Hit Søges !!!
Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 01-11-04 13:06

Som musiker kender alle vel det at man altid leder efter nummeret som kan
kick starte karrieren.
Jeg er nået til det punkt i min musikalske udvikling, hvor jeg netop står og
skal bruge ovenstående.

Jeg leder hver eneste dag, men rækkefølgen af de akkorder jeg sætter sammen,
har sgu ikke den klang som et hit skal have.
Derfor vil jeg gerne bede alle jer musikere der findes i dette fora om
hjælp.
Har du en landeplage liggende på en gammel slidt A4 blok i den midterste
skuffe på din købmandsdisk, så tøv ikke med at sende den, det skal dog helst
være powerakkorder, da det er dem jeg er bedst til.

Jeg er en stjerne i svøb, jeg mangler bare gennembruddet. Jeg synger dog
ikke så godt, men jeg er sikker på at de rette effekter kan få det til at
lyde nogenlunde.

Jeg minder en del om Johnny Madsen, har både fedtet hår og er ret god til at
indtage den ædle drik whiskey.
Jeg påtænker mig at skulle starte min karriere omkring April næste år, så
hittet må gerne være en sommersang, og ikke alt for svær, jeg skal jo nå at
lære det.

Jeg har endnu ikke kontakt med nogle pladeselskaber, men hvis der er nogen
der kender nogen, så søger jeg også hjælp til det, det må gerne være et af
de helt store, da jeg har en ide om at de skal være villige til at satse på
både tv-reklamer og avisspalter på min sang.

Jeg håber at der er nogle venlige sjæle der er villige til at hjælpe.

Jeg kan lige til sidst tilføje at jeg også er en ret humoristisk person, som
elsker at lave lidt sjov og ballade.

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-11-04 14:12

Claus "BonZo" Jakobsen wrote:

> [...]
> både tv-reklamer og avisspalter på min sang.
>
> Jeg håber at der er nogle venlige sjæle der er villige til at hjælpe.

LOL.....

/David

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-11-04 16:03

Claus "BonZo" Jakobsen <bnz@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4186268f$0$22703$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Jeg kan lige til sidst tilføje at jeg også er en ret humoristisk person,
som
> elsker at lave lidt sjov og ballade.
_______

Prøv at tilmelde dig "Popnars". Der har værer mange ligesom dig.

Hilsen Åge

Fra : Koeffe

Dato : 01-11-04 17:20

"Claus "BonZo" Jakobsen" <bnz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan lige til sidst tilføje at jeg også er en ret humoristisk person,
som
> elsker at lave lidt sjov og ballade.

Hold da kæft mand, jeg skulle lige til at skrive sider op og sider ned om
hvor naiv du var :c) *ss*

Og så skulle jeg til at foreslå dig følgende program:

--
Koeffe

Fra : Dopedog

Dato : 01-11-04 17:20

> [...]
>
> Jeg håber at der er nogle venlige sjæle der er villige til at hjælpe.
>
> Jeg kan lige til sidst tilføje at jeg også er en ret humoristisk person,

Jeg håber sku ikke det mener ovennævnte seriøst for så er du sku virkelig en
af de største spader jeg har "set" på usenet, og det siger sku en del :)

Fra : F.B.

Dato : 01-11-04 18:26

Claus "BonZo" Jakobsen wrote:
> Jeg håber at der er nogle venlige sjæle der er villige til at
> hjælpe.

Sæføli´ Bonzo
Et så åbenlyst kvalitativt indlæg fortjener sq et ord med på
vejen.
Du må forstå at jeg ikke uden videre smider mine guldkorn, selv
til et så stort talent som du angiveligt er, men lidt hints til
karrieren ska´ du sq ha´ fra en gammel ræv:

Here it goes....

intro: 2 takter af melodistemme.
vers
vers
omkvæd (
vers (evt. solo i melodistemme)
omkvæd
vers (her løfter du hele balladen én tone f.eks. fra A til H)
omkvæd
omkvæd
outro ~ fade to end

Max. spilletid 2:30 til 3:00 min.

Brug kun dur akkorder hvis det handler om sex, party og rock´n
roll.
Brug mol akkorder hvis du i bukserne på en af de små piger der
står langs scenekanten. (husk flæb, savl og hundeøjne...det ka´
de ik´ stå for)
Hvis du bruger maj akkorder, løftet og sænket, syvere, plus ni
osv, osv. får du vrøvl med musikpoltiet.

Nu ska´ du så bare ha´ en tekst der fortæller at du er en seriøs
fyr der bare vil ha´ det lidt sjovt og selv om du godt ka´ li´ at
hænge ud, er du ambitiøs og sæføli´ er lissom enorm respektfuld,
blød og bamset.

Tilbage står der et behov for en koregraf der viser dig hvordan
du skal bevæge dig på scenen, hvordan dine arme, hænder og fingre
skal bevæge sig i forhold til sætninger og ord, og husk at det er
de små bevægelser der er med til at hive trusserne af tøserne.

Så smutter du ned til den lokale tøjpusher og får dem til at
sponsere dit scenedress og brug nu for guds skyld ikke Føtex!

Nu skulle du være nogenlunde klædt på til opgaven.....SO GO GET
THEM...BOY!!!

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-11-04 19:46

> Jeg leder hver eneste dag, men rækkefølgen af de akkorder jeg sætter
> sammen,
> har sgu ikke den klang som et hit skal have.

Jamen, vi skal vel ikke give dig nogle akkorder! Det er sgu fesent... C'mon
work on that guitar. Selv har jeg da lavet et ret fedt riff uden at have
spillet i lang tid.

> [...]
> helst
> være powerakkorder, da det er dem jeg er bedst til.

Nåh ja... Skift dog til metal istedet for. Og du må sguda ikke få mit lort!
Det skal jeg da selv bruge.

> Jeg er en stjerne i svøb, jeg mangler bare gennembruddet.

Ja nemli' ja... Selvtilliden mangler sgu ikke noget.

Jeg synger dog
> ikke så godt, men jeg er sikker på at de rette effekter kan få det til at
> lyde nogenlunde.

Så growl istedet for da, måske kan du lokke mig til en koncert, hvis det er
noget værd. (med dette mener jeg ikke, at man ikke behøver at kunne synge
for at growle, der er masser af eksempler på at det kræver naturligt talent)

> Jeg minder en del om Johnny Madsen, har både fedtet hår og er ret god til
> at
> indtage den ædle drik whiskey.

Med alt respekt for Johnny Madsen... Er én ikke nok?

> [...]
> hittet må gerne være en sommersang, og ikke alt for svær, jeg skal jo nå

Lad mig forstå dette korrekt. Vi skal sende dig vores lyrik og akkorder,
fordi så kan du lave dem til dine sange? Genialt!!! Værsågod... Kom dog med
i Creamy or join the world of modern pop.

> [...]
> på
> både tv-reklamer og avisspalter på min sang.

Øh... Du synes du fortjener alt dette uden stor erfaring? Prøv Popstars, der
kommer vel snart endnu en omgang.

> Jeg kan lige til sidst tilføje at jeg også er en ret humoristisk person,
> som
> elsker at lave lidt sjov og ballade.

Godt... Så håber jeg dette var en joke.

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-11-04 22:29

Søren Kjeldsen wrote:

> Godt... Så håber jeg dette var en joke.

Hvor faen er jeres humor?!

/David

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 01-11-04 22:49

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Hvor faen er jeres humor?!
>
> /David

Lige min tanke........... Heehe !!!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-11-04 23:49

> Hvor faen er jeres humor?!
>
> /David

Man må altid drille. Selvom det her fremstår som mobning... HAHAHA... Jeg
føler ondskaben flyde i mit blod. Selvom jeg synes min besvarelse var ret
pæn.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-11-04 19:04

> Man må altid drille. Selvom det her fremstår som mobning... HAHAHA... Jeg
> føler ondskaben flyde i mit blod. Selvom jeg synes min besvarelse var ret
> pæn.

Nåh for helvede... Haha... OK I fik mig, jeg tog tråden alvorlig...

Fra : F.B.

