saybia ikke så godt
Fra : Michael

Dato : 25-10-04 15:54

Synes ikke det er et godt album. Det var det første.

Søren Huus har fin stemme (men er godt nok tyk) men ikke rigtig
ørehængere denne gang.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-10-04 17:01

> Søren Huus har fin stemme (men er godt nok tyk) men ikke rigtig
> ørehængere denne gang.

Hvad fanden har hans størrelse med noget at gøre? Det er sgu noget pis at
lukke ud... Hvis vi vil se lækre popidoler så tænder jeg sgu for boogie, og
det gider jeg heldigvis ikke...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 16:14

Søren Kjeldsen skrev:

> Hvad fanden har hans størrelse med noget at gøre?

Mon ikke stemmen er den som er tyk ?

> Det er sgu noget pis
> at lukke ud...

Overhovedet ikke.

> Hvis vi vil se lækre popidoler så tænder jeg sgu for
> boogie,

Ja tak - sild please

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-10-04 17:29

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke stemmen er den som er tyk ?

Kan godt være jeg har misforstået det, selvfølgelig.

> Overhovedet ikke.

Jo, hvis det var pågrund af hans størrelse...

> Ja tak - sild please

Sildene er da ok, men den musik de repræsenterer? Så hop ind i en pornofilm
istedet for da, så er de dog til lidt nytte...

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-10-04 16:40

Søren Kjeldsen wrote:

> Sildene er da ok, men den musik de repræsenterer? Så hop ind i en pornofilm
> istedet for da, så er de dog til lidt nytte...

Sådan har jeg det også lidt. Alle de tøser der prøver at spille lækre
alle vegne kan alligevel ikke konkurrere med tøser i pornofilm på det
som som lækkerheden dybest set handler om.
Og musikken i Boogie er alligevel så uinteressant så det kan være lige
meget.

/David

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 16:53

David Rasmussen skrev:

> [...]
> som som lækkerheden dybest set handler om. Og musikken i Boogie er
> alligevel så uinteressant så det kan være lige meget.

Mange af de pornostjerner er så grimme og klamme og fyldt med silicone at
de bare tænder mig minus - altså ikke fordi jeg ser sådan noget.. LOL

Naturlige piger tak!

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-10-04 17:01

Martin Johansen [6000] wrote:

> Mange af de pornostjerner er så grimme og klamme og fyldt med silicone at
> de bare tænder mig minus

Nogle af dem er. Mange af dem er ikke.

Og i øvrigt: Synes du at pigerne i diverse musikvideoer osv. som prøver
at spille lækrere er mere naturlige? Jeg synes ikke.

> - altså ikke fordi jeg ser sådan noget.. LOL

Heheh, jo. Du hedder Martin, og er af hankøn.

> Naturlige piger tak!

Enig. Hvilket netop er grunden til at jeg ikke gider at se dem i Boogie etc.

/David

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 17:19

David Rasmussen skrev:

> Nogle af dem er. Mange af dem er ikke.

Delvist enig.

> Og i øvrigt: Synes du at pigerne i diverse musikvideoer osv. som prøver
> at spille lækrere er mere naturlige? Jeg synes ikke.

Nej mange af dem ser frygtelig falske ud.

> Heheh, jo. Du hedder Martin, og er af hankøn.

Nej det er et dække... hmmm hmmm... fløjte fløjte.

> Enig. Hvilket netop er grunden til at jeg ikke gider at se dem i Boogie
> etc.

Jae okay - med naturlige så mente jeg uden silikone Der er nu en del
på Boogie og andre steder som er totalt nice og så er der en del som
ikke er (jvnf. ovenfor med at være falske).

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-10-04 17:22

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jae okay - med naturlige så mente jeg uden silikone Der er nu en del
> på Boogie og andre steder som er totalt nice og så er der en del som
> ikke er (jvnf. ovenfor med at være falske).

Hmm... Ikke nice efter mine begreber.

/David

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 17:24

David Rasmussen skrev:

> Hmm... Ikke nice efter mine begreber.

I know (eller dvs det gør jeg ikke) men smag og behag jo.

Xtina skulle da fx. ikke spørge 2 gange...

Fra : Brian

Dato : 25-10-04 18:04

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Xtina skulle da fx. ikke spørge 2 gange...

Xtina ? Hvad faen betyder det ?

Helt ærligt Martin, jeg troede du var konfirmeret.
Det der er der sgu for meget SMS pop over... selv for dig

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 18:15

Brian skrev:

> Xtina ? Hvad faen betyder det ?

Xtina = Christina A.

> Helt ærligt Martin, jeg troede du var konfirmeret. Det der er der sgu for
> meget SMS pop over... selv for dig

LOL - er 24 så det er længe siden.

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-10-04 18:42

Martin Johansen [6000] wrote:

> I know (eller dvs det gør jeg ikke) men smag og behag jo.
>
> Xtina skulle da fx. ikke spørge 2 gange...

Yeah, jeg gad da også godt prøvekøre alle de der kællinger for
fædrelandets skyld, men naturlige eller smukke i min forstand er de ikke.

/David

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 19:39

David Rasmussen skrev:

> Yeah, jeg gad da også godt prøvekøre alle de der kællinger for
> fædrelandets skyld, men naturlige eller smukke i min forstand er de ikke.

LOL ja alt for fædrelandet.

Fra : AJC

Dato : 25-10-04 21:19

David Rasmussen wrote:

> Yeah, jeg gad da også godt prøvekøre alle de der kællinger for
> fædrelandets skyld, men naturlige eller smukke i min forstand er de ikke.

Jeg tror, at de stinker fælt, ligesom deres "musik" gør det, så jeg
springer over den her gang!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-10-04 16:52

Søren Kjeldsen skrev:

> Kan godt være jeg har misforstået det, selvfølgelig.

Jeg ved det ikke - men skulle han mene om personen så er det så
malplaceret at jeg tilslutter mig dig!

> Jo, hvis det var pågrund af hans størrelse...

Ja.

> Sildene er da ok, men den musik de repræsenterer?

Jae det er mindre godt meget af det.

Fra : Rune Jensen

Dato : 25-10-04 16:51

Søren Kjeldsen wrote:
> Hvad fanden har hans størrelse med noget at gøre? Det er sgu noget pis at
> lukke ud... Hvis vi vil se lækre popidoler så tænder jeg sgu for boogie, og
> det gider jeg heldigvis ikke...

Er du også fed?? ;)

-Rune Jensen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-10-04 18:04

> Er du også fed?? ;)

Ikke specielt. Det har dog heller intet med sagen at gøre. Hvis han skrev at
han var helt vild tynd, ville jeg også synes det var unfair.

Men er det ikke lissom, hvis jeg forsvarede homoseksuelle og du så spurgte
om jeg var homo? Grow-up and smell the pollution, experience the
revoulution, feel the confusion, bow to the abortion.

Fra : Hauge

Dato : 25-10-04 18:51

Hejsa
Søren Kjeldsen wrote:
> Grow-up and smell the pollution, experience
> the revoulution, feel the confusion, bow to the abortion.

Og lær dansk.

/Hauge

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-10-04 19:52

> Og lær dansk.
>
> /Hauge

Hmm... Det der er da lidt småligt og uden betydning. Kan du ikke finde andre
at prutte på, når du keder dig? Fx nogle hvor der er grund til, at de skal
blive "pruttet"?

Fra : Kim Petersen

Dato : 25-10-04 20:57

> Og lær dansk.

Han har da fint bevist at han kan tale/skrive dansk, og excellerer nu ved at
anvende et udenbys sprog. Til gengæld er han ikke så snæversynet som andre
herinde.

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-10-04 19:16

Kim Petersen wrote:

> Han har da fint bevist at han kan tale/skrive dansk, og excellerer nu
> ved at anvende et udenbys sprog. Til gengæld er han ikke så
> snæversynet som andre herinde.

lol

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Koeffe

Dato : 25-10-04 22:04

"Michael" skrev i en meddelelse

> Synes ikke det er et godt album. Det var det første.

Uden at have hørt særlig meget Saybia har jeg syntes at deres tidligere
album var halvkedeligt og uinteressant. Jeg er blevet positivt overrasket
over deres nye album.

> Søren Huus har fin stemme (men er godt nok tyk) men ikke rigtig
> ørehængere denne gang.

Mht stemmen så er jeg godt nok træt af at høre på Søren Huus's vibrato, som
han bruger alt alt for meget (og så er hans vibrato ikke engang specielt
flot). "Less is more".

--
Koeffe

Fra : iddqd

Dato : 26-10-04 09:27

Michael wrote:

> Synes ikke det er et godt album. Det var det første.

Jeg synes det første var røv kedeligt så det nye må være slemt.

Mvh

Bruno