Lånomlægning, kan man spare på omkostning~
Fra : Jes Troelsen

Dato : 18-10-04 09:03

Hej
Er der nogle der ved noget om omlægning af realkreditlån?
Jeg har læst noget om at man kan spare en del penge på det.
Da det snilt koster 20-25.000.- at omlægge et lån ville jeg gerne vide
om der er nogle der har erfaringer med dette.

Kan man gøre noget selv, kan man forhandle med kreditforeningen/banken
?

Jeg har søgt her i gruppen men har ikke fundet noget om dette, hvis
emnet har været oppe vil jeg gerne henvises til det.

Jes Troelsen

Fra : Peter Sindrup

Dato : 14-11-04 14:40

> Da det snilt koster 20-25.000.- at omlægge et lån ville jeg gerne vide
> om der er nogle der har erfaringer med dette.

Hvor at du det tal fra?
Jeg har selv lige omlagt mine kreditforeningslån, og det kostede da ikke
i nærheden at det du snakker om.

> Kan man gøre noget selv, kan man forhandle med kreditforeningen/banken?

Tag kontakt til en privatrådgiver, så får du svar på alle dine spørgsmål.
EDC Mæglerne formidler lån for bl.a. BRF Kredit, ved jeg.

Peter