Skotsk Tromme
Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-10-04 14:42

Hej

Jeg leder efter et sted i EU hvor man kan købe skotske trommer rimeligt
billigt, Jeg leder efter en Premier HTS 700 men Andante Reactor er også at
foretrække.

Jeg har fundet masser af steder i USA hvor de er rimelige billige men så
kommer fragten og moms oveni så hvis man kan finde et sted i EU, helts
Tyskland eller Storbritanien.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Reaf

Dato : 25-10-04 18:10

Sendte spørgsmålet videre til en der kan noget om dette :)

Fra : Jens Hedegaard

Dato : 25-10-04 20:58

Hej Simon!

Jeg kan skaffe dig HTS 700 til ca. 6000,- alt inkl.
Mvh. Jens Hedegaard, Heather Pipes & Drums

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 25-10-04 22:14

Jens Hedegaard wrote:
> Hej Simon!
>
> Jeg kan skaffe dig HTS 700 til ca. 6000,- alt inkl.
> Mvh. Jens Hedegaard, Heather Pipes & Drums

Er det ikke bare listeprisen?

Stig Bang-Mortensen

Fra : Jens Hedegaard

Dato : 26-10-04 21:17

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 26-10-04 21:40

Jens Hedegaard wrote:
> [...]

?

Stig Bang-Mortensen

Fra : Jens Hedegaard

Dato : 27-10-04 10:13

Hej igen!

Lad mig uddybe mit tidligere indlæg:
I Danmark betaler man ca. 8.500 - 9.000 for en Premier HTS 700
I UK koster den de fleste steder mellem £400 og 550. Med en kurs
på 11,5 eller 12, med transport (typisk £50) samt gebyr for
bankoverførsel KAN det i værst tænkelige tilfælde koste op imod
7000 DKK.
Hvis kursen er under 11 (som den er i øjeblikket) kan jeg med mine
forbindelser hjælpe dig med at få fat i den til mellem 5 og 6.000
DKK.
Hvis du er interesseret, er du mere end velkommen til at kontakte
mig. Hvis du vil købe den selv, kan du f.eks. forsøge på
www.kilberry.com.

Mange hilsener
Jens Hedegaard