Er du træt af juleglimmer så se
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 16-10-04 11:35

Så skal der snart afholdes koncert i Viborg.
dette bliver d. 2 december 2004 i HTH*

Der vil komme mere info omkring billetsalg her på hjemmesiden. Indtil da,
kan vi opfordre til at høre musikken på www.dayoffire.com.
Man kan også forudbestille deres album som udkommer d. 26/10-04..
Forudbestilling skal kan ske på www.refleks.dk

HUSK at følg med på siden her.. el. på www.glowconcerts.dk/dayoffire

*- Hans Tausens Hus.

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"(Jesus siger) "Du skal få størrer ting at se... I skal se himlen åben og
Guds engle stige op og stige ned over Menneskesønnen.""
(Joh 1,51)

--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Alle mail er scannet med http://www.free-av.com

Spam nej tak http://www.spamfighter.com/Lang_DA/default.asp

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 16-10-04 11:40

ps. ps. jeg glemte lige dette link fra Indremissionsk ungdom i Viborg der
holder koncerten
http://www.viborgimu.dk/ dette er hoved link