Bush, som sidder ved Guds ekstremistisk ho~
Fra : Cyril Malka

Dato : 31-10-04 13:24

Alle kandidater til den amerikanske præsidentvalg er opmærksomme på de
lyde, der kommer fra den religiøse højrefløj. Bush Jr. er yderst følsom
over for hvad, der kommer derfra. Og hans genvalg kunne betyde enden på
mange friheder... Resten kan læses på:

Venligst,

Cyril

http://www.nytestamente.org

Fra : Hansen

Dato : 31-10-04 22:09

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> wrote in message
> [...]
> lyde, der kommer fra den religiøse højrefløj. Bush Jr. er yderst følsom
> over for hvad, der kommer derfra. Og hans genvalg kunne betyde enden på

Og ?

Hansen

Fra : Claus Larsen

Dato : 01-11-04 10:52

Cyril Malka wrote:
Og hans genvalg kunne betyde enden på
> mange friheder... Resten kan læses på:

Neejr. For Bush er blevet kaldet af Gud. Indtil han var 40 var han et
nul, nu er han præsident.

Han er kaldet til Gud fordi:

Gud ønsker at alle mennesker skal være frie. Det har han bedt Bush om at
arbejde for. Gud vil være på Bush side i det arbejde.

Så ved du det, så blev du så meget klogere.

Hilsen Claus

Fra : Cyril Malka

Dato : 01-11-04 11:37

Goddag Claus,

Den Mon, 01 Nov 2004 10:51:45 +0100, Claus Larsen har skrevet :

> [...]
> arbejde for. Gud vil være på Bush side i det arbejde.
> Så ved du det, så blev du så meget klogere.

Ja for Søren, uha! Tak fordi du oplyste mig og fortalte mig, at jeg var
på afveje... Uha, uha... tænk hvad, der kunne være sket...

Jamen hov...

Hvis Gud er på Bushs side... Hvem er så på Keerys side?

--
Venligst,

Cyril

http://www.nytestamente.org

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-11-04 10:47

> [...]
>
> Jamen hov...
>
> Hvis Gud er på Bushs side... Hvem er så på Keerys side?

Jeg tror at gud er som andre kristne(?), han står alltid på vinnerens side.

HM

Fra : Cyril Malka

Dato : 01-11-04 16:21

Goddag Harald

Den Mon, 01 Nov 2004 11:47:11 +0200, Harald Mossige har skrevet :

> Jeg tror at gud er som andre kristne(?), han står alltid på vinnerens side.

I hvert fald, så længe man gør det i Guds navn, så kan man gøre alt.

.... smart...

--
Venligst,

Cyril

http://www.nytestamente.org

Fra : Andreas Falck

Dato : 01-11-04 16:52

I news:pan.2004.11.01.15.20.59.618830@cylle skrev
Cyril Malka følgende:

[ ... ]
> I hvert fald, så længe man gør det i Guds navn, så kan man gøre alt.
>
> ... smart...

Jeps, det er jo i al fald en metode du mestrer tilfulde!

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : Claus Larsen

Dato : 01-11-04 15:02

Cyril Malka wrote:
> Goddag Claus,

> Jamen hov...
>
> Hvis Gud er på Bushs side... Hvem er så på Keerys side?

frit citeret fra moral majority:

bøsser, lespiske og aborttilhængere.

Hilsen Claus

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 15:34

Claus Larsen wrote:

> frit citeret fra moral majority:

> bøsser, lespiske og aborttilhængere.

Og mig! Medsamt det meste af den øvrige verden

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Cyril Malka

Dato : 01-11-04 16:20

Goddag Claus,

Den Mon, 01 Nov 2004 15:02:16 +0100, Claus Larsen har skrevet :

> frit citeret fra moral majority:
> bøsser, lespiske og aborttilhængere.

Eller alle de negre som blev strøget fra stemmeurnerne fordi de havde en
parkeringsbøde, de havde glemt at betale eller blot ved en (ups) fejl...

De har lige fundet 36.000 negre som man havde glemt at skrive inde på
stemmesedlerne... Bad luck...

De skulle sendes til bomuldsmarkerne i stedet for at spille hvide mænd og
stemme, skulle de ;->

Spøg til side: Det er imponerende at et land som påstår at være
demokratisk og vil belære os andre om demokratiet og religionsfrihed
benytter sådanne udemokratiske metoder og styres af en fanatiker...

--
Venligst,

Cyril

http://www.nytestamente.org