Jeg glemte linket. her er godt visdom.
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 21-10-04 13:03

Jeg glemte linket. her er godt visdom.
http://www.visdomsnettet.dk/

"Vis mig den vej, jeg skal gå... Lær mig at gøre din vilje, for du er min
Gud."
(Sl 143,8 og 10)

--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Alle mail er scannet med http://www.free-av.com

Spam nej tak http://www.spamfighter.com/Lang_DA/default.asp

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 21-10-04 13:47

"Børge Højlund Jensen" <oz5vib@msn.com> skrev i en meddelelse
> Jeg glemte linket. her er godt visdom.
> http://www.visdomsnettet.dk/
>det her glemte jeg at tilføje
Ja et godt sted at visdom om det ukulte. husk at søg Gud og frlsen i Jesus ,
mens tid er.

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 22-10-04 20:59

"Børge Højlund Jensen" <oz5vib@msn.com> mælte sligt:

>Ja et godt sted at visdom om det ukulte. husk at søg Gud og frlsen i Jesus ,
>mens tid er.

Jeg må indrømme, at du forvirrer mig relativt meget lige for tiden,
Børge.

Jeg har altid haft det indtryk, at du var kristen, og du har da også
skrevet en masse indlæg, hvor du talte for forskellige karismatiske
kristne bevægelser.

Dertil har jeg så langt mærke til, at du på det seneste har skrevet og
agiteret meget for teosofi, hvilket de fleste kristne vel ville afvise
som okkultisme og new-age-værk. Og fred med det - for min skyld må du
bekende dig til alle de religiøse strømninger, du vil.

Jeg vil på ingen måde udelukke, at folk personligt kan få noget
frugtbart ud af at hente inspiration både fra kristendom og teosofi, men
det forvirrer mig oprigtigt, at du først poster et indlæg, hvor du
anbefaler ovennævnte new-age-side, for blot en halv times tid senere på
klassisk kristen vis at affeje det som okkult. Er der mere end én Børge
Højlund på spil her?

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
»When Nations grow Old. The Arts grow Cold
And Commerce settles on every Tree

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 22-10-04 22:16

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:d8pin0huls2j7a6k9haedq18inlqo1h016@4ax.com...
> "Børge Højlund Jensen" <oz5vib@msn.com> mælte sligt:
>. Aged Sixty three«

jo da jeg er kristen ,

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"I er en udvalgt slægt... for at I skal forkynde hans guddomsmagt, han som
kaldte jer ud af mørket til sit underfulde lys."
(1 Pet 2,9)

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 22-10-04 22:24

"Børge Højlund Jensen" <oz5vib@msn.com> skrev i en meddelelse

> jo da jeg er kristen ,

Vil du så ikke godt være sød at forklare, hvorfor du mener det er god visdom
at kaste sig over en teosofisk hjemmeside? Og hvorfor du anbefaler den i
flere nyhedsgrupper, hvis (hoved)formål er kristendom?

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 22-10-04 22:27

"Benedikte Brisson" <kuduliatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> "Børge Højlund Jensen" <oz5vib@msn.com> skrev i en meddelelse

Hvis man vi i dialog med ikke kristne må man jo bruge deres sprog.
Jeg har prøvet det andet med omvend dig .også videre det virker ikke der.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 22-10-04 22:58

"Børge Højlund Jensen" <oz5vib@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvis man vi i dialog med ikke kristne må man jo bruge deres sprog.
> Jeg har prøvet det andet med omvend dig .også videre det virker ikke der.

Jeg synes ikke rigtig, du svarer på det, jeg spørger om. Jeg synes stadig,
at dit budskab om, at du finder 'god visdom' på pågældende side, ser ud, som
om du kan stå inde for det, man finder på siden.
Hvis du vil have nogle hints til, hvordan man kan bruge new age sprog til at
kommunikere med ikke-kristne, kan jeg anbefale http://www.imesterenslys.dk/

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk