Jørgen Klubien i Melodi Grand Prix
Fra : Morten Steen

Dato : 25-10-04 08:23

Hørte et nummer i radioen med Jørgen Klubien. Det hed Maria, tror jeg nok.
Speakeren sagde han havde været med i Melodi Grand Prix med nummeret. Findes
dette nummer på en CD? Det var ganske glimrende. (Og så ER jeg jo
Klubien-fan).

Morten

Fra : Michael-7500

Dato : 25-10-04 08:59

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Findes
> dette nummer på en CD? Det var ganske glimrende. (Og så ER jeg jo

Mon ikke det var "Marias øjne" du hørte. Det kom på albummet "Den store
kærlighed" i 1994.

Mht. Melodi Grand Prix var den ikke med ifølge denne herlige side jeg lige
fandt:

http://www.songcontest.nl/NATIONAL/

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Morten Steen

Dato : 25-10-04 09:04

> Mon ikke det var "Marias øjne" du hørte. Det kom på albummet "Den store
> kærlighed" i 1994.

Nope. Den kender jeg skam godt. Læs nedenfor.

> Mht. Melodi Grand Prix var den ikke med ifølge denne herlige side jeg lige
> fandt:
>
> http://www.songcontest.nl/NATIONAL/

Cool side. Fandt også sangen. Marie hedder den, og han var med i 1982 med
den.

Men mit spørgsmål består : findes nummeret på CD?

Morten

Fra : Michael Hansen

Dato : 25-10-04 23:27

"Michael-7500" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Mht. Melodi Grand Prix var den ikke med ifølge denne herlige side jeg lige
> fandt:

Ret cool site

Faldt lige over England som frem til 1975 havde en speciel konkurrence, idet
der kun deltog en kunster, som så gav 5-6 numre at vælge imellem........

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-04 23:45

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> skrev i en meddelelse
> Faldt lige over England som frem til 1975 havde en speciel konkurrence,
> idet
> der kun deltog en kunster, som så gav 5-6 numre at vælge imellem........

sådan havde de det igen i årene 1992-4

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-04 09:28

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> Findes dette nummer på en CD?

Den er på dobbelt-cd'en "Dansk Melodi Grand Prix 1957 - 1999" som track 11
på cd 2.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Michael-7500

Dato : 25-10-04 09:56

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Den er på dobbelt-cd'en "Dansk Melodi Grand Prix 1957 - 1999" som track 11
> på cd 2.

Bøjer mig for bedrevidende.

Carsten Elmer & Jørgen Klubien/Marie var med i 1982 og blev nr. 7 ud af 10.
(Kilde: http://www.songcontest.nl/NATIONAL/)

--
Michael

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-04 09:59

> Carsten Elmer & Jørgen Klubien/Marie var med i 1982 og blev nr. 7 ud af
> 10.
> (Kilde: http://www.songcontest.nl/NATIONAL/)

Det er rigtigt, det er den, og det er selvfølgelig Marie med e til slut.
ved det også kun fordi jeg selv har dobbeltcd'en (den er ikke til salg) som
er udgivet af CMC i 1999
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-04 10:04

"Michael-7500" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Carsten Elmer & Jørgen Klubien/Marie var med i 1982 og blev nr. 7 ud af
> 10.
> (Kilde: http://www.songcontest.nl/NATIONAL/)

faktisk sjovt at der ikke var en der blev nr 10 det år
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Poul Erik

Dato : 25-10-04 11:06

On Mon, 25 Oct 2004 11:04:12 +0200, "Ivan V. Klattrup"
<nyhedsgruppespam@webspeed.dk> wrote:

>"Michael-7500" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
>faktisk sjovt at der ikke var en der blev nr 10 det år

Det er kun fordi der er en der har klokket i det.

Der er 2 der deler 7'ende pladsen, og så burde den næste placering
være nr 9, men her er der givet en 8 plads.

Men hvem der har klokket i det er ikke til at vide, men sikkert dam
der har sat hjemmesiden op.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-04 11:25

"Poul Erik" <lindaa@mail.telecykel.dk> skrev i en meddelelse
> Der er 2 der deler 7'ende pladsen, og så burde den næste placering
> være nr 9, men her er der givet en 8 plads.

for at gøre deres klokkeri helt perfekt er der også 2 der deler 5. pladsen
og en 6. plads
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Poul Erik

Dato : 25-10-04 14:03

On Mon, 25 Oct 2004 12:24:34 +0200, "Ivan V. Klattrup"
<nyhedsgruppespam@webspeed.dk> wrote:

>"Poul Erik" <lindaa@mail.telecykel.dk> skrev i en meddelelse
>
>for at gøre deres klokkeri helt perfekt er der også 2 der deler 5. pladsen
>og en 6. plads

Jo, men har de i det mindste gjort det rigtigt.

Men der kan jo gemme sig mange sjove ting på alle de andre sider, men
det må andre altså kigge efter.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Ivan V. Klattrup