Råb til Gud videre sendt fra Børge
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 21-10-04 22:18

Dette er vigtigt.

Regnbuen den 21. oktober 2004 af Moses Hansen.

RÅB TIL GUD!

Velkommen til Regnbuen fra Norge, hvortil jeg ankom i går og skal være de
næste to uger. De fleste dage er afsat til en evangelisk kampagne på
Flekkerøy, hvor øens menighed, dvs. Folkekirken, Indre Mission og øens andre
troende, står sammen om denne møderække, som er vældig forberedt i bøn. Seks
af møderne sendes direkte på radioen med efterfølgende omsorgsprogram, hvor
lytterne ringer ind og beder om forbøn og råd. Jeg vil være inderlig
taknemlig for forbøn for møderne.

Samtidig håber jeg, mange ringer og skriver til andre og beder dem
protestere imod TDC's erotiske planer for deres mobilkunder. Jo mere jeg
tænker over det, jo mere harm bliver jeg. Der er fri adgang til så meget
porno i forvejen. Er det virkelig nødvendigt at tilbyde deres kunder at
kunne sidde i bilen, på kontoret, i klasseværelset, i bussen osv. og se på
porno og erotik - endog samleje. Føj for den, at TDC vil sætte penge over
moral. Fortæl dem det!
Og mørket har aldrig fået bugt med lyset.

Hvad er det for et samfund, vi er i gang med at skabe? Meldingerne fra
Folketinget siger en del om, hvor det bærer hen. Hvor jeg dog håber, at Gud
på de kristnes bøn rejser sig i sin Himmel og gør noget i Danmark, der får
det til at ringe i alles ører.

Derfor BED kære ven! Ja, RÅB til Herren om et mægtigt indgreb! Bed og fast
hvis du får det lagt på hjerte. Skriv eller ring til TDC og fortæl dem lige
ud, hvad du mener om deres evt. kommende tiltag. I Jesu Navn - amen!

Kig ind på Vægternes hjemmeside klik her og på Bedehus dk klik her

Du kan skrive til Regnbuens forfatter, Moses Hansen, klik her.

På internettet kan læse Bibelen klik her og Bibelen på hverdagsdansk klik
her.

Henvendelser ang. Regnbuens layout, distribution, adresseændringer o.l.
bedes sendt til Rie Ambo klik her.

Kærlig Hilsen Rie Ambo, Regnbue-red.

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Vis mig den vej, jeg skal gå... Lær mig at gøre din vilje, for du er min
Gud."
(Sl 143,8 og 10)

--
Hej fra Børge Højlund Jensen