Er Lamb of God nørder?
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-10-04 23:00

Eftersom jeg også holder til på dk.spil.computer lagde jeg mærke til at 2
legendariske spilnavne virkede bekendt:

11th Hour (fortsættelsen af 7th Hour, åbenbart MEGET legendarisk, tror ikke
jeg selv har prøvet det)

Black Dahlia

Men Lamb of God har 2 nr som hedder præcist det samme.

"11th hour" på albummet: As the Palaces Burn
"Black Dahlia" på albummet: New American Gospel.

En tilfældighed? Er der nogen som har svaret?

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 27-10-04 23:10

> Black Dahlia

Jeg kender hverken spillet eller nummeret, men forbinder umiddelbart navnet
med en berømt amerikansk mordsag, der også har givet navn til en James
Ellroy-roman (den første i Los Angeles-kvartetten, der bl.a. også indeholdt
L.A. Confidential). Romanen, der i øvrigt er glimrende, er fra engang i
1980'erne tror jeg. Hvornår er de andre fra?

Mvh Mikkel

Fra : Kasper Aae

Dato : 06-11-04 23:08

On Wed, 27 Oct 2004 22:59:54 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

> [...]
>
>"11th hour" på albummet: As the Palaces Burn
>"Black Dahlia" på albummet: New American Gospel.
>
>En tilfældighed? Er der nogen som har svaret?

Hvis det virkeligt var meningen at de ville komme med spil-referencer,
så tror jeg de ville have valgt nogle andre titler. De to du nævner,
er jo ting der kommer udefra, som så er blevet til spiltitler.

--
Kasper Aae