Hvem synger denne sang?
Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 29-10-04 19:55

Hørte en sang igår hvor omkvædet var noget med:
"everything changes and ... ... .." og så kan jeg faktisk
ikke huske mere. Stilen mindede lidt om U2.

Nogen der kender Bandet?

Google hjalp mig ikke denne gang.

Fra : Jacob E.

Dato : 29-10-04 19:57

Jesper B. Nielsen wrote:
> Hørte en sang igår hvor omkvædet var noget med:
> "everything changes and ... ... .." og så kan jeg faktisk
> ikke huske mere. Stilen mindede lidt om U2.
>
> Nogen der kender Bandet?

Sandsynligvis fordi, der er tale om Keane - "EveryBODY'S changing"...

Eller hvad?

Mvh Jacob

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 29-10-04 21:32

On Fri, 29 Oct 2004 20:57:11 +0200, "Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> wrote:

>Sandsynligvis fordi, der er tale om Keane - "EveryBODY'S changing"...

Lyder meget sandsynligt. Takker.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 30-10-04 13:41

> Lyder meget sandsynligt. Takker.

Det er det helt sikkert - iørigt et rigtigt fedt album de har lavet - "Hopes
and Fears".
Håber iøvrigt også de kommer tilbage til Danmark snart - så dem i Lille Vega
for formodes 100 mennesker i april - suværent! (check link nedenfor for
billeder).

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk