helbredelses møder
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 21-10-04 11:22

Dav

id Hogan
For anden gang gæster den kendte helbredelsesprædikant fra Mexicos jungler,
David Hogan og hans team, Danmark. Der er møder i JesusKirken-Ringkøbing den
26/10-28/10 og i Apostolsk Kirke i Kolding den 29/10-31/10. Læs mere på
www.DavidHogan.dk
David Hogan ser jævnligt mirakler af bibelske dimensioner i den Mexicanske
jungle. Opvækkelser fra de døde og manglende lemmer, der mirakuløst
gendannes efter bøn, er ikke unormalt. Kom og hør hans fantastiske
beretninger og modtag personlig forbøn.

Dr. Rodney Howard-Browne
Det er første gang at Danmark får besøg af den verdenskendte
vækkelsesprædikant Dr. Rodney Howard-Browne. Møderne foregår i Århus
Pinsekirke den 25/10-28/10.

Vækkelsesmøder med Rodney Howard-Browne er en stærk oplevelse, som ofte
ledsages af mirakler, hvor mennesker udfordres til overgivelse til Gud.
Læs mere om Rodney Howard-Browne på www.revival.com og møderne i Århus
Pinsekirke på www.pinsekirken-aarhus.dk

Jack Coe
Cornerstone Church i Randers er stolte over at kunne præsentere den
verdenskendte helbredelsesevangelist Jack Coe. Der er møder med Jack Coe den
31/10 og den 1/11 i Randers, samt den 2/11 i Billund.

Jack Coe blev født i 1944 i Texas, USA. Jack Coe's far Jack Coe Senior var
også helbredelsesevangelist og blev betegnet, som den mest frimodige i det
20 århundrede.
I 1969 kaldte Gud Jack Coe Jr. til selv at starte som helbredelses-
evangelist, men det tog først rigtig fart, da han selv i 1986 blev helbredt
for cancer i lever og nyrer, efter at lægerne kun havde givet ham et halv år
at leve i. Læs mere på www.jackcoe.org

se også for mere info om møderne og andre andre

http://www.jegblevhelbredt.dk/

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Vis mig den vej, jeg skal gå... Lær mig at gøre din vilje, for du er min
Gud."
(Sl 143,8 og 10)

--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Alle mail er scannet med http://www.free-av.com

Spam nej tak http://www.spamfighter.com/Lang_DA/default.asp

Fra : Knud Larsen

Dato : 23-10-04 21:50

"Børge Højlund Jensen" <oz5vib@msn.com> wrote in message
> [...]
> jungle. Opvækkelser fra de døde og manglende lemmer, der mirakuløst
> gendannes efter bøn, er ikke unormalt. Kom og hør hans fantastiske

Han sværger også på, at han har set myrer med 17 ben, og benene var længere
end girafben. Han så også en dværg på 10 meters højde, og ser det som et
klart bevis på Guds eksistens. Alle er velkomne til at tro på Hogan, og til
at lægge en lille skilling i hans indsamlingsbøtte, - eller de kan indsættes
direkte på hans bankkonto nr 666000 Haiti Pukaboo and Newtaboo Bank.

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-04 01:00

I news:cleg5p$p01$1@news.cybercity.dk skrev
Knud Larsen følgende:

[ ... ]
> [...]
> indsamlingsbøtte, - eller de kan indsættes direkte på hans
> bankkonto nr 666000 Haiti Pukaboo and Newtaboo Bank.

Og alt dette har du kildehenvisninger til, ikke sandt? For ellers
ville du ikke fremføre den slags påstande, vel?

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-10-04 22:48

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> wrote in message
> [...]
>
> [ ... ]
>
> Og alt dette har du kildehenvisninger til, ikke sandt? For ellers ville du

Det kom til mig i en åbenbaring, og det er lige så beviseligt som Hogans
flyvende lemmer.