeside.dk/outdoor

Der finder du også tips til at tjene lidt ekstra lommepenge eller gør
som mig kør det på fuld tid....

Med venlig hilsen Outdoor

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Christensen

Dato : 26-10-04 14:51

outdoor wrote:

> [...]
> WWW.123hjemmeside.dk/outdoor
>

> Der finder du også tips til at tjene lidt ekstra lommepenge eller gør

Hvad hulen laver det indlæg her i gruppen?
Det hører ihvertfald ikke til her, men i en opslagsgruppe!
Desuden vil jeg mene at 25 kroner pr visitkort er ganske dyrt

Mine visitkort kostede mig omkring 50 øre pr styk i farver.