Dato : 02-11-04 15:13

Søren Kjeldsen wrote:
> Øh... Du synes du fortjener alt dette uden stor erfaring? Prøv
> Popstars, der kommer vel snart endnu en omgang.

Hva´ er nu det med, at gøre sig fortjent til, for noget snak, det
handler den f..... ikke om.
Der er sq masser af eksempler på starz der har fået alt for
(næsten) intet.

Fordi jeg er fedtet med mine ting, behøvs I andre da ikke at
følge mit eksempel og da jeg ikke behøv´s flere Koda/gramex
royalties, ku´ det da være at én af jer derude ville satse på en
deler med BonZo.

--
Hilsen

FB
Slet: *getlost*

Fra : Peter T.

Dato : 01-11-04 20:36

Claus "BonZo" Jakobsen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg håber at der er nogle venlige sjæle der er villige til at hjælpe.

Vent to sekunder. Jeg er ved at kode en hitmaskine i Borland Delphi, hvor
du vælger kategori og derefter trykker du på go-knappen. Kodningen af
dansktop-kategorien var lynhurtigt overstået (2 børneakkorder og en røvfuld
rumklang), og nu sidder jeg og fodrer programmet med en masse bananarama,
christian, elton john og spice girls, så det også kan lære at lave
popmusik. Vil du være min betatester? :)

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 01-11-04 22:52

Betatester !!! Wow det lyder fedt.......Kan den der maskine lave alt muligt
med kor og sådan noget ??

Skriv lige når du er klar med popmusikken, da det er der jeg tror jeg har
min force. Jeg kan dog godt beta teste dansk toppen indtil du har det andet
oppe at køre.
Fik kæmpe Applaus da jeg i sin tid stod på de skrå brædder og fremførte
Richard Ragnvalds "Kære Lille Mormor"

Fra : Kong Kent

Dato : 01-11-04 23:00

> [...]
> andet
> oppe at køre.
> Fik kæmpe Applaus da jeg i sin tid stod på de skrå brædder og fremførte

Hvis du kan bare en brøkdel af den gamle klassiker endnu, så skynd dig at
ringe til Bubber. Du er garanteret 3 minutter i prime-time fredag aften, og
med garanti også fire 5-taller fra de uhyggeligt kompetente dommere i
panelet. Desuden er du garanteret en kontrakt med TV2 der betyder, at de
sørger for alt for dig de næste 400 år. Selv sådan noget som at trække
vejret bliver du fremover nødt til at spørge om lov til, så frie og
bindingsfrie er deres kontrakter med de nye 'talenter'.

GO FOR IT! Jeg skal nok sende en SMS når showet flyver over skærmen

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : bonfils

Dato : 02-11-04 13:06

"Claus "BonZo" Jakobsen" <bnz@stofanet.dk> wrote in message
> [...]

> Jeg håber at der er nogle venlige sjæle der er villige til at hjælpe.
>
> Jeg kan lige til sidst tilføje at jeg også er en ret humoristisk person,

Mit råd til dig:
Skynd dig at transmogriffe dig selv om til tre tæskelækre mulatpiger.
Hvis du så også kender en nørd med omvendt kasket, der kan kode et
halvkedeligt rytmespor - så kan I bare frasere vildt og inderligt henover
det, så der ikke er nogen, der opdager, at I har glemt at skrive en sang.
Held og lykke!

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 02-11-04 14:53

<klip, en masse om pop-spire-aspriantdrømme, eller ér det stand-up?>

*har nu siddet i flere dage og grinet - både af indlæg og af svarene*

Ku' du ikke forsøge at blive adopteret af Thomas Blackman evt. han
adopterede jo Søren (ellers en frejdig knægt)fra PopStars i sidste uge :o

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 02-11-04 15:32

Tjoooh, men jeg tror ikke at mit fedtede hår vil gå i ske med Thomas
Blackman´s polerede isse.
Vil sikkert bare få at vide at jeg skulle hoppe tilbage til whiskeyflasken,
og blive ved med at drikke af den til jeg segner.....

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> wrote in
message news:4187913e$0$33737$14726298@news.sunsite.dk...